SPOILER: Buiten de top 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint op de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om te winnen.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: jij?Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
Zonder wrijving geen glans
ja en dan als een bitch bij Beau zit.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:33 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Die z’n publiek oplicht.
ah zo een vlogger mongool.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
iemand waarvan ik echt denk dat die beperkt is.
yt gast is het.
Beau ging ook jointje roken in de studio toch?quote:Op woensdag 20 december 2017 18:34 schreef FlippingCoin het volgende:
eerst 21:00
[..]
ja en dan als een bitch bij Beau zit.![]()
Beau.![]()
![]()
![]()
Humberto -1
wat ga je met haar doenquote:
per uur ?quote:Op woensdag 20 december 2017 18:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gemiddelde gedaald naar 300
quote:
ja maar Kai denk je nog, nou kan best een normale gozer zijn.quote:
Kai is wel tof ja sowieso plus voor Rotterdam en Feyenoord supporter.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja maar Kai denk je nog, nou kan best een normale gozer zijn.
deze heeft het syndroom van down.
ja ik zou hem ook wel eens tegen willen komen.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:36 schreef hemarookworst het volgende:
Als je die snapking ziet heb je spontaan zin om hem neer te knuppelen
wat een lelijke vrouw haar ouders zijn zeker broer en zusquote:Op woensdag 20 december 2017 18:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
Maar enige vergelijking met een struisvogel met het syndroom van down valt wel te maken toch?
ja en d'r pa is ook d'r opa denk ik.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wat een lelijke vrouw haar ouders zijn zeker broer en zus
Mooie meid en veeeeeeel slimmer dan Snapkingquote:Op woensdag 20 december 2017 18:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
Maar enige vergelijking met een struisvogel met het syndroom van down valt wel te maken toch?
joh mijn zaad is nog slimmer dan snapking.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:41 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Mooie meid en veeeeeeel slimmer dan Snapking
Geloof ik graagquote:Op woensdag 20 december 2017 18:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
joh mijn zaad is nog slimmer dan snapking.
jij bent niet echt een aanwinst vandaag lelijke dikke wijven posten het hebben over moderne shit als Snapking en nu zelfs lil kleine bitch muziek posten.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:41 schreef Dexter1 het volgende:
Ik ging slapen met een doezoe, werd wakker met een ton
je kan die uto lui schijnbaar niet over een kam scheren nee.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jij bent niet echt een aanwinst vandaag lelijke dikke wijven posten het hebben over moderne shit als Snapking en nu zelfs lil kleine bitch muziek posten.
slecht bezig buddy.
Onzinquote:Op woensdag 20 december 2017 18:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jij bent niet echt een aanwinst vandaag lelijke dikke wijven posten het hebben over moderne shit als Snapking en nu zelfs lil kleine bitch muziek posten.
slecht bezig buddy.
gemiddelde leeftijd volgers is 10-14 of zo toch?quote:Op woensdag 20 december 2017 18:43 schreef Dexter1 het volgende:
Maar waarom heeft die gast 359.000 volgers
Ben jij 10 dan ?quote:Op woensdag 20 december 2017 18:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
gemiddelde leeftijd volgers is 10-14 of zo toch?
heb je niks jaren 90 begin 2000 om over te klappen.quote:
dat ie mentaal beperkt is, is niet erg. Maar hij doet stoer en denkt dat ie geweldig is.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
joh mijn zaad is nog slimmer dan snapking.
Theo en Theaquote:Op woensdag 20 december 2017 18:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
heb je niks jaren 90 begin 2000 om over te klappen.
uh ja?quote:
quote:Op woensdag 20 december 2017 18:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat ie mentaal beperkt is, is niet erg. Maar hij doet stoer en denkt dat ie geweldig is.
Zanger Rinus is ook mentaal beperkt, maar hij komt sympathiek over
ja precies, maakt mij verder ook niet uit als iemand stommer is als een stoeptegel maar als je zo kut bent.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat ie mentaal beperkt is, is niet erg. Maar hij doet stoer en denkt dat ie geweldig is.
Zanger Rinus is ook mentaal beperkt, maar hij komt sympathiek over
een begin ga doorquote:
ziet er uit als een typische tokkiewijf. Moet gewoon keihard gebatst worden door Kees Kankerkachel en Geert Glasquote:Op woensdag 20 december 2017 18:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
hij zegt toch dat die het niet erg vindt als iemand mentaal beperkt is, wees blij dat hema niks tegen je heeft.quote:
quote:Op woensdag 20 december 2017 18:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hij zegt toch dat die het niet erg vindt als iemand mentaal beperkt is, wees blij dat hema niks tegen je heeft.
quote:Op woensdag 20 december 2017 18:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hij zegt toch dat die het niet erg vindt als iemand mentaal beperkt is, wees blij dat hema niks tegen je heeft.
quote:
quote:
Nou jaquote:Op woensdag 20 december 2017 18:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mentaal beperkt is niet erg hoor
ah zo een vlogger mongool. 5quote:Op woensdag 20 december 2017 18:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
iemand waarvan ik echt denk dat die beperkt is.
yt gast is het.
yup, en neemt het mongool zijn serieuzer dan het vlogger zijn.quote:
kom jij echt uit 1980quote:
Gewoon z'n moeder serieus nemen ja tochquote:Op woensdag 20 december 2017 18:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
yup, en neemt het mongool zijn serieuzer dan het vlogger zijn.
Het brengt hier nog al wat teweegquote:Op woensdag 20 december 2017 18:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snap niet waarom je als volwassen persoon van bijna 40 zo bezig zou zijn met moderne shit voor kinderen zo als die Snapking.
wie doet dat?quote:Op woensdag 20 december 2017 18:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snap niet waarom je als volwassen persoon van bijna 40 zo bezig zou zijn met moderne shit voor kinderen zo als die Snapking.
Of op fok posten op kanaal onzinquote:Op woensdag 20 december 2017 18:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
had het helaas gezien. Dat ze hem niet gelijk naar de afvalverwerking hebben gebrachtquote:
Te erg hequote:Op woensdag 20 december 2017 18:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had het helaas gezien. Dat ze hem niet gelijk naar de afvalverwerking hebben gebracht
have funquote:Op woensdag 20 december 2017 18:57 schreef Dexter1 het volgende:
Mijn favoriete soap gaat beginnen UTOPIA![]()
Eens.quote:Op woensdag 20 december 2017 19:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Soms als ik die dagelijkse bullshit van klagende homo's travestieten en donkere mensen weer voorbij zie komen denk ik bij mezelf misschien hebben we wel weer een grote oorlog nodig in de wereld.
Ik hou niet zo van hokjesdenken maar ja, dat is wat gay.quote:
quote:
ik hoor hem ook voor het eerstquote:Op woensdag 20 december 2017 19:13 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Nope als in ik ken hem niet.
quote:Op woensdag 20 december 2017 19:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
jason duroloooooooooooooooooooooooooooow
quote:
Parimariboooooo !quote:
Utopia meet allemaal samen streams kijken.quote:Op woensdag 20 december 2017 19:19 schreef FlippingCoin het volgende:
Hebben jullie ook MEN meets lekker samen tellen irl?
Wat is hier de bedoeling van ?quote:Op woensdag 20 december 2017 19:18 schreef markdeajaxfan het volgende:
MEN / Even naar 100.000 tellen #200
Ah kut dan zit ik in het verkeerde forum.quote:Op woensdag 20 december 2017 19:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Utopia meet allemaal samen streams kijken.
met wie zou jij graag in bad liggen buiten je vrouw?quote:
Dit antwoord kan ik wel raden.quote:Op woensdag 20 december 2017 19:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met wie zou jij graag in bad liggen buiten je vrouw?
Buurvrouwquote:Op woensdag 20 december 2017 19:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met wie zou jij graag in bad liggen buiten je vrouw?
Zonder squote:
lijkt me ook 'zwaar' om een lekker buurvrouw te hebben tenzij je open relatie hebtquote:
Ze mag er wezen hoorquote:Op woensdag 20 december 2017 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lijkt me ook 'zwaar' om een lekker buurvrouw te hebben tenzij je open relatie hebt
qftquote:Op woensdag 20 december 2017 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lijkt me ook 'zwaar' om een lekker buurvrouw te hebben tenzij je open relatie hebt
Ah oké.quote:Op woensdag 20 december 2017 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is wel heel leuk maar ik ben weinig thuis. Mama gaat vaker in bad
picsquote:Op woensdag 20 december 2017 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze mag er wezen hoor
gvd
Echt hequote:
Broers.quote:Op woensdag 20 december 2017 19:30 schreef hemarookworst het volgende:
Kloons gespot
Beiden ook bovenaan in het spel
Dan ben ik Lucifer is hij die andere.quote:
Prima.quote:Op woensdag 20 december 2017 19:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan ben ik Lucifer is hij die andere.
eh..quote:Op woensdag 20 december 2017 19:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan ben ik Lucifer is hij die andere.
wat?quote:
Lolquote:
Amenadielquote:
Een verlaagdequote:Op woensdag 20 december 2017 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dat een opgevoerde hond?
Ojeequote:Op woensdag 20 december 2017 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij is erg afwezig sinds gister
Laatste loodjes werk?quote:Op woensdag 20 december 2017 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij is erg afwezig sinds gister
Bnwquote:
Edwinquote:Op woensdag 20 december 2017 19:48 schreef Dexter1 het volgende:
Oh, wie houdt je vast wanneer het buiten koud is?
quote:Op woensdag 20 december 2017 19:49 schreef Dexter1 het volgende:
Heb ik die ooit gepost dan ?quote:Op woensdag 20 december 2017 19:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
post anders nog wat selfies
sowquote:Op woensdag 20 december 2017 19:56 schreef FlippingCoin het volgende:
18 karaat ¤ 22,51 per gram ¤ 23,51 per gram
ja toch?quote:
hehehe 450quote:
Dat heb ik niet horen zingen in dat nummerquote:Op woensdag 20 december 2017 19:58 schreef Dexter1 het volgende:
Er zijn mensen die naar warme landen emigreren
quote:Op woensdag 20 december 2017 20:01 schreef Dexter1 het volgende:
willen jullie dat ik stop met posten JA OF NEE ?
neequote:Op woensdag 20 december 2017 20:01 schreef Dexter1 het volgende:
nee, ik nietquote:Op woensdag 20 december 2017 20:01 schreef Dexter1 het volgende:
21.00quote:Op woensdag 20 december 2017 20:01 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Iemand die wil schaken?
9 uurquote:Op woensdag 20 december 2017 20:01 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Iemand die wil schaken?
en dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |