abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175843798
Ja als ik naar de lidle ga koop ik altijd gelijk chocolade croisantjes ( vierkante ) omdat je die lekker gelijk ziet als je binnenkomt, maar bij de AH nooit, ook als ik bij de AH ga kom ik noooooit met poffertjes of honing thuis maar bij de Aldi juist wel,

wijn ook lekker dicht bij de kassa in de lidle, en pils ook, dus ja alco mensen hebben het al zo zwaar, en bij de AH doen ze de wijn helemaaaaaal achterin de zaak, ook moet je dan verplicht de nuchtere mensen storen, omdat je naar je fles toekruipt en voel ik me extra ongewenst, ook krijg ik tochg nooit date in AH dus wil ik sowieso zo snel mogenlijk naar buiten,...

Wat heb jij het liefst prominent in je supermarkt zodat je lekker snel weer naar buiten kan?
pi_175843952
Kom ik nooit. De huishulp doet dat.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_175843953
Als de alcohol vooraan staat dan kunnen al die alco's vlot weer naar buiten en dan kan ik rustig winkelen.

War ik een hekel aan heb is als de lege flessen achter in de winkel ingeleverd moeten worden.
pi_175843989
Daar zijn hele studies op losgelaten, melk staat bv helemaal achterin.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_175844003
Ik moest ooit overgeven in de AH en al die mensen zo kijken, ik in paniek en ben toen de winkel uitgerend. :'(
Sindsdien durf ik die AH nooit meer in :')
pindazakje
  dinsdag 19 december 2017 @ 19:25:26 #6
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_175844543
Echt nul last van. Ik zou ook niet weten wat er prominent ergens ligt. Chocoladecroissants bij de Lidl? Echt nog noooooit gezien. En de andere dingen die je noemt ook niet.
  dinsdag 19 december 2017 @ 19:26:32 #7
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_175844571
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 18:59 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik moest ooit overgeven in de AH en al die mensen zo kijken, ik in paniek en ben toen de winkel uitgerend. :'(
Sindsdien durf ik die AH nooit meer in :')
En terecht.
pi_175887660
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 18:50 schreef Edwin_Posse het volgende:

[knip]

Wat heb jij het liefst prominent in je supermarkt zodat je lekker snel weer naar buiten kan?

Onlangs gehaald om te kunnen smikkelen thuis met de feestdagen. Je moet tenslotte genieten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')