SPOILER: Buiten de top 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint op de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om te winnen.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: jij?Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
Nog 13 dagen tot maandag 1 januari 2018They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Baas.quote:Op dinsdag 19 december 2017 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het verbaast Derksen niks dat Sylvana Simons 'weer met iets komt waarmee ze een golfje aandacht genereert'. ,,De Sinterklaas- en Zwarte Piettijd zijn weer voorbij dus heeft mevrouw Simons weer even niks om de aandacht mee te trekken. Ik begin haar zo langzamerhand erg zielig te vinden. Ze roept weer iets en ongetwijfeld krijgt ze straks weer alle ruimte om in door grachtengordelfiguren gedomineerde talkshows haar zegje te doen. Ergerniswekkend is dat. Volgens mij gaat het niet helemaal goed met die Sylvana. Het wordt eens tijd dat ze professionele hulp zoekt. Want dit is niets meer of minder dan ziekelijk.''
Johan Derksen God
quote:Op dinsdag 19 december 2017 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het verbaast Derksen niks dat Sylvana Simons 'weer met iets komt waarmee ze een golfje aandacht genereert'. ,,De Sinterklaas- en Zwarte Piettijd zijn weer voorbij dus heeft mevrouw Simons weer even niks om de aandacht mee te trekken. Ik begin haar zo langzamerhand erg zielig te vinden. Ze roept weer iets en ongetwijfeld krijgt ze straks weer alle ruimte om in door grachtengordelfiguren gedomineerde talkshows haar zegje te doen. Ergerniswekkend is dat. Volgens mij gaat het niet helemaal goed met die Sylvana. Het wordt eens tijd dat ze professionele hulp zoekt. Want dit is niets meer of minder dan ziekelijk.''
Johan Derksen God
quote:Op dinsdag 19 december 2017 19:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
NWS / Sylvana Simons roept op tot boycot van 'homofoob' Voetbal Inside
goedzoquote:Op dinsdag 19 december 2017 19:57 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb weer eens twee klachten uitgepoept op klb
KLB / Skateboarden op fietspad
KLB / Onbekenden die je aanspreken met 'broer'
mooi hequote:Op dinsdag 19 december 2017 19:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alleen omdat René zei liever naar darten te kijken dan naar Gordon die gaat trouwen?
Dan is iedereen homofoob.
Net zo als dat met Griezmann , Jammer dat hij excuses aanbood .quote:
Had ie nooit moeten doenquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Net zo als dat met Griezmann , Jammer dat hij excuses aanbood .
Precies nu geeft hij toe aan dat gezeur.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had ie nooit moeten doen
Rekenregels zijn rekenregelsquote:Op dinsdag 19 december 2017 19:44 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kan dit vereenvoudigd worden?
Om te kotsen vind ik datquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Precies nu geeft hij toe aan dat gezeur.
Hij wil zich verkleden als iemand waar hij fan van is die donker is dat moet gewoon kunnen.
Mensen maken echt problemen over alles tegenwoordig.
gelukkig nietquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:17 schreef -sabine- het volgende:
Als hij dit doodzwijgt krijgt Sylvana geen extra platform.
Dwdd is er niet deze twee weken.
alles beter dan Gordonquote:Op dinsdag 19 december 2017 19:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alleen omdat René zei liever naar darten te kijken dan naar Gordon die gaat trouwen?
Dan is iedereen homofoob.
Mooi zoquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij zitten vaak op 1 lijn, maatje
oei sterktequote:Op dinsdag 19 december 2017 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga voor het eerst in 2 weken niet boven de 1000 posts komen
Nee.quote:Op dinsdag 19 december 2017 19:44 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kan dit vereenvoudigd worden?
quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga voor het eerst in 2 weken niet boven de 1000 posts komen
snap ikquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is jammer. Mij mist ze ook niet.
ik wil nog wel een heel klein beetje overhouden voor volgende week om te posten. Maar dat moeten wel minder dan 100 posts per dag zijn dan.quote:
die 110000 haal ik nietquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik wil nog wel een heel klein beetje overhouden voor volgende week om te posten. Maar dat moeten wel minder dan 100 posts per dag zijn dan.
Minder dan 100 posts per dagquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik wil nog wel een heel klein beetje overhouden voor volgende week om te posten. Maar dat moeten wel minder dan 100 posts per dag zijn dan.
hele strategieën uitzetten voor je postcountsquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gewoon doorgaan naar plek 1quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga me dood vervelen.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moet me ineens voor gaan stellen aan mijn vriendin
dat welquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hoezo niet? Je bent een week vrij man
overheid en ictquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:50 schreef FlippingCoin het volgende:
chille update van DigiD weer, kan niet meer inloggen met de app.
kneuzen
hjb en geef me die lollyquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hele strategieën uitzetten voor je postcounts
net een militaire operatie joh
Echt hoor, en staat bij de update in de playstore een dingetje wat ze gefixed hebben waar niemand last van had.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
overheid en ict
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
rustaaaggquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hjb en geef me die lolly
moet nu nog minder dan 7000quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gewoon ff 7 dagen x1000
Aantal posts voor haags_kwartiertjequote:
minder dan 4000quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Aantal posts voor haags_kwartiertje
Vandaag tot nu toe: 733
Deze maand tot nu toe: 19937
Dit jaar tot nu toe: 196108
duurt nog wel ff
quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:27 schreef DKUp het volgende:
Was trouwens een legendarische wedstrijd. De GIF’jes alleen al
blijft een apart figuur.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:27 schreef DKUp het volgende:
Was trouwens een legendarische wedstrijd. De GIF’jes alleen al
dan is hij te druk in MENquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Aloa, ben je er morgen wel overdags?
meer als vandaagquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Aloa, ben je er morgen wel overdags?
quote:
lekker bezig, je hebt ook wel de beste tijden qua post/punt ratio volgens mij nu.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Eerste op de lijst met meer punten dan posts..
quote:
jaquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:01 schreef FlippingCoin het volgende:
gerwen sloopt barney toch tegenwoordig?
cool.quote:
vilquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
cool.
volgens mij is gerwen ook een vil chillere gozer.
lolquote:
Gerwen sloopt iedereen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:01 schreef FlippingCoin het volgende:
yep barney wint nooit geen tournooi meerquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:01 schreef FlippingCoin het volgende:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:04 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
yep barney wint nooit geen tournooi meer
Vet, echt een toffe gozer volgens mij, was een keer bij een of ander programma.quote:
Ben jij net als Hex. ook al een immigrantquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Nederlands is niet eens mijn moedertaal, valt nog best mee dan
ik kom uit het Dolfinarium ja.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ben jij net als Hex. ook al een immigrant
laterquote:
laterquote:
had je dat niet Door.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ben jij net als Hex. ook al een immigrant
hahaquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik kom uit het Dolfinarium ja.
huh?quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:07 schreef FlippingCoin het volgende:
wasabi schijnt ook aardig prijzig te zijn trouwens zie ik net.
Goed idee, want saffraan is altijd wel erg duur geweest.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:07 schreef FlippingCoin het volgende:
wasabi saffraan boerderij beginnen.
wat is je moedertaal danquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Nederlands is niet eens mijn moedertaal, valt nog best mee dan
net een filmpje gezien over wasabiquote:
hahaha. .klote woordenboekjequote:Op dinsdag 19 december 2017 22:07 schreef devzero het volgende:
[..]
echte nederlands eindigen een zin meestal met een Hoofdletter. dat doet flip Niet.
ja en wasabi nu ook.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed idee, want saffraan is altijd wel erg duur geweest.
dolfijn'squote:
Je hebt verschillende soorten mierikswortel, sommige zijn niet zo scherp als degene die ze voor wasabi gebruiken. Even op letten dus.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
net een filmpje gezien over wasabien volgens mij kan je dat prima in Nederland verbouwen.
ja dat zag ik dat ze nu andere gebruiken die goedkoper zijn.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt verschillende soorten mierikswortel, sommige zijn niet zo scherp als degene die ze voor wasabi gebruiken. Even op letten dus.
ja heerlijk rustig zonder dat geouwehoer.quote:
lekkerquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja heerlijk rustig zonder dat geouwehoer.
edenquote:
areoalaquote:
jij weet dat vast welquote:
geen middenmoot meerquote:Op dinsdag 19 december 2017 23:51 schreef hemarookworst het volgende:
Goed gestegen en best ruime voorsprong, kan denk ik wel even vakantie nemen
vind je dit een mooie dame hema?quote:Op woensdag 20 december 2017 00:39 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is meer dan d-cup toch
goede kanonnen vooral, de rest wel ok maar geen wowquote:Op woensdag 20 december 2017 00:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
vind je dit een mooie dame hema?
Ah oké.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
goede kanonnen vooral, de rest wel ok maar geen wow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |