quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:35 schreef Tagliano het volgende:
En weer zijn mensen te vroeg gaan slapen
Ik had vast meer genoten van Lim - Websterquote:Op dinsdag 19 december 2017 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hahahahahaha die mensen die al gingen slapen
JOELOELOE
Caland is afquote:Op dinsdag 19 december 2017 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
CALAND HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA
Raya van Mattaveldquote:Op dinsdag 19 december 2017 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu pls nog een verrassende winnaar
Wade die het toernooi wintquote:
Dat is geen post, dat is een chromosoomquote:Op dinsdag 19 december 2017 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
Ik mis een post van Wereldgozer kan dat?
Dit was vermakelijker nog denk ik, ook omdat het wat sneller ging allemaal en er een betere speler uit ging.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had vast meer genoten van Lim - Webster
Hebben niks geleerd van de partij van Limquote:Op dinsdag 19 december 2017 23:35 schreef Tagliano het volgende:
En weer zijn mensen te vroeg gaan slapen
quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is geen post, dat is een chromosoom
Ja Raymond of iemand die het voor het eerst wint.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Raya van Mattaveld
Dan hebben we wel een eckte topshow hoor
Ja en nee. De seeds die er nu uit zijn, zijn allemaal niet compleet onverwacht. Lewis, Wade, Chisnall werden al niet als titelfavorieten beschouwd. Sensatie, dat wel hoor, maar ik Mvg, Anderson, Cross enz zitten er nog gewoon inquote:Op dinsdag 19 december 2017 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bizar toernooi dit. Fucking bizar.
Nu MVG er nog uit en we krijgen misschien wel het mooiste WK ooit.quote:
Hebben we Poepzor hoorquote:Op dinsdag 19 december 2017 23:37 schreef Poepz0r het volgende:
Mooi voor Munch dat het er een keer uit komt. Was vroeger al een vd beste jeugdspelers ter wereld. Gun ik die mof wel.
Ja leuk. Kirk Shepherd in de finalequote:Op dinsdag 19 december 2017 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu MVG er nog uit en we krijgen misschien wel het mooiste WK ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |