Heb het ook niet over mijn sociale kring, maar als je op straat loopt door de stad en dan zulk onfrisse types tegenkomt die je aanspreken.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:18 schreef Bananenpap het volgende:
Dit soort mensen ken ik niet hoor. Maar goed, mijn sociale kring begeeft zich ook niet bij de bushalte achter de Albert Heijn.
Ik woon inderdaad in een zogeheten kansenwijk. Maar het grappige is dat ik in mijn eigen wijk nooit zo word aangesproken, maar wel als ik door het centrum van m'n stad loop of een andere stad. Dus vertrekken lost deze klacht niet op.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:59 schreef Geelman het volgende:
Vertrek dan eens uit die kansenwijk van je.
Hmm ok. Ik woon ook in een kansenwijk, maar heb geen last van bovenstaande klacht. Zeker weten dat het niet aan je uitstraling ligt?quote:Op woensdag 20 december 2017 00:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik woon inderdaad in een zogeheten kansenwijk. Maar het grappige is dat ik in mijn eigen wijk nooit zo word aangesproken, maar wel als ik door het centrum van m'n stad loop of een andere stad. Dus vertrekken lost deze klacht niet op.
Geen idee. Ben niet als tuig gekleed. Geen petjes en bontkraag enz.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:17 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hmm ok. Ik woon ook in een kansenwijk, maar heb geen last van bovenstaande klacht. Zeker weten dat het niet aan je uitstraling ligt?
Naja joh, dan niet teveel aantrekken van de mocro's en anti's.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen idee. Ben niet als tuig gekleed. Geen petjes en bontkraag enz.
Ik hoor altijd "mijnheer" tegen mij. Nooit "broer". En aan mijn blik i.c.m.mijn gestalte weten ze vaak al dat er niks te halen valt zonder dat ze zelf eventueel iets oplopen. Dus "nee" nooit last hiervan gehad.quote:Op dinsdag 19 december 2017 19:22 schreef hemarookworst het volgende:
Zijn altijd van die mensen met een twijfelachtige komaf. En ze stellen altijd deze vragen:
- Broer heb je [ vul bedrag in ] voor me?
- Broer heb je sigaret voor me?
- Broer heb je vuurtje?
Ik ken je niet en ben dus je broer niet
quote:
kan je een beetje boksen ouwe?quote:Op woensdag 20 december 2017 00:48 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik hoor altijd "mijnheer" tegen mij. Nooit "broer". En aan mijn blik i.c.m.mijn gestalte weten ze vaak al dat er niks te halen valt zonder dat ze zelf eventueel iets oplopen. Dus "nee" nooit last hiervan gehad.
Erg lang geleden dat ik die voor het laatst gelezen heb helaes.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan zijn dat-ie door een zwart-witte wolf aangesproken wordt?
Same here!quote:Op woensdag 20 december 2017 00:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Erg lang geleden dat ik die voor het laatst gelezen heb helaes.
Je bent dan ook drie keer mijn leeftijd of zo.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:48 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik hoor altijd "mijnheer" tegen mij. Nooit "broer". En aan mijn blik i.c.m.mijn gestalte weten ze vaak al dat er niks te halen valt zonder dat ze zelf eventueel iets oplopen. Dus "nee" nooit last hiervan gehad.
Wat doe je inclusief zusterquote:Op woensdag 20 december 2017 07:28 schreef Aiciu het volgende:
Dat is niet genderneutraal, terechte klacht.
Ik vind dat juist altijd tof.quote:Op dinsdag 19 december 2017 19:22 schreef hemarookworst het volgende:
Zijn altijd van die mensen met een twijfelachtige komaf. En ze stellen altijd deze vragen:
- Broer heb je [ vul bedrag in ] voor me?
- Broer heb je sigaret voor me?
- Broer heb je vuurtje?
Ik ken je niet en ben dus je broer niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |