Ik wil vliegende honden.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:39 schreef mootie het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd wat Scrut gaat doen behalve struisvogels vangen.
Ook helemaal tofquote:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:44 schreef Disana het volgende:
Ladies and Gentlemen, come and see Master Scrute and his Flying Dogs.
Zouden die goed te dresseren zijn?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die laat ik dan door hoepels vliegen
Daar komen we vanzelf achter. Anders doen we gewoon iets met Alpaca's.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Zouden die goed te dresseren zijn?
Die zien er wel tam uit ja.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar komen we vanzelf achter. Anders doen we gewoon iets met Alpaca's.
We? Is Pullup nu al gedegradeerd tot hulptrainer.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar komen we vanzelf achter. Anders doen we gewoon iets met Alpaca's.
Pullup heeft tevens het beheer over de Sterke Mannen. We zullen sowieso in het begin moeten multitasken.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:49 schreef mootie het volgende:
[..]
We? Is Pullup nu al gedegradeerd tot hulptrainer.
Ik ben wel multi inzetbaar ja. En die Alpalcas trainen fix ik wel voor het ontbijtquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Pullup heeft tevens het beheer over de Sterke Mannen. We zullen sowieso in het begin moeten multitasken.
Ik ben ervan overtuigd dat je het met twee vingers in je neus aankunt.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben wel multi inzetbaar ja. En die Alpalcas trainen fix ik wel voor het ontbijt
Ik zie dat 'we' als iets van Utopiaanse gedachte.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:49 schreef mootie het volgende:
[..]
We? Is Pullup nu al gedegradeerd tot hulptrainer.
Ik stel wel voor dat de mannen het uitmesten enzulks doen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Pullup heeft tevens het beheer over de Sterke Mannen. We zullen sowieso in het begin moeten multitasken.
Ja daar hebben we straks de Sterke Mannen voor.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik stel wel voor dat de mannen het uitmesten enzulks doen.
Nee geen honden. Dat loopt maar te rennen en te blaffen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:52 schreef pullup het volgende:
Geen honden op die farm mag ik hopen overigens Disana?
Is het dan misschien ook handig als jij de modjes onder je beheer neemt? Verzorging, training etc.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben wel multi inzetbaar ja. En die Alpalcas trainen fix ik wel voor het ontbijt
Ik denk dat Lyza daar wel een mannetje voor heeft.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik stel wel voor dat de mannen het uitmesten enzulks doen.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee geen honden. Dat loopt maar te rennen en te blaffen.
Meh. Ik stel gewoon voor die in het weiland te latenquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Is het dan misschien ook handig als jij de modjes onder je beheer neemt? Verzorging, training etc.
Voorzover ik weet is het goed.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:54 schreef mootie het volgende:
Onder je beheer, dat zei ik vast fout.
Ik ga kleding verkopenquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:58 schreef pullup het volgende:
Wel een vrolijke boel zo Disana. Dat gaat wel wat worden hoor, volledig selfsupporting
Wat is dat maffe geluid, een kazoo?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, is wel één van m'n favoriete ontdekkingen van de laatste tijd.
oh ik wil dit zienquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:44 schreef Disana het volgende:
Ladies and Gentlemen, come and see Master Scrute and his Flying Dogs.
Ik zie het helemaal zitten. Er moet nog wel iemand komen om dierenyoutubejes te maken. Dat moet dagelijks en dan kunnen mensen doneren.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:58 schreef pullup het volgende:
Wel een vrolijke boel zo Disana. Dat gaat wel wat worden hoor, volledig selfsupporting
Die vliegende honden zijn ook geen ukkies andersquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
We moeten wel grote hoepels hebben voor die Alpaca's als dat niet lukt met die vliegende honden.
BDS!quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal zitten. Er moet nog wel iemand komen om dierenyoutubejes te maken. Dat moet dagelijks en dan kunnen mensen doneren.
Ja, wie wordt onze vloggert?quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal zitten. Er moet nog wel iemand komen om dierenyoutubejes te maken. Dat moet dagelijks en dan kunnen mensen doneren.
Scrute krijgt zo'n mooie gestreepte circustent, en dan vragen we de spookjes of ze ook mee willen doen.quote:
Die huid, zo mooi.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Die vliegende honden zijn ook geen ukkies anders
[ afbeelding ]
Leuk, kan hij ook dansklasjes organiseren voor de bezoekers. En trektochten door ons reservaat.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:04 schreef Voxs het volgende:
Even biertjes neerzetten, dan komt BDS wel
quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:05 schreef Prisha het volgende:
Over rommel hoeven we ons geen zorgen te maken. Tilly maakt daar korte metten mee
En nuttige aanwinst dus, Tilly.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:05 schreef Prisha het volgende:
Over rommel hoeven we ons geen zorgen te maken. Tilly maakt daar korte metten mee
Papier hier!quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:05 schreef Prisha het volgende:
Ok ok, maar ik ga niet zitten breien dus iemand moet die taak nog op zich nemen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Genoeg huiden en wol om kleding van te maken.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:05 schreef Prisha het volgende:
Ik bedenk net dat we ook een roedel gewone kipjes moeten hebben voor de eieren. Elke dag vers.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Leuk, kan hij ook dansklasjes organiseren voor de bezoekers. En trektochten door ons reservaat.
Een muziekinstrument, naast de fluiten. Hm moet ik zoeken en beetje gaarquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Heb je tijdcode, want ik weet niet wat je bedoelt.
En Rekkie kan piloot zijn. Als we voorraden nodig hebben.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedenk net dat we ook een roedel gewone kipjes moeten hebben voor de eieren. Elke dag vers.
Je hoeft niet te breien, maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok ok, maar ik ga niet zitten breien dus iemand moet die taak nog op zich nemen.
ik plotter wel dan mootie, geinige spreuken genoeg
Jazeker, het is al bijna in kannen en kruiken.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:07 schreef mootie het volgende:
[..]
En Rekkie kan piloot zijn. Als we voorraden nodig hebben.
Damn, we hebben echt alles hier!
Op drie minuut, maar het is absoluut geen kazoo. Meer een snaarinstrument, zoals een zingende gitaar ofzo.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Heb je tijdcode, want ik weet niet wat je bedoelt.
Klinkt gewoon als een synthquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:11 schreef Voxs het volgende:
Ik ken het, maar weet de naam niet meer.
Nah, lijkt mij toch een modulaire synthesizer. Veel gedraai aan knopjes, begrijp daar nooit zoveel van.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:11 schreef Voxs het volgende:
Ik ken het, maar weet de naam niet meer.
quote:
aha Dank!quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, lijkt mij toch een modulaire synthesizer. Veel gedraai aan knopjes, begrijp daar nooit zoveel van.
Laatste tijd veel concerten gezien waar er ook iemand aan een tafeltje zit met allerlei apparaatjes met knopjes. Als ik dan iets hoor wat ik niet thuis kan brengen, ga ik er maar vanuit dat het daar vandaan komt.quote:
Ik noem alle geluiden die ik niet precies kan thuisbrengen synthesizer geluiden en zit meestal wel goed danquote:
Ik denk het ook. Mo-Muffin doet veel met dat spul, en klinkt ongeveer zo ook.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Laatste tijd veel concerten gezien waar er ook iemand aan een tafeltje zit met allerlei apparaatjes met knopjes. Als ik dan iets hoor wat ik niet thuis kan brengen, ga ik er maar vanuit dat het daar vandaan komt.
Wisselend. Mwah, nieuw ... bij de concerten die ik bezoek in sommige gevallen wel.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:32 schreef Voxs het volgende:
Heb je leuke concerten gezien Scrut en is het nieuw iets, die synths erbij?
Deze ook?quote:
owquote:
Trustenquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
owIk val om, slaap lekker voor later!
Blij muziek, fijn dat het een mooie avond wasquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Trusten
Deze wel, alweer een tijdje geleden. Dat was een mooie avond
We mochten een half uur luchten. Lunch om 12 uur, avondeten in de cel. Lockdown, er was een relletje.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk vandaag gedaan zo zonder FOK!?
Vooralsnog ben ik van plan me op de wc te verstoppen met de deur op slot, want bang voor dieren.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:05 schreef Prisha het volgende:
Heftig hoor. Niet gedoucht zeker?quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:10 schreef mootie het volgende:
[..]
We mochten een half uur luchten. Lunch om 12 uur, avondeten in de cel. Lockdown, er was een relletje.
Ja dag, dat laat ik dan maar voor een dagje.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heftig hoor. Niet gedoucht zeker?
Verstandigquote:Op dinsdag 19 december 2017 23:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja dag, dat laat ik dan maar voor een dagje.
Oranje?quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik mocht wel mijn overall houden. Haske handig straks in onze dierentuin.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:21 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
WIL RECCE ZIJN MALE ROMPER VAN DE WASLIJN HALEN AUB
GODDAMMIT!quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:21 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:21 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, dat maakt de situatie iets acceptabeler. Van die male romper-fantasie van Tilly kom ik nooit meer af, ben ik bang.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij bent de piloot, dat je het even weet.
Sommige zijn gewoon voor jou gemáákt!quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dat maakt de situatie iets acceptabeler. Van die male romper-fantasie van Tilly kom ik nooit meer af, ben ik bang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Kan dat niet onder een spoiler?quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Sommige zijn gewoon voor jou gemáákt!
[ afbeelding ]
Ok ok, moet je wel te vriend houden, we kunnen natuurlijk niet zonder piloot komen te zitten op de boerderij.quote:
Ah, dat scheelt weer. Nou is het natuurlijk wel de bedoeling dat jullie zoveel mogelijk zelfvoorzienend gaan zijn, dus ik kom niet al te vaak.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ok ok, moet je wel te vriend houden, we kunnen natuurlijk niet zonder piloot komen te zitten op de boerderij.
Euh, jullie? Je had niet begrepen dat je onderdeel van de crew bent?quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dat scheelt weer. Nou is het natuurlijk wel de bedoeling dat jullie zoveel mogelijk zelfvoorzienend gaan zijn, dus ik kom niet al te vaak.
Nee, ik kom slechts af en toe wat voorraden droppen. Ik heb als piloot natuurlijk wel meer te doen dan wat rondhangen op een boerderij.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Euh, jullie? Je had niet begrepen dat je onderdeel van de crew bent?
Nee, je gaat af en toe wat voorraden halen. De boerderie is de thuisbasis.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, ik kom slechts af en toe wat voorraden droppen. Ik heb als piloot natuurlijk wel meer te doen dan wat rondhangen op een boerderij.
Nee, zo werkt dat dus niet.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, ik kom slechts af en toe wat voorraden droppen. Ik heb als piloot natuurlijk wel meer te doen dan wat rondhangen op een boerderij.
Neequote:Op dinsdag 19 december 2017 23:47 schreef Recce het volgende:
Heb ik daar zelf ook nog iets over te zeggen?
Nee, eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:47 schreef Recce het volgende:
Heb ik daar zelf ook nog iets over te zeggen?
Disanaquote:Op dinsdag 19 december 2017 23:49 schreef Recce het volgende:
Wie heeft dit onzalige plan eigenlijk bedacht?
De SC weet gewoon wat goed voor jou is. Verzet je er niet tegen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, die kwam natuurlijk laatst ook al met dat speelpakje. Ik hou het in de gaten.
Ik hoorde dat jij achter struisvogels aan gaat rennen, dat is dan wel weer komisch.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De SC weet gewoon wat goed voor jou is. Verzet je er niet tegen.
Daar heb ik helemaal geen tijd voor. Ik moet een show maken met de hondjes.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij achter struisvogels aan gaat rennen, dat is dan wel weer komisch.
Echt hoor, iedereen enthousiast en gaat zonder morren mee. Maar Rekkie moet weer apart doen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De SC weet gewoon wat goed voor jou is. Verzet je er niet tegen.
Dat is alleen als er eentje ontsnapt. Aangezien jij de hekken gaat onderhouden zal dat reuze meevallen.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij achter struisvogels aan gaat rennen, dat is dan wel weer komisch.
Tja, de SC heeft dat nou eenmaal besloten.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal geen tijd voor. Ik moet een show maken met de hondjes.
Gelukkig ben ik enorm goed in het onderhouden van dingen.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is alleen als er eentje ontsnapt. Aangezien jij de hekken gaat onderhouden zal dat reuze meevallen.
Die heeft ook al een oranje overall.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:06 schreef mootie het volgende:
Laten we voor Gd maar een paar pony’s meenemen.
Komt goed. Ik heb er alleen een hoefbevangen.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:06 schreef mootie het volgende:
Laten we Gd maar een paar pony’s meenemen.
Yep, en ze heeft ook iets met roofvogels. Komt helemaal goed.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die heeft ook al een oranje overall.
Het moet wel haalbaar zijn, hè?quote:Op woensdag 20 december 2017 00:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, de SC heeft dat nou eenmaal besloten.
Waarom dat?quote:Op woensdag 20 december 2017 00:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik kom hier even op mijn handen zitten.
Maar ze kunnen er toch prima bovenop komen? Je kan ze kwalijk doden omdat het tijdelijk pijn doet.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:09 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Komt goed. Ik heb er alleen een hoefbevangen.![]()
Ze lijdt best wel. Maar ik heb hoop. Ik heb ervaring met een andere pony. Ik heb het idee dat ze er wel bovenop komt.Egoïstisch is het wel.
Ja, Zoef de haas kan ook wel mee.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik kom hier even op mijn handen zitten.
Mag er niet over praten.quote:
Ik wacht ook wel af. En verleen zorg.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ze kunnen er toch prima bovenop komen? Je kan ze kwalijk doden omdat het tijdelijk pijn doet.
Dat ze maar mooi weer mag huppelen binnenkort.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:11 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik wacht ook wel af. En verleen zorg.
quote:Op woensdag 20 december 2017 00:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mag er niet over praten.
Maar hé, wat fijn dat je weer in ONS midden bent, Hannie Schaft.
Nee, dat moet helemaal niet. De SC weet wat goed voor je is. Respect our authoritah!quote:Op woensdag 20 december 2017 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het moet wel haalbaar zijn, hè?
Ik heb connecties hierquote:Op woensdag 20 december 2017 00:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat moet helemaal niet. De SC weet wat goed voor je is. Respect our authoritah!
Je bent wel snel om.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat moet helemaal niet. De SC weet wat goed voor je is. Respect our authoritah!
En ik maar wachten in de COS,zit je gewoon hier.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:12 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb een zwak voor kikkers.Ook wel eens ruzie mee. Maar dat moet ook kunnen.
Ik ben een beetje bang voor de cos geworden.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En ik maar wachten in de COS,zit je gewoon hier.
Ik weet ook niet meer wat IK wel en niet mag zeggen. En ik met hoofdletters, want de regels lijken niet voor iedereen hetzelfde te zijn.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:17 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor de cos geworden.
Ik heb daar ook slechte verhalen over gehoord.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:17 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor de cos geworden.
Zo zijn wij. We pakken ons boeltje op en gaan een dierenopvang beginnen in een nog onbestemd land.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga altijd heel goed met veranderingen om.
quote:Op woensdag 20 december 2017 00:17 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor de cos geworden.![]()
En ik heb thee.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar ik heb bier en jij hebt Jillz.
Welwaar!quote:Op woensdag 20 december 2017 00:23 schreef Lyza666 het volgende:
Geen connecties en niet opgenomen in de boerderij-blauwdruk.
Wat moet ik nou met me leve..........
Ik had wel een PM van jou verwacht.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:23 schreef mootie het volgende:
Zit iedereen weer te dm-en en te skypen.
Is dat niet te toeristisch? Of willen we dat juist?quote:Op woensdag 20 december 2017 00:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo zijn wij. We pakken ons boeltje op en gaan een dierenopvang beginnen in een nog onbestemd land.
Portugal lijkt me ook wel iets.
Maar we hebben je mannetjes nodig.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:23 schreef Lyza666 het volgende:
Ah, fuck!quote:Op woensdag 20 december 2017 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar ik heb bier en jij hebt Jillz.
Op een rustige plek aan de kust. Dat is er nog genoeg daar.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Is dat niet te toeristisch? Of willen we dat juist?
Baas van de mannetjes.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Welwaar!
Scrut, schriftje, wat is de taak van Lyza ook alweer?
Buiten dat, het lijkt me nogal logisch dat je mee gaat.
Neem je je bioscoop mee?quote:Op woensdag 20 december 2017 00:23 schreef Lyza666 het volgende:
M'n mannetjequote:Op woensdag 20 december 2017 00:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Welwaar!
Scrut, schriftje, wat is de taak van Lyza ook alweer?
Buiten dat, het lijkt me nogal logisch dat je mee gaat.
Nee, je gaat gewoon mee. Geen gezeik.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
M'n mannetjeDie kunnen jullie zelf ook bellen.
Ik kom wel af en toe op bezoek, als dat mag.
En zolang ze aan zee blijven, houden ze ook kust genoeg over.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Op een rustige plek aan de kust. Dat is er nog genoeg daar.
Niet zo bitchen. Ga jij maar een PM aan FF schrijven, die zit er op te wachten zie ik net.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, je gaat gewoon mee. Geen gezeik.
Misschien kan jij het onderdeel sport aansturen.
Ja, lekker nutteloos, ik ben al weer terug.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:28 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Niet zo bitchen. Ga jij maar een PM aan FF schrijven, die zit er op te wachten zie ik net.
Dan valt niemand af.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, je gaat gewoon mee. Geen gezeik.
Misschien kan jij het onderdeel sport aansturen.
Isaxquote:Op woensdag 20 december 2017 00:32 schreef isax het volgende:
[..]
ik stuur jou even een dm omdat ik niiet meer de email van connie comen weet
Dat wordt nog wel lastig in het vliegtuig inderdaad. Misschien dat het ding dubbelgevouwen past?quote:Op woensdag 20 december 2017 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hebben we daar ruimte genoeg voor?
het mist mij vastquote:Op woensdag 20 december 2017 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik liep vanmiddag nog langs je huis.
Dat mag, je bepaalt alleen niet wat we kijken.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Alleen als ik de baas van de afstandsbediening ben.
Past precies in mijn cabinequote:Op woensdag 20 december 2017 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hebben we daar ruimte genoeg voor?
quote:Op woensdag 20 december 2017 00:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat mag, je bepaalt alleen niet wat we kijken.
Yeaaahhhhh... nope.quote:
Jopie78, toch?quote:Op woensdag 20 december 2017 00:40 schreef isax het volgende:
wat is joopie zijn username ook al weer?
in mootie der dm kan ik het niet vinden
Je bent nu nog baas van de mannetjes, je kan ook zelf een mannetje worden als je zo doorgaat. Wil je dat? Kan hoor.quote:
Hoezo word ik daar een mannetje vanquote:Op woensdag 20 december 2017 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bent nu nog baas van de mannetjes, je kan ook zelf een mannetje worden als je zo doorgaat. Wil je dat? Kan hoor.
Wel veel meer beschikbare vrouwen, hè?quote:Op woensdag 20 december 2017 00:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hoezo word ik daar een mannetje van![]()
Dat wil ik niet nee.
Volgens mij had hij een soort omgekeerde castratie voor ogen?quote:Op woensdag 20 december 2017 00:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hoezo word ik daar een mannetje van![]()
Dat wil ik niet nee.
Dat is waar. Maarja, piemelsquote:Op woensdag 20 december 2017 00:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel veel meer beschikbare vrouwen, hè?
Dat is best een beetje gek. Ik stem tegen.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij had hij een soort omgekeerde castratie voor ogen?
Ik zou niet meer zonder kunnen.quote:Op woensdag 20 december 2017 01:04 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wel fijn dat jij er gelukkig mee bent.
Mooi, dan hoeft er in elk geval geen gender neutrale toilet in de boerderie.quote:Op woensdag 20 december 2017 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou niet meer zonder kunnen.
Mwah, dat hele idee van genderneutrale toiletten komt van vrouwen die ook wel eens naar een schone plee willen.quote:Op woensdag 20 december 2017 01:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Mooi, dan hoeft er in elk geval geen gender neutrale toilet in de boerderie.
Ja, of Recce moet dat prettig vinden. Ik lees allerlei rare dingen terug over hem, dus ik weet niks meer zeker.
Als een genderneutraal toilet betekent dat ik een eigen toilet heb, dan graag.quote:Op woensdag 20 december 2017 01:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Mooi, dan hoeft er in elk geval geen gender neutrale toilet in de boerderie.
Ja, of Recce moet dat prettig vinden. Ik lees allerlei rare dingen terug over hem, dus ik weet niks meer zeker.
Wij hebben Tilly, de poetsquote:Op woensdag 20 december 2017 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, dat hele idee van genderneutrale toiletten komt van vrouwen die ook wel eens naar een schone plee willen.
Nee dat is onvoldoende motivatie om de aanvraag goed te keuren.quote:Op woensdag 20 december 2017 01:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Als een genderneutraal toilet betekent dat ik een eigen toilet heb, dan graag.
Oh bah wat onsmakelijk.quote:Op woensdag 20 december 2017 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kreeg vandaag een Kerstkaart. Ik dacht eerst nog even dat hetwas, maar de kerstboom klopt niet. Is dit Recce?
[ afbeelding ]
Nee, ik heb niet zo'n grote Kerstboom. Heb je een stille bewonderaar?quote:Op woensdag 20 december 2017 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kreeg vandaag een Kerstkaart. Ik dacht eerst nog even dat hetwas, maar de kerstboom klopt niet. Is dit Recce?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 december 2017 01:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee dat is onvoldoende motivatie om de aanvraag goed te keuren.
Ik hoop het niet. Misschien is het Joezi.quote:Op woensdag 20 december 2017 01:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet zo'n grote Kerstboom. Heb je een stille bewonderaar?
Ooooh. Maar ik zou je beschermen dan hoorquote:Op woensdag 20 december 2017 01:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoooo, alleen als in dagje in de bak zit!
Mijn eigen butchquote:Op woensdag 20 december 2017 01:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ooooh. Maar ik zou je beschermen dan hoor
quote:Op woensdag 20 december 2017 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, die kerstboom ziet er niet uit.
quote:Op woensdag 20 december 2017 01:19 schreef Recce het volgende:
[..]Als ik nou zittend ga plassen, mag het dan wel?
quote:Computer says no
Dan begin je er toch niet aanquote:Op woensdag 20 december 2017 01:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Zoek je op 'zielige kerstfoto's' ofzo?
Hoezo?quote:Op woensdag 20 december 2017 01:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Zoek je op 'zielige kerstfoto's' ofzo?
Ja ik ook. En engelenhaar, dat enge spul.quote:Op woensdag 20 december 2017 01:26 schreef mootie het volgende:
Ik herinner me dat nog wel vaag, die sliertjes in een kerstboom.
Nee, ik heb vandaag een fleecetrui gekocht. Mag jij raden in welke kleur.quote:Op woensdag 20 december 2017 01:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Trek jij die aan volgende week? Of loop je er nu al mee, om in de stemming te komen?
Dat laat ik aan mootie over, die kent jou stukken beter wat kleuren betreft.quote:Op woensdag 20 december 2017 01:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik heb vandaag een fleecetrui gekocht. Mag jij raden in welke kleur.
Lastig... lastig...quote:Op woensdag 20 december 2017 01:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik heb vandaag een fleecetrui gekocht. Mag jij raden in welke kleur.
Trustenquote:Op woensdag 20 december 2017 01:37 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat laat ik aan mootie over, die kent jou stukken beter wat kleuren betreft.
Bedtijd ook!
Slaap lekker allen
Slaap wel!quote:Op woensdag 20 december 2017 01:37 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat laat ik aan mootie over, die kent jou stukken beter wat kleuren betreft.
Bedtijd ook!
Slaap lekker allen
Had ook donkergrijs kunnen zijnquote:Op woensdag 20 december 2017 01:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben zooooo goed! Dat had niemand kunnen raden.
Je hebt nog geen geld om de rest te poetsen?quote:Op woensdag 20 december 2017 01:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ho ho, ik poets alleen m'n eigen hokkie.
quote:Op woensdag 20 december 2017 01:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt nog geen geld om de rest te poetsen?
quote:Op woensdag 20 december 2017 01:54 schreef TillyB het volgende:
[..]![]()
Nee ik durf niet naar buiten! Maar misschien wel omringd door een butch met een roedel mannetjes, die alle dieren op afstand houden. Dat wordt nog een hele onderneming.
Hmm iemand die niet afgeleid wordt door schattige beestjes. Wie is er hier harteloos/emotieloos?quote:Op woensdag 20 december 2017 01:56 schreef mootie het volgende:
Heb je iemand op het oog die je als persoonlijke bewaker zou willen aanstellen?
Oh, ik weet wel iemand, maar die wil ik niet mee.quote:Op woensdag 20 december 2017 01:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmm iemand die niet afgeleid wordt door schattige beestjes. Wie is er hier harteloos/emotieloos?
Lyza moet toch iets te doen hebben.quote:Op woensdag 20 december 2017 01:54 schreef TillyB het volgende:
[..]![]()
Nee ik durf niet naar buiten! Maar misschien wel omringd door een butch met een roedel mannetjes, die alle dieren op afstand houden. Dat wordt nog een hele onderneming.
En die oortjes!quote:Op woensdag 20 december 2017 02:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Kijk dat snoetje dan! Is toch schattig!
quote:Op woensdag 20 december 2017 02:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, ik weet wel iemand, maar die wil ik niet mee.
quote:Op woensdag 20 december 2017 02:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Kijk dat snoetje dan! Is toch schattig!
Maar ik heb eigenlijk wel meer mensen nodig om me te beschermen. De ark van bloody Noach had nog minder dieren dan wat ik hier allemaal voorbij zag komen.quote:Op woensdag 20 december 2017 02:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja doei, ik heb net mijn oranje overall in de was gegooid.
Is het misschien een idee om een therapeut mee te nemen? Beetje exposuretherapie enzulks.quote:Op woensdag 20 december 2017 02:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Maar ik heb eigenlijk wel meer mensen nodig om me te beschermen. De ark van bloody Noach had nog minder dieren dan wat ik hier allemaal voorbij zag komen.
Nee, dat werkt niet. Scrut zit net ook te exposen en het wordt er niet echt beter op.quote:Op woensdag 20 december 2017 02:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Is het misschien een idee om een therapeut mee te nemen? Beetje exposuretherapie enzulks.
Vrouwke, wij regelen dat. Binnen een maand huppel je tussen de alpaca’s.quote:Op woensdag 20 december 2017 02:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee, dat werkt niet. Scrut zit net ook te exposen en het wordt er niet echt beter op.
quote:Op woensdag 20 december 2017 02:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Vrouwke, wij regelen dat. Binnen een maand huppel je tussen de alpaca’s.
Trustequote:Op woensdag 20 december 2017 02:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar eerst slapen en Kerst en zo.
[ afbeelding ]
Trusten
Ja maar de mensen van de cos dan? Meeste zijn topposters van heel fok en komen niet eens dat topic uit.quote:
Dat hing al een tijdje in de lucht. Misschien gaan ze nog door op een andere locatie.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:12 schreef isax het volgende:
[..]
Ja maar de mensen van de cos dan? Meeste zijn topposters van heel fok en komen niet eens dat topic uit.
Zonder de posts in UTO is het gauw gedaan met FOK! Als er niets nieuws voor in de plaats komt is FOK! binnen een half jaar ten einde.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:12 schreef isax het volgende:
[..]
Ja maar de mensen van de cos dan? Meeste zijn topposters van heel fok en komen niet eens dat topic uit.
Misschien kunnen we geld gaan vragen om hier te blijven postenquote:Op woensdag 20 december 2017 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zonder de posts in UTO is het gauw gedaan met FOK! Als er niets nieuws voor in de plaats komt is FOK! binnen een half jaar ten einde.
Of een bijdrage voor het posten van bepaalde woorden. Goudmijntje.quote:Op woensdag 20 december 2017 14:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Misschien kunnen we geld gaan vragen om hier te blijven posten
Ik denk eerder dat we moeten gaan betalen om door te kunnen blijven posten.quote:Op woensdag 20 december 2017 14:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Misschien kunnen we geld gaan vragen om hier te blijven posten
Shitquote:Op woensdag 20 december 2017 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat we moeten gaan betalen om door te kunnen blijven posten.
Ik hou niks over per maand.quote:Op woensdag 20 december 2017 14:13 schreef mootie het volgende:
Wat zouden jullie er voor over hebben, per maand?
Ik houd van gratisquote:Op woensdag 20 december 2017 14:13 schreef mootie het volgende:
Nie zoveel. Jij dan?quote:Op woensdag 20 december 2017 14:13 schreef mootie het volgende:
Wow. Doet ze goed.quote:Op woensdag 20 december 2017 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Gaga heeft haar pensioen wel alvast geregeld
https://nos.nl/artikel/22(...)e-show-in-vegas.html
1 miljoen per showquote:
Ik geloof dat bijvoorbeeld de acteurs uit 'the big bang theory' dat ook per voltooide aflevering kregen.quote:Op woensdag 20 december 2017 14:27 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk, die bedragen.
Als we de link maar krijgenquote:Op woensdag 20 december 2017 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Als FOK! stopt ga ik de hele dag foto's van mijzelf op Instagram zetten met oortjes en neusjes van dieren en heel veel hashtags.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |