Je kan je verlopen OV-kaart waar nog saldo op staat doneren.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:44 schreef minthy het volgende:
Waarom staat er eigenlijk een ov chipkaart saldochecker?
Dank!quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je kan je verlopen OV-kaart waar nog saldo op staat doneren.
Echt belachelijk dat je dan weer een nieuwe moet kopen als ie nog goed isquote:Op dinsdag 19 december 2017 01:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je kan je verlopen OV-kaart waar nog saldo op staat doneren.
Ja dit, heb een dal-uren kaart en die verloopt ook binnenkort, elke 5 jaar meen ik.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Echt belachelijk dat je dan weer een nieuwe moet kopen als ie nog goed isMaar goed, dat is voor een ander topic.
Waardeloze tv is dat, alleen astro-tv is nog erger.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:42 schreef KNAK het volgende:
het is dit of 1 van die kanalen met hete hollandsche meiden, of rijpe negerinnen
dan maar dit
Klopt, moest mijne vorig jaar vervangen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja dit, heb een dal-uren kaart en die verloopt ook binnenkort, elke 5 jaar meen ik.
Moet je daar extra voor betalen?quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt, moest mijne vorig jaar vervangen.
Gewoon weer 7.50 dacht ik.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Moet je daar extra voor betalen?
Ja, weer 7,50. Schrijven ze gewoon lekker van die kaart af.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Moet je daar extra voor betalen?
* houdjemond vouwt een alu-hoedje voor jequote:Op dinsdag 19 december 2017 01:51 schreef Dagoduck het volgende:
Lol, ik bedacht net nog dat ze wel even Dr. Dre konden draaien.
vandaag begonnen, dus veel nieuwsgierige mensjes...quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:40 schreef Hamlapjes het volgende:
Mja, Apeldoorn is gewoon geen studentenstad en het valt nu volledig buiten de vakantie. Dan is de bereikbaarheid 's nachts ook nog eens naadje, waardoor je min of meer afhankelijk bent van mensen uit Apeldoorn die zo gek zijn daar te gaan staan, terwijl school/werk morgen wel weer wacht. Ik snap wel waarom het al zo rustig is. Nog steeds wel sneu natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |