Heb je de nieuwe wallet zelf ook al geprobeerd?quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:23 schreef Jed1Gam het volgende:
De nieuwe wallet is daar, nu nog binance withdrawel fixen en we zijn er.
Blijkbaar weinig interessequote:
true! Ik heb geen haastquote:Op woensdag 10 januari 2018 14:07 schreef Roellie80 het volgende:
Helamaal prima dat IOTA rond de 10miljard mc blijft schommelen. Er is immers geen nieuws momenteel. Voor mji een teken dat dit aardig de waarde vertegenwoordigd en niet "last" heeft van die crazy pumps de afgelopen dagen.
quote:"Oracles explained in short: Sometimes smart contracts need data from outside the crypto-network(tangle)...therefore you need an external instance that delivers data that are needed in order to execute certain smart contracts. Oracles are something like "sensors" to the real world, that deliver information 'bout what's happening outside....this data can be served by a bank, by a machine or by other blockchains...."
Bijna net zo groot als Liskquote:Op vrijdag 4 mei 2018 00:30 schreef EggsTC het volgende:
iotadat is een zelfde faal als nano toch, ofzo?
Die komt er nog aan. Voorlopig geruild voor VEN, daardoor dikke profit. Lisk komt nog, lateron.quote:
Over 3 jaar spreken we weer.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 00:30 schreef EggsTC het volgende:
iotadat is een zelfde faal als nano toch, ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop