abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 december 2017 @ 15:05:22 #26
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_175838893
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 13:08 schreef Edwin_Posse het volgende:
ongelukjes zitten altijd in een kleine hoek, bestuurder kan net raar telefoontje krijgen, of die dag net opeens ziek worden, teveel stress hebben, teveel koffie, teveel steroides of juist te slaperig zijn of gewoon dat je auto opeens raar doet kan ook nog eens..
Ja maar als je een verkeersongeluk onder alle omstandigheden wil verkomen dan moet je mensen verbieden om nog buiten te komen.
Tot nooit .......
pi_175845720
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 09:37 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Ik zie een vlakke uitrit waar je zonder hellingproef met 0,02km per uur de uitrit kan verlaten.
Kan jij mij het gevaar uitleggen, want ik zie het niet.
Het mogelijke gevaar zit, zoals meestal, op de bestuurdersstoel van de auto die naar buiten rijdt.
pi_175845860
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 08:26 schreef Innisdemon het volgende:

[..]

Niet elke parkeergarage is gelijk. Daardoor is dit niet altijd mogelijk.
Ik stel dat je als een debiel omhoog moet stuiven, bij sommige garages moet het gewoon met iets meer overtuiging.
Ja? Want de bestuurder kan zich niet gewoon beheersen? Wat zou de bestuurder dan belemmeren waardoor je niet gewoon rustig naar buiten kan rijden, even kan stoppen waar nodig om voorrang te (kunnen) verlenen aan voetgangers en vervolgens weer rustig verder rijden?

Hellingproef is onderdeel van de rijopleiding, dus ik mag veronderstellen dat iedereen ook op een beetje fatsoenlijke helling beheerst het voertuig kan verplaatsen.
  Redactie Frontpage dinsdag 19 december 2017 @ 21:16:59 #29
38148 crew  Innisdemon
pi_175849149
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 20:09 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Ja? Want de bestuurder kan zich niet gewoon beheersen? Wat zou de bestuurder dan belemmeren waardoor je niet gewoon rustig naar buiten kan rijden, even kan stoppen waar nodig om voorrang te (kunnen) verlenen aan voetgangers en vervolgens weer rustig verder rijden?

Hellingproef is onderdeel van de rijopleiding, dus ik mag veronderstellen dat iedereen ook op een beetje fatsoenlijke helling beheerst het voertuig kan verplaatsen.
ik bedoelde natuurlijk 'niet" als een debiel :)
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_175855262
mijn zus heeft uni gedaan en ook tikje ergonomie, en die vond het ook maar link, auto hoort niet op de stoep, ja hooguit als je keer een verhuizng doet ofzo..
pi_175858248
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 23:43 schreef Edwin_Posse het volgende:
mijn zus heeft uni gedaan en ook tikje ergonomie, en die vond het ook maar link, auto hoort niet op de stoep, ja hooguit als je keer een verhuizng doet ofzo..
Wat vindt je zus van huizen met een oprit, dan moet je ook over de stoep om op eigen grond te kunnen parkeren.
pi_175858612
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 23:43 schreef Edwin_Posse het volgende:
Heeft jouw zus professionele werkervaring op die stoep?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')