Natuurlijk, die van jou welquote:
Ik loop een jaar achterquote:Op maandag 1 januari 2018 07:02 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Jouw Melba is toch 3j2m?
Sjaak is ook druk, maar dat is hij altijd al geweest. Kan niet goed lopen, maar rent of springt altijd. Stil zitten? 1 minuut, hooguit. Uit het niets slaan doet hij sinds een week of 2 ook ineens, zo’n uithaal van achter. Dus herkenning is er wel! Nu nog een kant-en-klare oplossing!
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Ik ben om 22.00u naar bed gegaan met oordoppen en hoor net dat Sjaak door het vuurwerk heen heeft geslapen. We zitten in een appartement in de middle of nowhere met uitzicht op een Centerparcs waar wel wat geknald werd, maar wat we nauwelijks hoorden![]()
Al die virussen... Sjaak heeft de zeehondenhoest en liters snot. Top, die winter. Dat het maar snel zomer mag zijn.
Godsamme wat een wansmaak ook. Lijkt me echt superkut als dat naast je woont. En dat doen ze vaker?quote:Op maandag 1 januari 2018 14:32 schreef LuDann het volgende:
Hier, doet het wel op youtube denk ik:
En aanspreekbaar, nee bepaald niet nee. Dit is echt een langslepende kwestie waar al veel gedoe over geweest is. Ze vinden dit volkomen normaal en wij zijn zeikerds. Inmiddels kijken we elkaar niet eens meer aan op straat.
Budda: zo'n langslepende verbouwing is ook niet tof nee, zeker als ze geen rekening houden met een beetje normale klustijden bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |