Je kinderen kunnen misvormd ter wereld komen, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:51 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Games en films geven die illusie. Mutatie monster dingen.
Straling is sowieso een brede verzamelnaam.
Wat geloof je wel?quote:Op donderdag 21 december 2017 11:58 schreef Mytho het volgende:
kan best nep zijn,
net als de neppe Tonkin incident waarna de vietnam oorlog begon.
Kan inderdaad, wil niet zeggen dat het bij iedereen gebeurt.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:49 schreef Mytho het volgende:
[..]
ze zeggen dat je DNA wordt beschadigd door straling en daardoor kan je misvormde nakomelingen krijgen.
uranium produceert warmte,hitte, die je kan gebruiken om energie op te wekken.
en hollywood, en de media kan je een valse werkelijkheid voorspiegelen.
als je bang wil zijn mag je zelf weten
ik vrees eerder voor een false flag waarbij echte onschuldige doden vallen dan kern oorlog.
quote:Op donderdag 21 december 2017 11:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kan inderdaad, wil niet zeggen dat het bij iedereen gebeurt.
Maar dan nog iets, helaas iets wat erg lastig is maar als je grote ballen hebt zou ik het doen.
Ga fijn naar tsjernobyl en ontsnap aan je gids ( want die krijg je mee)
Ga rode bos in en andere zones waar je beter niet kan komen, en, ik hoor je wel als je ballen nog groter zijn na een paar jaar![]()
Tip gebruik je wichelroede
Die oorlog was al geruime tijd in volle gang voor dat incident..quote:Op donderdag 21 december 2017 11:58 schreef Mytho het volgende:
[..]
kan best nep zijn,
net als de neppe Tonkin incident waarna de vietnam oorlog begon.
Dus je aanvaart de uitdaging van Guyverquote:
Yup, maar verwacht je die te zien op foto's waarbij ze wat rondlopen in Hiroshima?quote:Op donderdag 21 december 2017 11:59 schreef illusions het volgende:
[..]
Je kinderen kunnen misvormd ter wereld komen, dat dan weer wel.
Wel bijzonder dat Agent Orange dan weer geen hoax isquote:Op donderdag 21 december 2017 12:04 schreef SicSicSics het volgende:
Als je trouwens in Agent Orange gelooft omdat dit van Monsanto komt en Monsanto een Evil Corporation is enzovoorts... dan heb ik nieuws voor je!
Een belangrijke medewerker van het Dayton programma, werkte ook voor Monsanto.En Monsanto heeft research en producten geleverd voor het vervaardigen van de atoombom.
Ik zie elementen in de explosie die stil staan...quote:Op donderdag 21 december 2017 11:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Paar tellen na de grote knal enschede!
Mooie toren wolk, dus vuurwerk ramp heeft zeker ook niet plaatsgevonden?
Klopt, dat kan ja.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:49 schreef Mytho het volgende:
[..]
ze zeggen dat je DNA wordt beschadigd door straling en daardoor kan je misvormde nakomelingen krijgen.
Op welke wijze produceert uranium hitte?quote:uranium produceert warmte,hitte, die je kan gebruiken om energie op te wekken.
Jij bent dus bang.quote:en hollywood, en de media kan je een valse werkelijkheid voorspiegelen.
als je bang wil zijn mag je zelf weten
ik vrees eerder voor een false flag waarbij echte onschuldige doden vallen dan kern oorlog.
Lijkt me niet he, als die foto's net na de explosie gemaakt zijn.quote:Op donderdag 21 december 2017 12:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Yup, maar verwacht je die te zien op foto's waarbij ze wat rondlopen in Hiroshima?
Waarom moeten wolken weggeslagen worden?quote:Op donderdag 21 december 2017 12:11 schreef Mytho het volgende:
al die nuclear tests videos zien er nep uit
cameras onbeschadigd,terwijl ze huizen, auto etc wegblazen,
wolken worden niet weggeblazen,. lijkt meer op hollywood.
als ze huizen,bomen,autos kunnen wegblazen kunnen ze wolken niet wegblazen?quote:Op donderdag 21 december 2017 12:23 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Waarom moeten wolken weggeslagen worden?
Dus in principe moet er geen rook meer zijn?quote:Op donderdag 21 december 2017 12:33 schreef Mytho het volgende:
[..]
als ze huizen,bomen,autos kunnen wegblazen kunnen ze wolken niet wegblazen?
wegblazen:
Als je weet wat de blastzone gaat zijn dan bouw je toch een constructie om je camera heen om die vrij te waren van het een en ander?quote:Op donderdag 21 december 2017 12:11 schreef Mytho het volgende:
al die nuclear tests videos zien er nep uit
cameras onbeschadigd,terwijl ze huizen, auto etc wegblazen,
wolken worden niet weggeblazen,. lijkt meer op hollywood.
Hoe is dit een vergelijking met een nucleaire kettingreactie?quote:Op donderdag 21 december 2017 12:33 schreef Mytho het volgende:
[..]
als ze huizen,bomen,autos kunnen wegblazen kunnen ze wolken niet wegblazen?
wegblazen:
quote:Op donderdag 21 december 2017 12:46 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Hoe is dit een vergelijking met een nucleaire kettingreactie?
Wel jammer dat je zo op vragen reageert. Dan heb ik niet echt zin om te reageren meer.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:05 schreef Mytho het volgende:
[..]hoe kunnen ze huizen wegblazen bekijk maar de nucleare test videos. ze moeten wel echt zijn
E-sigarettenrokers kunnen de damp wegblazen, dus nucleaire explosies moeten zich hetzelfde gedragen, dat is een beetje wat je hier zegt, en je vindt het gek dat je niet serieus genomen wordt?quote:Op donderdag 21 december 2017 13:05 schreef Mytho het volgende:
[..]hoe kunnen ze huizen wegblazen bekijk maar de nucleare test videos. ze moeten wel echt zijn
omdat jij denkt dat wolken niet weggeblazen kunnen worden, omdat ze dat niet laten zien in de videos.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:07 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Wel jammer dat je zo op vragen reageert. Dan heb ik niet echt zin om te reageren meer.
Heeft de schokgolf de wolken al bereikt dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |