Dan Chizzy in plaats van Wadequote:Op dinsdag 19 december 2017 23:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Toch niet zo moeilijk lijkt me voor de Prumjur Liek:
MvG
Wright
Gerrie
Geurnie![]()
Suljovic
Wade
RvB
Cross
Prijs
Norris
Of eventueel Smiss ipv Norris (?) (even R1 afwachten) die heeft de ervaring al.
Moah, niet mee eens.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee het is een walgelijke speler met z'n kuttechniek
Wint Wade toch nog ergens meequote:Op dinsdag 19 december 2017 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Phil Taylor's retirement + Adrian Lewis's loss means James Wade will be the only player never to be outside the Order of Merit top 16 (Barney has been 18, Lewis will be 20).
quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:50 schreef Grifte het volgende:
Hopelijk gaat The Feather Reyes in het Spaans interviewen. Die man spreekt alle talen
Afrikanen en mensen uit het midden oosten??quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marokkanen zijn ook gewoon Irakezen, zelfde volk
Smiss was niet veel beter dit jaar dan Wade.... Maar ik zou voor Wade kiezen omdat die de prumjur liek al gewend is.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou nog eerder Smith voor Wade doen dan. Wade maakt eigenlijk ook nergens aanspraak op
Alsof het boeit MVG wint tochquote:Op dinsdag 19 december 2017 23:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dan Chizzy in plaats van Wade
Marokkanen zijn net Israeliërs, zelfde volk.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marokkanen zijn ook gewoon Irakezen, zelfde volk
Hm ja dat wel, maar qua type speler is het niet echt een PL-speler en qua niveau het laatste jaar ook al nietquote:Op dinsdag 19 december 2017 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Phil Taylor's retirement + Adrian Lewis's loss means James Wade will be the only player never to be outside the Order of Merit top 16 (Barney has been 18, Lewis will be 20).
Hij sprak anders geen woord Russischquote:Op dinsdag 19 december 2017 23:50 schreef Grifte het volgende:
Hopelijk gaat The Feather Reyes in het Spaans interviewen. Die man spreekt alle talen
Nee inderdaad, al zijn er vooral matige namen over of spelers met een slecht jaar. Wordt nog leuk wat Skysports/PDC (lees: Barry Hearn) gaat kiezen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hm ja dat wel, maar qua type speler is het niet echt een PL-speler en qua niveau het laatste jaar ook al niet
De Ivo Niehe van het dartswereldje.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:50 schreef Grifte het volgende:
Je hebt wel veel Marokkanen in Pisraelquote:Op dinsdag 19 december 2017 23:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Marokkanen zijn net Israeliërs, zelfde volk.
We moeten terug naar 8 manquote:Op dinsdag 19 december 2017 23:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Toch niet zo moeilijk lijkt me voor de Prumjur Liek:
MvG
Wright
Gerrie
Geurnie![]()
Suljovic
Wade
RvB
Cross
Prijs
Norris
Of eventueel Smiss ipv Norris (?) (even R1 afwachten) die heeft de ervaring al.
Het ziet er niet uit, bouncergodquote:Op dinsdag 19 december 2017 23:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je hem walgelijk vind. En zijn techniek kan mij echt niet storen.
Ja en voor de Top-14 geldt vast weer wat anders.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |