Ik wil vliegende honden.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:39 schreef mootie het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd wat Scrut gaat doen behalve struisvogels vangen.
Ook helemaal tofquote:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:44 schreef Disana het volgende:
Ladies and Gentlemen, come and see Master Scrute and his Flying Dogs.
Zouden die goed te dresseren zijn?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die laat ik dan door hoepels vliegen
Daar komen we vanzelf achter. Anders doen we gewoon iets met Alpaca's.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Zouden die goed te dresseren zijn?
Die zien er wel tam uit ja.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar komen we vanzelf achter. Anders doen we gewoon iets met Alpaca's.
We? Is Pullup nu al gedegradeerd tot hulptrainer.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar komen we vanzelf achter. Anders doen we gewoon iets met Alpaca's.
Pullup heeft tevens het beheer over de Sterke Mannen. We zullen sowieso in het begin moeten multitasken.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:49 schreef mootie het volgende:
[..]
We? Is Pullup nu al gedegradeerd tot hulptrainer.
Ik ben wel multi inzetbaar ja. En die Alpalcas trainen fix ik wel voor het ontbijtquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Pullup heeft tevens het beheer over de Sterke Mannen. We zullen sowieso in het begin moeten multitasken.
Ik ben ervan overtuigd dat je het met twee vingers in je neus aankunt.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben wel multi inzetbaar ja. En die Alpalcas trainen fix ik wel voor het ontbijt
Ik zie dat 'we' als iets van Utopiaanse gedachte.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:49 schreef mootie het volgende:
[..]
We? Is Pullup nu al gedegradeerd tot hulptrainer.
Ik stel wel voor dat de mannen het uitmesten enzulks doen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Pullup heeft tevens het beheer over de Sterke Mannen. We zullen sowieso in het begin moeten multitasken.
Ja daar hebben we straks de Sterke Mannen voor.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik stel wel voor dat de mannen het uitmesten enzulks doen.
Nee geen honden. Dat loopt maar te rennen en te blaffen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:52 schreef pullup het volgende:
Geen honden op die farm mag ik hopen overigens Disana?
Is het dan misschien ook handig als jij de modjes onder je beheer neemt? Verzorging, training etc.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben wel multi inzetbaar ja. En die Alpalcas trainen fix ik wel voor het ontbijt
Ik denk dat Lyza daar wel een mannetje voor heeft.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik stel wel voor dat de mannen het uitmesten enzulks doen.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee geen honden. Dat loopt maar te rennen en te blaffen.
Meh. Ik stel gewoon voor die in het weiland te latenquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Is het dan misschien ook handig als jij de modjes onder je beheer neemt? Verzorging, training etc.
Voorzover ik weet is het goed.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:54 schreef mootie het volgende:
Onder je beheer, dat zei ik vast fout.
Ik ga kleding verkopenquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:58 schreef pullup het volgende:
Wel een vrolijke boel zo Disana. Dat gaat wel wat worden hoor, volledig selfsupporting
Wat is dat maffe geluid, een kazoo?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, is wel één van m'n favoriete ontdekkingen van de laatste tijd.
oh ik wil dit zienquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:44 schreef Disana het volgende:
Ladies and Gentlemen, come and see Master Scrute and his Flying Dogs.
Ik zie het helemaal zitten. Er moet nog wel iemand komen om dierenyoutubejes te maken. Dat moet dagelijks en dan kunnen mensen doneren.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:58 schreef pullup het volgende:
Wel een vrolijke boel zo Disana. Dat gaat wel wat worden hoor, volledig selfsupporting
Die vliegende honden zijn ook geen ukkies andersquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
We moeten wel grote hoepels hebben voor die Alpaca's als dat niet lukt met die vliegende honden.
BDS!quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal zitten. Er moet nog wel iemand komen om dierenyoutubejes te maken. Dat moet dagelijks en dan kunnen mensen doneren.
Ja, wie wordt onze vloggert?quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal zitten. Er moet nog wel iemand komen om dierenyoutubejes te maken. Dat moet dagelijks en dan kunnen mensen doneren.
Scrute krijgt zo'n mooie gestreepte circustent, en dan vragen we de spookjes of ze ook mee willen doen.quote:
Die huid, zo mooi.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Die vliegende honden zijn ook geen ukkies anders
[ afbeelding ]
Leuk, kan hij ook dansklasjes organiseren voor de bezoekers. En trektochten door ons reservaat.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:04 schreef Voxs het volgende:
Even biertjes neerzetten, dan komt BDS wel
quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:05 schreef Prisha het volgende:
Over rommel hoeven we ons geen zorgen te maken. Tilly maakt daar korte metten mee
En nuttige aanwinst dus, Tilly.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:05 schreef Prisha het volgende:
Over rommel hoeven we ons geen zorgen te maken. Tilly maakt daar korte metten mee
Papier hier!quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:05 schreef Prisha het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |