TS is seksueel gefrustreerd.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iedereen kent Maan right ? Huilie huilie doen omdat er een streaker voor der neus staat.
stomme grap van het nog debielere broertje van Robert Jensen ah fijn.
Zie ik opeens dit voorbij komen op youtube
Nieuw filmpje dus opgenomen na het hele streaker gebeuren.
En wat zie ik diezelfde Maan die moest huilen om een onverwachts piemeltje regelt nu even dat haar collega trutje met wie ze dit filmpje presenteertonverwachts een of andere kerel moet kussen !?
Dat is toch apart eerst huilen om een piemeltje in je gezicht bij 538 om daarna ook weer bij hetzelfde 538 je collega sletje voor het blok te zetten dat ze opeens een kerel moet zoenen.
Ik weet niet maar in mijn wereld klopt dit niet..
Meer dan terechte klacht en inmiddels gezorgd dat dit op twitter/FB staat met link naar dit filmpje zodat iedereen deze hypocrisie kan aanschouwen van de Nederlandse "Taylor Swift"(ook zo een draak)quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iedereen kent Maan right ? Huilie huilie doen omdat er een streaker voor der neus staat.
stomme grap van het nog debielere broertje van Robert Jensen ah fijn.
Zie ik opeens dit voorbij komen op youtube
Nieuw filmpje dus opgenomen na het hele streaker gebeuren.
En wat zie ik diezelfde Maan die moest huilen om een onverwachts piemeltje regelt nu even dat haar collega trutje met wie ze dit filmpje presenteertonverwachts een of andere kerel moet kussen !?
Dat is toch apart eerst huilen om een piemeltje in je gezicht bij 538 om daarna ook weer bij hetzelfde 538 je collega sletje voor het blok te zetten dat ze opeens een kerel moet zoenen.
Ik weet niet maar in mijn wereld klopt dit niet..
Goedzo jongen. Nu ff acclimatiseren.quote:Op dinsdag 19 december 2017 18:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Meer dan terechte klacht en inmiddels gezorgd dat dit op twitter/FB staat met link naar dit filmpje zodat iedereen deze hypocrisie kan aanschouwen van de Nederlandse "Taylor Swift"(ook zo een draak)
Samen?quote:Op dinsdag 19 december 2017 18:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
Goedzo jongen. Nu ff acclimatiseren.
Wauw, zelfs jij quote de OP.......quote:Op dinsdag 19 december 2017 18:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Meer dan terechte klacht en inmiddels gezorgd dat dit op twitter/FB staat met link naar dit filmpje zodat iedereen deze hypocrisie kan aanschouwen van de Nederlandse "Taylor Swift"(ook zo een draak)
quote:
Die logica ontstijgt het autisme hier op Fok.quote:Op dinsdag 19 december 2017 18:56 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Volgens mij was Maan alleen maar geschrokken van die streaker, maar maakte de media er zo'n #metoo-drama van
Hahahquote:
Dan gaat ze huilenquote:Op woensdag 20 december 2017 02:20 schreef Salvad0R het volgende:
Maan?
Dat vuige object wat ons Aardse equilibrium verstoort met vloed en eb en labiele menstruatie wijven?
Kapot nuken dat ding .
quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Terechte klacht, beide acties zijn kut; goed topic Mikey.
quote:
quote:
quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |