Hij staat nog niet in de Top20...
quote:Vroeger niet nee maar tegenwoordig is ie net zo commercieel als Britney Spears enzo.
Op vrijdag 20 december 2002 14:12 schreef Hakkert het volgende:
Nas is volgens mij toch niet de eerste de beste.. ( d8 ik )
quote:Waarom staan er twee nummers op 19 (Sk8er Boi van Avril Lavigne en Family Portrait van Pink)?
Op vrijdag 20 december 2002 14:16 schreef MaartenGrendel.tk het volgende:
http://mtv.tmf.nl/charts/ustop20.htmHij staat nog niet in de Top20...
quote:Geen idee...zal wel een foutje zijn?
Op vrijdag 20 december 2002 14:20 schreef SmashBro het volgende:[..]
Waarom staan er twee nummers op 19 (Sk8er Boi van Avril Lavigne en Family Portrait van Pink)?
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 14:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Denken jullie echt dat die remix met Brainpower wordt uitgebracht in Amerika?
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 14:17 schreef X-Ray het volgende:
Brainpower doet niet mee in de Amerikaanse versie.
"15. One Mic (Brainpower Remix - Explicit)"
Die wordt vast niet als single uitgebracht daar. Dat zou ook niemand kopen, want ze verstaan er natuurlijk geen ruk van.
quote:Ik zag het ook, maar mijn post was nog even bedoeld om te kijken of die mensen geen grapje maken.
Op vrijdag 20 december 2002 14:32 schreef X-Ray het volgende:[..]
[..]
NAS FEATURING BRAINPOWER: One mic/Made you look (20)
Het origineel van One mic door NAS en afkomstig van zijn album Stillmatic, kwam in juni niet verder dan de de 90ste plaats in de midweek, de voorlopige Mega Top 100 die halverwege de week wordt opgemaakt. Vorige week, een half jaar later, kwam de gecombineerde versie van One mic van NAS FEATURING BRAINPOWER binnen op #27 en stijgt deze week stijgt het door naar #20!
In de Amerikaanse Billboard Hot 100 kwam One mic op 20 april binnen op #79, om uiteindelijk op 25 mei de 43ste plaats te bereiken. De nieuwe versie van One mic staat nu ook op het album Gods son, het zesde album van NAS. We verwachten niet dat deze track daar op single uitgebracht gaatzou worden, h. Hoewel dat voor Brainpower wel heel leuk zou zijn: een Amerikaanse hit! De andere track, Made you look, komt deze week binnen op #58 van de Hot 100, als albumtrack.
[sub]Bron: http://web.planet.nl/music/megaman/21-30.shtml [sub]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |