SPOILER: Buiten de top 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint op de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om te winnen.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: jij?Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
SOONY
Mario bananen allemaal Jappen stufquote:
O jaquote:Op woensdag 20 december 2017 15:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mario bananen allemaal Jappen stuf
Waar ?quote:Op woensdag 20 december 2017 15:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Possetje zijn haags video vaat viral
Wel?quote:
Gewoon ook zeggen dat die viral gaat dan komt het vanzelf ergens op TV.quote:
Geen Japanner?quote:
Hij mag blij zijn dat Dumpert hem niet opneemt in het internet gekkies overzicht.quote:Op woensdag 20 december 2017 15:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gewoon ook zeggen dat die viral gaat dan komt het vanzelf ergens op TV.
Nee joh gewoon even bij DWDD.quote:Op woensdag 20 december 2017 15:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij mag blij zijn dat Dumpert hem niet opneemt in het internet gekkies overzicht.
Als tafelheer lijkt me geniaal.quote:Op woensdag 20 december 2017 15:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee joh gewoon even bij DWDD.
Gadverdammequote:
Dat zegt meer over jouquote:Op woensdag 20 december 2017 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze denkt nog dat ze lekker is ook![]()
![]()
![]()
kan ik niet tegen
Zou kijken.quote:Op woensdag 20 december 2017 15:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als tafelheer lijkt me geniaal.
Nee dat mens heeft waarschijnlijk verkeerde opvoeding gehad.quote:
wie?quote:Op woensdag 20 december 2017 15:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als tafelheer lijkt me geniaal.
Ook een maatje meer?quote:
Mooie vrouw die van zichzelf houdt, alleen maar respect voor.quote:Op woensdag 20 december 2017 16:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee dat mens heeft waarschijnlijk verkeerde opvoeding gehad.
Dat maak jij er nu vanquote:Op woensdag 20 december 2017 16:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kijk hoe arrogant ze kijkt.
Waarschijnlijk een slappe zak als vader gehad
Dit zegt ook weer meer over jou schatje.quote:Op woensdag 20 december 2017 16:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je bent mooi zo als je bent schatje blijf maar lekker eten en je depressief voelengadverdamme
Ja vind het echt veel te dik.quote:
Mooie vrouw ?quote:Op woensdag 20 december 2017 16:04 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Mooie vrouw die van zichzelf houdt, alleen maar respect voor.
Iemand met een andere mening is niet goed ?quote:Op woensdag 20 december 2017 16:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooie vrouw ?
Ben je niet goed ?
Kijk dat is al beter.quote:
Dit is wel een schatjequote:
Duikt in het waterquote:
Kijk dat is al beterquote:
Jij bent niet normaal ?quote:Op woensdag 20 december 2017 16:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eigenlijk best erg dat een studenten bal als Baudet zich nu kan profileren als de politicus die het meest geeft om het normale volk.
Hoe erg zijn die anderen dan wel niet.
Tuurlijkquote:
Is een shemalequote:Op woensdag 20 december 2017 16:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
plakplaatjes en plaktieten
Alsof alle homo's genomen willen wordenquote:Op woensdag 20 december 2017 16:36 schreef hemarookworst het volgende:
Worden homo's ook graag door shemales genomen?
Hoi haags_kwartiertjequote:
Bjorn twins naomi billy ruud ceesquote:
LINDAquote:Op woensdag 20 december 2017 16:54 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Bjorn twins naomi billy ruud cees
nee, hoezo?quote:Op woensdag 20 december 2017 17:25 schreef Dexter1 het volgende:
Ga je nog wandelen vandaag Haags_kwartiertje ?
welneequote:Op woensdag 20 december 2017 17:26 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Oke ik dacht dat je een haags kwartiertje ging pakken
een hier bezoeken wordt ook wandelen genoemdquote:Op woensdag 20 december 2017 17:25 schreef Dexter1 het volgende:
Ga je nog wandelen vandaag Haags_kwartiertje ?
Snapjequote:Op woensdag 20 december 2017 17:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een hier bezoeken wordt ook wandelen genoemd
oh mijn autocorrect kent geen hoerquote:Op woensdag 20 december 2017 17:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een hier bezoeken wordt ook wandelen genoemd
jaquote:Op woensdag 20 december 2017 17:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zal in straks eens wandelen in Den Haag?
Geleenstraat en Doubletstraatquote:Op woensdag 20 december 2017 17:48 schreef Dexter1 het volgende:
In de geleenstraat bakkie koffie halen
alle twee de straten natuurlijk als je er toch bentquote:
quote:Op woensdag 20 december 2017 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
alle twee de straten natuurlijk als je er toch bent
Kijken kost niksquote:Op woensdag 20 december 2017 17:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niet genoeg als je alle twee bezoekt
Verstandigquote:Op woensdag 20 december 2017 17:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan kan ik die 25 euro ook thuis laten dan
Ik ga gewoon surfenquote:Op woensdag 20 december 2017 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
Nah ik ga wel andere keer wandelen
quote:Op woensdag 20 december 2017 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
Nah ik ga wel andere keer wandelen
leuk, en wat voor jurk of rok?quote:Op woensdag 20 december 2017 18:16 schreef Dexter1 het volgende:
Deze draag ik met kerst
[ afbeelding ]
sexyquote:Op woensdag 20 december 2017 18:16 schreef Dexter1 het volgende:
Deze draag ik met kerst
[ afbeelding ]
Wat is oudquote:Op woensdag 20 december 2017 18:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik ben gelukkig te oud voor die hype.
Mooi, maar dan voor een ander avondjequote:Op woensdag 20 december 2017 18:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
deze past beter
[ afbeelding ]
zoalsquote:Op woensdag 20 december 2017 18:24 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Mooi, maar dan voor een ander avondje
Neem hem niet serieus hij poste net een dik monster .quote:
brrrrquote:Op woensdag 20 december 2017 18:26 schreef hemarookworst het volgende:
Niet dit dragen tijdens kerst
[ afbeelding ]
Heerlijkquote:Op woensdag 20 december 2017 18:26 schreef hemarookworst het volgende:
Niet dit dragen tijdens kerst
[ afbeelding ]
En daarmee naar Oranje rijden en daar aankondiging dat je een AZC gaat openenquote:
ja waar slaat dat op en waarom koopt ze niet gewoon een bentley?quote:
Grote Marktstraat 57quote:Op woensdag 20 december 2017 18:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hema, waar ben jij vaak te vinden in Den Haag?
moest je opzoeken of wist je gelijk wat het was als eckte Hageneesquote:
Zo iets als Ruben Koet?quote:
Ik had het vermoeden alquote:Op woensdag 20 december 2017 18:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moest je opzoeken of wist je gelijk wat het was als eckte Hagenees
ken ik niet maar zal welquote:
iemand waarvan ik echt denk dat die beperkt is.quote:
Toch lach ik mij rot om zijn snapsquote:Op woensdag 20 december 2017 18:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
iemand waarvan ik echt denk dat die beperkt is.
yt gast is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |