Als je er 1 ophebt wel, als je er twee ophebt niet meer.quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:54 schreef koemleit het volgende:
Hoezo 1 a 2 flessen? Zit nogal een verschil in he.. iets wat je ook echt nog wel weet.
All kots op Pendulequote:Op dinsdag 19 december 2017 13:17 schreef Terminuz het volgende:
Penduleis weer terug na zijn BAN
ALL HEIL PENDULE
Hee Leo, Leo? Weet je Leo? Ik heb mijn titel als fok koning geprolongeerdquote:
En terecht. VDquote:Op dinsdag 19 december 2017 13:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hee Leo, Leo? Weet je Leo? Ik heb mijn titel als fok koning geprolongeerd
quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:17 schreef Terminuz het volgende:
Penduleis weer terug na zijn BAN
ALL HEIL PENDULE
Ik schat zo een super ultra nigger assburner 9000.quote:
Ja, daar kan je ook maar beter niet op rijden...quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik schat zo een super ultra nigger assburner 9000.
TS is een meisje van 15 hequote:Op dinsdag 19 december 2017 14:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Dronken van 2 flessen malibuDats 12% ofzo toch?
Klinkt logisch tochquote:Op dinsdag 19 december 2017 12:42 schreef Pendule het volgende:
Ik kreeg eerst met geen mogelijkheid de sleutel erin, daarna kon ik hem niet starten
Van 3 flessen radler kan je ook gewoon dronken wordenquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:23 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Van 3 flessen radler kan je ook gewoon dronken worden
Ja maar je bent ook een vrouw, bij jullie ligt dat punt volgens mij ook lagerquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:26 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Hehehe
Maar serieus, van 2 flessen Canei ben ik al helemaal om hoor
21quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
met een Vibrerende Dildo erop waar hij op kan zittenquote:Op dinsdag 19 december 2017 13:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ben lichtgetint.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Iedereen heeft minpunten, sommige meer dan anderenquote:
Heb ik dat de komende drie weken weer in mijn hoofd rondspoken. Bedankt he.quote:
Is niet echt een minpunt maakt me aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Iedereen heeft minpunten, sommige meer dan anderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 december 2017 14:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik vind jouw reacties altijd machtig mooi ^O^
Kon ook niet anders natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 18:51 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Heb ik dat de komende drie weken weer in mijn hoofd rondspoken. Bedankt he.
Hmm ik wil er wel eens heen.quote:Op donderdag 21 december 2017 07:55 schreef Pendule het volgende:
[..]
Niet altijd even netjes er lopen veel figuurtjes die uit zijn op seks.
Misschien wil Pendule wel door je in zijn reet geneukt worden.quote:
Heb jij een motortje op je rolstoel?quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:42 schreef Pendule het volgende:
Ik ben dit weekend naar een homofeest geweest.
Toen heb ik 1 á 2 flessen Malibu in één keer leeggezopen.
Was niet slim van me om daarna op de scooter te stappen
Ik kreeg eerst met geen mogelijkheid de sleutel erin, daarna kon ik hem niet starten en tot slot als ik afstapte kon ik hem niet eens op de standard krijgen want ik flikkerde gelijk op m’n bek.
Klacht: teveel gezopen hebben en dan rijden onder invloed van drank.
Nouja, kon nog aardig rijden.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:46 schreef Linkiss het volgende:
Mocht jij ooit iemand aanrijden terwijl je bezopen voor het stuur zit, hoop ik dat je dit 10x terug krijgt door een andere bezopen bestuurder.
Je snapt het niet het.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:53 schreef Terminuz het volgende:
[..]
Heb jij een motortje op je rolstoel?
Kan jij überhaupt wel scooter rijden als je in een rolstoel zit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |