Een dekbed van 140x200. En dan ook vier seizoenen zodat er met ongelukjes of toestanden met ziek zijn een dekbed achter de hand isquote:Op zondag 24 december 2017 22:32 schreef Myrr het volgende:
Hi, vijf dagen nog en dan wordy dreumes een peuter. Even een duh-vraag, maar hij gaat over naar een groot bed (slapen is echt een drama geworden in welke ledikant of campingbed dan ook. In een normaal bed gaat hij liggen en slapen) en we doen meteen een 1 persoons. Hij slaapt wel al onder een donsdeken in zijn ledikant.
Ik zit alleen even met het formaat. Hij heeft nu zo'n peuterdekbed, maar zijn bed wordt gewoon 1 persoons omdat ik geen zin heb straks weer een nieuw bed te moeten kopen. Hoe hebben jullie dat gedaan met de deken?
Nee hij was altijd blond. Hij heeft wel bruine ogen en donkere wimpers.quote:Op zondag 24 december 2017 22:57 schreef FlyingFish het volgende:
Wow Estrys, wat een grote knul al en zo blondHij was donker(der) toch? Leuk om weer eens wat van je te lezen!
Hahaha, zo grappig zijn ze soms hequote:Op maandag 25 december 2017 08:28 schreef silliegirl het volgende:
Wat een grote knul al Estrys![]()
Ik moest net W's nagels knippen. Dat gaat de ene keer beter dan de andere en vandaag had hij er kennelijk GEEN zin in. Uiteindelijk liet hij het wel gebeuren, maar onder luid protest. Waren we klaar, rent 'ie al boos kijkend naar de deur. *MAMA!SCHOENEN AAN!
GA OPA!"
Ik vind het wel een uitdaging om dan serieus te blijven.quote:Op maandag 25 december 2017 08:36 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hahaha, zo grappig zijn ze soms he
Wij hebben nog een ledikant. Hij slaapt prima en maakt geen aanstalten om eruit te klimmen. Dus we houden hem er nog even in. Lekker overzichtelijk.
Ja dit inderdaad. Wel met peuterdekbed inmiddels want Peppaaaaaquote:Op maandag 25 december 2017 08:36 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hahaha, zo grappig zijn ze soms he
Wij hebben nog een ledikant. Hij slaapt prima en maakt geen aanstalten om eruit te klimmen. Dus we houden hem er nog even in. Lekker overzichtelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |