quote:Op woensdag 20 december 2017 19:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben gewoon opgegroeid met Francis Hoenselaar in het commentaarhok, kan wimderon nog vertellen wie daar toen naast zat?
Ik zie dat de enige jeugdeditie werd gewonnen door Meulenkampquote:
Goeie oude tijd.quote:Op woensdag 20 december 2017 19:34 schreef RavenArtus het volgende:
Roken en drinken op het podium vroeger![]()
Half dronken Whitlock aanschouwen!
Jocky Wilson godquote:Op woensdag 20 december 2017 19:34 schreef RavenArtus het volgende:
Roken en drinken op het podium vroeger![]()
Half dronken Whitlock aanschouwen!
Ook de man die de eerste live 9-darter mocht becommentarieren, wat een legende.quote:
Er was ook een jeugdeditie op de IDL die gewonnen werd door Richie George.quote:Op woensdag 20 december 2017 19:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik zie dat de enige jeugdeditie werd gewonnen door Meulenkamp
Ik vond Mieke altijd een vies wijf.quote:Op woensdag 20 december 2017 19:33 schreef Szura het volgende:
Bavaria World Darts Trophy
Mieke 'Playboy' de Boer won hem nog ooit
Ted Hankeyquote:
Hoezo?quote:Op woensdag 20 december 2017 19:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vond Mieke altijd een vies wijf.
De Playboy waar zij in staat, is hermetisch afgesloten d.m.v. een krokante verzegeling.quote:Op woensdag 20 december 2017 19:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vond Mieke altijd een vies wijf.
Dick had toen Hans Anders-reclame op z'n bril staan (lol)quote:Op woensdag 20 december 2017 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen was Dick van Dijk nog analist bij het WK2007.
Mooi man, dat publiek is na 10 minuten nog niet stil, spelers van het podium, racist Fitzmaurice met een hele stand-up act.quote:
Fitzmaurice hebben ze inmiddels opgestookt.quote:Op woensdag 20 december 2017 19:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mooi man, dat publiek is na 10 minuten nog niet stil, spelers van het podium, racist Fitzmaurice met een hele stand-up act.
Jij bent de zoon van Ronnie Huybrechts?quote:Op woensdag 20 december 2017 19:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bij mijn vader's werk hadden ze een clinic met Baxter en HankeyMijn vader is palletsorteerder.
Is Ronny je vader?quote:Op woensdag 20 december 2017 19:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bij mijn vader's werk hadden ze een clinic met Baxter en HankeyMijn vader is palletsorteerder.
Vet!quote:Op woensdag 20 december 2017 19:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zou haar een suikerklontje geven.quote:Op woensdag 20 december 2017 19:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind je er zelf van?
quote:Op woensdag 20 december 2017 19:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij bent de zoon van Ronnie Huybrechts?
quote:
Die is walgelijk dikquote:Op woensdag 20 december 2017 19:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vet!
Ik heb ooit eens meegedaan bij een clinic van Andy ‘schaal borrelhapjes in z’n eentje’ Fordham.
Het is eng druk dit jaarquote:Op woensdag 20 december 2017 19:41 schreef Slobeend het volgende:
Jongesn stop eens met posten, het is nog geen 20:00.
Ik zou zeker niet zeggen dat ze de knapste is die ooit in de Playboy stond, maar vies?quote:Op woensdag 20 december 2017 19:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind je er zelf van?
Grotendeelsquote:Op woensdag 20 december 2017 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zelfde mensen als vorig jaar grotendeels toch
ik kan er net als met Hendo niet naar kijken. Weg ermeequote:Op woensdag 20 december 2017 19:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Super kerel. Als ik een wijf was zou ik met hem trouwen.
Was dat maar zoquote:Op woensdag 20 december 2017 19:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij bent de zoon van Ronnie Huybrechts?
So.quote:Op woensdag 20 december 2017 19:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik zou zeker niet zeggen dat ze de knapste is die ooit in de Playboy stond, maar vies?
Nou kan ik er mooi zelf naar kijken en de rest niet, uitstekendquote:Op woensdag 20 december 2017 19:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik zou zeker niet zeggen dat ze de knapste is die ooit in de Playboy stond, maar vies?
quote:Op woensdag 20 december 2017 19:41 schreef Slobeend het volgende:
Jongesn stop eens met posten, het is nog geen 20:00.
Misgunnerquote:Op woensdag 20 december 2017 19:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou kan ik er mooi zelf naar kijken en de rest niet, uitstekend
Er komt toch een Barney-School?quote:Op woensdag 20 december 2017 19:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zou nu echt graag gaan. Zou graag goed leren speren.
https://youtu.be/sY8SNyb_xTc?t=64quote:Op woensdag 20 december 2017 19:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die gek heeft ook alles gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |