Op 1 januari geeft Barry de namen door op Sky Sports. Moet je even een streampje aanslingeren na de prijsuitreiking.quote:
Morgenavond staat Schindler's List op het programmaquote:Op dinsdag 19 december 2017 23:56 schreef Zipportal het volgende:
RTL gooit er nog even een film tegen aan.
Doettie vaak ook gewoon bij the Feather. Speculeren is leuk.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op 1 januari geeft Barry de namen door op Sky Sports. Moet je even een streampje aanslingeren na de prijsuitreiking.
Leugensquote:Op dinsdag 19 december 2017 23:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Morgenavond staat Schindler's List op het programma
Was ook een onbegrijpelijk keuze voor de Prumjur Liek dit jaar.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Als we eerlijk zijn: Huybrechts heeft ook best een kutjaar gehad. Ik zou bijna willen vragen: wie is Huybrechts ook alweer?
Niet naar Smith v Lennonquote:Op dinsdag 19 december 2017 23:58 schreef Wereldgozer het volgende:
De komende twee dagen kijk ik alleen uit naar Whitlock - Schindler en Wright - Portela. Matig.
Oke hans, dankjequote:Op dinsdag 19 december 2017 23:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leugens
http://www.tvgids.nl/arena/programma/35210881/
Maar Richardson heb ik ook niks van gehoord.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Als we eerlijk zijn: Huybrechts heeft ook best een kutjaar gehad. Ik zou bijna willen vragen: wie is Huybrechts ook alweer?
10e geworden, daarna in elke eerste ronde van een televisietoernooi exitquote:Op dinsdag 19 december 2017 23:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Was ook een onbegrijpelijk keuze voor de Prumjur Liek dit jaar.
Smiss - Lennon kan nog best wel eens de leukste partij worden.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:58 schreef Wereldgozer het volgende:
De komende twee dagen kijk ik alleen uit naar Whitlock - Schindler en Wright - Portela. Matig.
Lennon is er zo een die een volautomatisch geweer op een winkelcentrum leegmaait.quote:
Van Munch en Jamie Lewis ook niet.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar Richardson heb ik ook niks van gehoord.
Wat ben je kritisch.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lennon is er zo een die een volautomatisch geweer op een winkelcentrum leegmaait.
Niet echt dus.
Dimi gaat erop en erover.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Touchéquote:Op dinsdag 19 december 2017 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Munch en Jamie Lewis ook niet.
En 2016 was het ook al niet veel.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
10e geworden, daarna in elke eerste ronde van een televisietoernooi exit.
Ik blijf rustig, want twee jaar terug won hij ook van White en dacht ik dat hij wel even ging winnen van Benito.quote:
Nounounouquote:Op dinsdag 19 december 2017 23:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lennon is er zo een die een volautomatisch geweer op een winkelcentrum leegmaait.
Niet echt dus.
VDB4 - Noordfin krijgt sowieso een leuke winnaar.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik blijf rustig, want twee jaar terug won hij ook van White en dacht ik dat hij wel even ging winnen van Benito.
Jan Dekker is een vervelende valstrik.
Ik wil geen Dekker tegen Suljovic, want Suljovic is een geëvolueerde vorm van Dekker.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
VDB4 - Noordfin krijgt sowieso een leuke winnaar.
19 jaar pasquote:
Stijgt dan naar plek 86 of zo.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:04 schreef TserrofEnoch het volgende:
Munch is de nummer 156 van de wereld.
Andersom, Dekker is een gedevalueerde vorm van Suljovic, maar dan zonder darteritis vooralsnog.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil geen Dekker tegen Suljovic, want Suljovic is een geëvolueerde vorm van Dekker.
twitter:WilliamHill twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 23:37:42Adrian Lewis out😱 Kevin Munch 😱 through#WHDarts https://t.co/2UxQDNSiOC reageer retweet
Terug naar zijn basisgewicht zou ook helpen.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, enig kutte voor Lewis is denk ik dat hij aan de bak moet op de vloer om een ranking op te bouwen. Terug naar de basis zal hem wel helpen.
met pek en veren het land uit jagen.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:07 schreef Mani89 het volgende:
Kijk dat publiek los gaan dan. Zelfs de Engelsen hebben nog steeds schijt aan Lewis. ManleyGod.twitter:WilliamHill twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 23:37:42Adrian Lewis out😱 Kevin Munch 😱 through#WHDarts https://t.co/2UxQDNSiOC reageer retweet
Bijzonder kut inderdaad, een Lewis in vorm puur genot, 3 pijlen op de vierkante milimeterquote:Op woensdag 20 december 2017 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, enig kutte voor Lewis is denk ik dat hij aan de bak moet op de vloer om een ranking op te bouwen. Terug naar de basis zal hem wel helpen.
quote:Op woensdag 20 december 2017 00:07 schreef Mani89 het volgende:
Kijk dat publiek los gaan dan. Zelfs de Engelsen hebben nog steeds schijt aan Lewis. ManleyGod.twitter:WilliamHill twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 23:37:42Adrian Lewis out😱 Kevin Munch 😱 through#WHDarts https://t.co/2UxQDNSiOC reageer retweet
en 63 gemiddeld zonder op de dubbel te hoeven.. dit is echt heel laag, kan mij niets lagers herinneren zelfsquote:
Ik hoef maar uit mijn raam te kijken en deze stelling kan de prullenbak in.... Al die moffen auto's.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
met pek en veren het land uit jagen.
hier zijn we 40-45 nog niet vergeten
Lekker een half jaartje in de luwte op de vloer gooien, groeien op de Euro Tour, UK Open, Pro Tour.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:10 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Bijzonder kut inderdaad, een Lewis in vorm puur genot, 3 pijlen op de vierkante milimeter. Maar misschien is dit alleen maar goed, en gaat meneer eindelijk eens inzien dat hij harder moeten werken (in ieder geval in de maanden januari t/m november). Zo niet kan hij over een jaar of 2/3 Q-school gaan spelen.
Roland Scholten gooide ooit 51 gemiddeld op TVquote:Op woensdag 20 december 2017 00:11 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
en 63 gemiddeld zonder op de dubbel te hoeven.. dit is echt heel laag, kan mij niets lagers herinneren zelfs
Beide.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:22 schreef maxi-mus het volgende:
Lewis out wtf, was Lewis zo slecht of die Duitser zo goed?
'Gewoon' 94 gemiddeld. Duitser had vooral sterke derde en vierde set.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:22 schreef maxi-mus het volgende:
Lewis out wtf, was Lewis zo slecht of die Duitser zo goed?
Dat is best oke. 4e set heb ik nog kunnen volgen, moest helaas zelf speren vanavond. Had dit niet verwacht van Lewis (ondanks zijn jaar).quote:Op woensdag 20 december 2017 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'Gewoon' 94 gemiddeld. Duitser had vooral sterke derde en vierde set.
Eerste set leek er ook weinig vuil aan de lucht. Toen stond het opeens 2-1 in sets voor Munch en had Munch 7 legs achter elkaar gewonnen.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is best oke. 4e set heb ik nog kunnen volgen, moest helaas zelf speren vanavond. Had dit niet verwacht van Lewis (ondanks zijn jaar).
OSKAR OSKAR OSKARquote:Op woensdag 20 december 2017 00:58 schreef Szura het volgende:
Xiao Chen Zong v Bernie Smith (P)
Michael Smith v Steve Lennon
Simon Whitlock v Martin Schindler
Justin Pipe v Xiao Chen Zong/Bernie Smith
Zeg het maar jongons.
Smissquote:Op woensdag 20 december 2017 00:58 schreef Szura het volgende:
Zeg het maar jongons.
quote:Op woensdag 20 december 2017 00:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Terug naar zijn basisgewicht zou ook helpen.
De nieuwe vrouwelijke Michael van Gerwen....quote:Op woensdag 20 december 2017 00:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
BDO vrouwen halen meestal ook niet zo'n hoog gemiddelde
[ afbeelding ]
Ik zou Dimitri eigenlijk graag zien.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
In je bordeel of waar precies?quote:Op woensdag 20 december 2017 08:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou Dimitri eigenlijk graag zien.
Kutprogramma. Vroeg naar bed in ieder geval.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:58 schreef Szura het volgende:
Zeg het maar jongons.
quote:Op woensdag 20 december 2017 06:38 schreef Caland het volgende:
Jaja, ik trek het boetekleed volledig aan
Dan ben jij straks wellicht degene die wordt uitgelachenquote:Op woensdag 20 december 2017 08:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kutprogramma. Vroeg naar bed in ieder geval.
Denk dat ik alleen Smiss mee pak.
Combinatie van beiden. Vooral in de derde en vierde set was Munch bizar.quote:Op woensdag 20 december 2017 08:40 schreef Duveldrinker het volgende:
Ongelofelijk dat die Lewis van die Duitser verliest, was hij zo slecht of die Duitser zo goed?
moet je bijtijds je uitkering ophalen?quote:Op woensdag 20 december 2017 08:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kutprogramma. Vroeg naar bed in ieder geval.
Denk dat ik alleen Smiss mee pak.
Twee dikke duitsersquote:
Volgens mij niet, althans ik heb niets gehoord erover. Gemiste kans.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:04 schreef Smoofie het volgende:
Hadden ze het gisteren in de studio eigenlijk nog gehad over Vinnie en Koos?
Aan het begin van de uitzending.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:08 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Volgens mij niet, althans ik heb niets gehoord erover. Gemiste kans.
Ow echt? Wat vroeg Kurt ?quote:Op woensdag 20 december 2017 10:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aan het begin van de uitzending.
Wat werd er gezegd?quote:Op woensdag 20 december 2017 10:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aan het begin van de uitzending.
Dat Co nog steeds een lul is maar beide zijn "proffesioneel" genoeg om in de RTL studio hun zaken samen te komen vullenquote:
Het gaat ook eigenlijk nergens over. Een opmerking over zijn rug en meteen boos wordenquote:Op woensdag 20 december 2017 10:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat Co nog steeds een lul is maar beide zijn "proffesioneel" genoeg om in de RTL studio hun zaken samen te komen vullen
Jantje dekker hebben we welquote:Op woensdag 20 december 2017 10:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch wel heel erg balen van Lewis. Er gaan wel extreem veel op papier sterke darters eruit in de eerste ronde, en vaak niet eens omdat zij zo slecht gooiden. Wade exit, Chisnall exit, Lewis exit, Klaasen exit... dat zijn gewoon spelers die flink wat gepresteerd hebben in het verleden. Je komt simpelweg de eerste ronde er niet meer mee weg door slechts 'redelijk' goed te gooien. Bij Klaasen moest ik nog lachen, Chisnall verdiende het op zich ook, maar bij Wade vond ik het al zonde en met Lewis verliezen we vind ik echt een van de fijnere spelers in de top.
Ja dit dus. Volgens Vinnie was hij vooral boos omdat Co had ontkend dat hij dat tegen de krant had gezegd. Overdreven gedoe.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het gaat ook eigenlijk nergens over. Een opmerking over zijn rug en meteen boos worden. Hij heeft niet zijn vrouw geneukt ofzo verdomme.
De grote causaliteit is gewoon dat elke verslagen seed een gigantisch kutjaar heeft gehad. Dit WK kom je er niet meer mee weg.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch wel heel erg balen van Lewis. Er gaan wel extreem veel op papier sterke darters eruit in de eerste ronde, en vaak niet eens omdat zij zo slecht gooiden. Wade exit, Chisnall exit, Lewis exit, Klaasen exit... dat zijn gewoon spelers die flink wat gepresteerd hebben in het verleden. Je komt simpelweg de eerste ronde er niet meer mee weg door slechts 'redelijk' goed te gooien. Bij Klaasen moest ik nog lachen, Chisnall verdiende het op zich ook, maar bij Wade vond ik het al zonde en met Lewis verliezen we vind ik echt een van de fijnere spelers in de top.
Ja zonde van Lewis maar Munch had de zege gewoon dik verdiend. Heel knap gedaan en Lewis was gewoon niet sterk genoeg. Dan zie ik liever Munch in de volgende ronde. Die andere seeds zal ik ook niet echt missen. Wade misschien een beetje.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel jammer dat de meesten meteen de tweede ronde eruit vliegen omdat ze het niveau van hun eerste ronde partijen niet meer halenquote:Op woensdag 20 december 2017 10:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja zonde van Lewis maar Munch had de zege gewoon dik verdiend. Heel knap gedaan en Lewis was gewoon niet sterk genoeg. Dan zie ik liever Munch in de volgende ronde. Die andere seeds zal ik ook niet echt missen. Wade misschien een beetje.
Dat is natuurlijk wel zo maar heb er eigenlijk ook weinig vertrouwen in dat Wade of Lewis tweede ronde dan ineens veel sterker zouden zijn na z'n seizoen.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wel jammer dat de meesten meteen de tweede ronde eruit vliegen omdat ze het niveau van hun eerste ronde partijen niet meer halen
Lewis moet eens afvallen, for reals. Dat gewicht trekt hij gwn niet.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel zo maar heb er eigenlijk ook weinig vertrouwen in dat Wade of Lewis tweede ronde dan ineens veel sterker zouden zijn na z'n seizoen.
Wattimena en Dekker gewoon de 3e ronde halen met geluk.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, veel qualifiers treffen elkaar in R2.
Dekker v Dimitri
Wattimena v West
Brown v Lerchbacher..
Ik zie Dimitri liever. Scorend veel beter en meer kans tegen Suljovic.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wattimena en Dekker gewoon de 3e ronde halen met geluk.
Leuke potjes welquote:Op woensdag 20 december 2017 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Dekker v Dimitri
Wattimena v West
Brown v Lerchbacher..
Brown-Lerchbacher is wel echt aidsquote:Op woensdag 20 december 2017 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Dekker v Dimitri
Wattimena v West
Brown v Lerchbacher..
Dan is ook El Clasico. 😎quote:Op woensdag 20 december 2017 10:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Brown-Lerchbacher is wel echt aids
Toch zit hij al vier uur per dag in de sportschool.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lewis moet eens afvallen, for reals. Dat gewicht trekt hij gwn niet.
Ik denk dat Dimitri wel doorgaat, helaas voor Dekkergod is Dimitri scorend veel beter. Wattimena tegen West kan een leuk potje worden. Ik denk dat West wel doorgaat, don't ask me why. Ik denk dat Brown hier wel doorgaat.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Dekker v Dimitri
Wattimena v West
Brown v Lerchbacher..
Dat klopt, maar ik ben patriot.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Dimitri liever. Scorend veel beter en meer kans tegen Suljovic.
Wattimena is denk ik favoriet tegen West.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |