Ik stond een keer tijdens vakantie in een lift en toen zei ik "Schindler's lift".quote:
Hij heeft de nieuwe speren van Hopp ontworpen. Zjak zit er vuistdiep in.quote:
Ook in het wielrennen spreekt menig Duitser Nederlandsquote:Op woensdag 20 december 2017 21:57 schreef Sked het volgende:
Het lijkt de F1 wel, iedereen spreekt Nederlands
Dat kan je zomaar in de volgende ronde te weten komen!quote:Op woensdag 20 december 2017 21:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wie is kleiner, Schindler of Darren Webster?
Dit dusquote:Op woensdag 20 december 2017 21:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker in het bubbelbad ballen en dan direct wegwezen en afrekenen.
Trek jij de hypekar nog?quote:Op woensdag 20 december 2017 21:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft de nieuwe speren van Hopp ontworpen. Zjak zit er vuistdiep in.
Er schijnt er ook eentje te zijn met 8 kinderenquote:Op woensdag 20 december 2017 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook in het wielrennen spreekt menig Duitser Nederlands
Er is ook daadwerkelijk een liftenfabrikant genaamd Schindlerquote:Op woensdag 20 december 2017 21:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik stond een keer tijdens vakantie in een lift en toen zei ik "Schindler's lift".
Wat Duitsers keken niet zo blij.
Schindlerquote:Op woensdag 20 december 2017 21:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wie is kleiner, Schindler of Darren Webster?
Kun je ergens inzetten?quote:Op woensdag 20 december 2017 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan je zomaar in de volgende ronde te weten komen!
Heeft Voigt er inmiddels 8quote:Op woensdag 20 december 2017 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er schijnt er ook eentje te zijn met 8 kinderen
Geen idee, ik moest gokken daar ik te lui ben om dat op te zoekenquote:
Daar heb je spuit 11quote:Op woensdag 20 december 2017 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is ook daadwerkelijk een liftenfabrikant genaamd Schindler
Het is zeven geloof ikquote:Op woensdag 20 december 2017 21:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen idee, ik moest gokken daar ik te lui ben om dat op te zoeken
"Inmiddels gaat Daniella Allfree officieel door het leven als Daniella Harper, want ze is getrouwd met Daniel Harper."quote:Op woensdag 20 december 2017 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is allfree niet idioot
Eerder een 11-jarige die zijn groeispurt nog moet krijgenquote:
Bedankt voor het uitleggen van de clou Caland!quote:Op woensdag 20 december 2017 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is ook daadwerkelijk een liftenfabrikant genaamd Schindler
Ik ga niet akkoordquote:Op woensdag 20 december 2017 21:59 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
"Inmiddels gaat Daniella Allfree officieel door het leven als Daniella Harper, want ze is getrouwd met Daniel Harper."
Bron: https://dartinfo.nl/walk-on-girls/daniella-allfree/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |