twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 22:05:01Dat je je het hele jaar het leplazarus hebt getraind, van alles gewonnen of verloren, de hele wereld tien keer over… https://t.co/zKkkmkGfjO reageer retweet
Die laatste twee zijn minstens even grote sporten als bijvoorbeeld het hink-stap-springen, het gewichtheffen of het bmx'en.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee, want er kijken op dit moment allerlei proleten naar darts en roepen vervolgens dat het een sport is. Aan de andere kant heb je mensen die Noordse combinatie en langlaufen een sport vinden.
Sunfieldgodquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:15 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 22:05:01Dat je je het hele jaar het leplazarus hebt getraind, van alles gewonnen of verloren, de hele wereld tien keer over… https://t.co/zKkkmkGfjO reageer retweet
quote:
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 22:07:24Daar zou ík nou spontaan inspanningsastma van krijgen. reageer retweet
Noordse Combinatie of Biatlon met Darts vergelijken, dan ben je pas echt een proleetquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:15 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Die laatste twee zijn minstens even grote sporten als bijvoorbeeld het hink-stap-springen, het gewichtheffen of het bmx'en.
In Duitsland, toch wel het grootste sportland van Europa, wint een beoefenaar van de Noordse Combinatie zelfs de titel van sportman het jaar.
Vind je curling ook een sport?quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:15 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Die laatste twee zijn minstens even grote sporten als bijvoorbeeld het hink-stap-springen, het gewichtheffen of het bmx'en.
In Duitsland, toch wel het grootste sportland van Europa, wint een beoefenaar van de Noordse Combinatie zelfs de titel van sportman het jaar.
Dat is een heel logische opmerking die ik daar maak, het is namelijk alle drie geen sport.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Noordse Combinatie of Biatlon met Darts vergelijken, dan ben je pas echt een proleet
Dat hopen we van jou ook altijd, maar helaas blijf je posten.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:16 schreef superniger het volgende:
Thijs moet zijn heroïne smoel dicht houden.
heb je wel eens een biatlon of Noordse combinatie wedstrijd gekekenquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is een heel logische opmerking die ik daar maak, het is namelijk alle drie geen sport.
het wordt een mooi jaar.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ThijsGOD gaat het hele jaar astmagrapjes maken. Zin in.
Dat argument hoor ik ook altijd over Formule 1, eveneens geen sport.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
heb je wel eens een biatlon of Noordse combinatie wedstrijd gekekenDie hebben een duurvermogen waar de gemiddelde wielrenner bang van wordt
en er zijnvrouwelijke biatletes te over
Amore & Vita, de dopingploeg van de paus.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:21 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
het wordt een mooi jaar.
[ afbeelding ]
welk argument heb jijquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat argument hoor ik ook altijd over Formule 1, eveneens geen sport.
Gewoon negeren.quote:
Als ik nu in mijn auto stap, ben ik toch ook niet aan het sporten?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |