niets wat Verge anders doetquote:Op maandag 18 december 2017 23:03 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Welke is ouder?quote:Op maandag 18 december 2017 23:07 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nu met een 'identiek' stukje van de whitepaper van tokenpay. Check onderste hit.
Een kopie van een kopie van een kopie dus.quote:Op maandag 18 december 2017 23:07 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Proof of Work VS Proof of Stake
Wat koop je dan?quote:Op maandag 18 december 2017 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn plan voor vannacht.
Het voelt als een gigantisch verschil, maar dat is het inmiddels niet meer
quote:Op maandag 18 december 2017 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn plan voor vannacht.
Keine ahnung https://www.bitasean.org/quote:
Anonieme munten doen het best goed thoughquote:Op maandag 18 december 2017 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een kopie van een kopie van een kopie dus.
En dan ook nog op TOR ()
Ligt er aan: hoeveel tokens komen er ?quote:Op maandag 18 december 2017 23:08 schreef Patroon het volgende:
Vigen89:
Nog ff terugkomen op je antwoord van 5.50 per token in de ico van Tokenpay vind ik echt veel te veel geld voor ico.
Is ook wel duur maar het is een market cap van 25 miljoen.quote:Op maandag 18 december 2017 23:08 schreef Patroon het volgende:
Vigen89:
Nog ff terugkomen op je antwoord van 5.50 per token in de ico van Tokenpay vind ik echt veel te veel geld voor ico.
Doe maar morgen, ik wil nu eigenlijk gaan slapen.quote:Op maandag 18 december 2017 23:08 schreef Frans449 het volgende:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Waves vandaag of morgen met een aankondiging komt dat ze op een Koreaanse Exchange toegevoegd worden
25 miljoen.quote:Op maandag 18 december 2017 23:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ligt er aan: hoeveel tokens komen er ?
Mja, nu kan ik mn huis afbetalen en een paar jaar netto salaris in 1x krijgen... maar Ik zou graag nooit meer hoeven te werken ipv die paar jaar. En als ik op dat punt zit dan zou ik graag nooi meer hoeven te werken + in luxe leven. Het houdt nooit op.quote:Op maandag 18 december 2017 22:57 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Wat kan helpen is om af te vragen of je huidige portfolio life changing money voor je is. Is dat het niet én kun je het geld kwijt zonder verdere grote invloed op je leven: HOLDEN. Is het wel life changing money en ben je bang: haal (een deel) eruit.
Market cap zegt niks. Een ICO prijs van 5,50 per token is gewoon absurdquote:Op maandag 18 december 2017 23:09 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Is ook wel duur maar het is een market cap van 25 miljoen.
Wat maakt Tokenpay zo speciaal dan?quote:Op maandag 18 december 2017 23:09 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Anonieme munten doen het best goed thoughMonero/ZCash/Dash etc
Sorry hoor maar BitAsean ziet er echt heel amateuristisch uit. Ze laten hun team niet eens zienquote:Op maandag 18 december 2017 23:07 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nu met een 'identiek' stukje van de whitepaper van tokenpay. Check onderste hit.
Ze hebben wel eerder een twitter account dan tokenpay.quote:Op maandag 18 december 2017 23:13 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Sorry hoor maar BitAsean ziet er echt heel amateuristisch uit. Ze laten hun team niet eens zien
Tja het is natuurlijk een project. Maar ik zie Tokenpay gewoon als de Paypal voor cryptocurrency. Dan moeten ze hun plannen wel waarmaken natuurlijk.quote:Op maandag 18 december 2017 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat maakt Tokenpay zo speciaal dan?
Vraag het aan Tokenpay dan? Telegram chat is altijd openquote:Op maandag 18 december 2017 23:14 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ze hebben wel eerder een twitter account dan tokenpay.
telegram heb ik niet.quote:Op maandag 18 december 2017 23:15 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Vraag het aan Tokenpay dan? Telegram chat is altijd open
Wat maakt het zo speciaal dan? Waarom denkt het als gecentraliseerde Bitcoinkloon beter te zijn dan bestaande projecten met een heel uitgedacht algoritme erachter?quote:Op maandag 18 december 2017 23:14 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Tja het is natuurlijk een project. Maar ik zie Tokenpay gewoon als de Paypal voor cryptocurrency. Dan moeten ze hun plannen wel waarmaken natuurlijk.
Dan zou je kunnen proberen het te meten in risico <> geluk. Is het risico dat je nu dat huis afbetalen + paar jaar salaris kwijtraakt, het waard tegenover hoeveel het je emotioneel gezien gaat opleveren als je je leven lang niet hoeft te werken en in luxe kan leven?quote:Op maandag 18 december 2017 23:13 schreef Zith het volgende:
[..]
Mja, nu kan ik mn huis afbetalen en een paar jaar netto salaris in 1x krijgen... maar Ik zou graag nooit meer hoeven te werken ipv die paar jaar. En als ik op dat punt zit dan zou ik graag nooi meer hoeven te werken + in luxe leven. Het houdt nooit op.
Kan niet serieus zijn toch?quote:Op maandag 18 december 2017 23:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Sowieso ICO’s met 100% bonus shizzle
Je kunt ook een deel cashen uiteraard.quote:Op maandag 18 december 2017 23:13 schreef Zith het volgende:
[..]
Mja, nu kan ik mn huis afbetalen en een paar jaar netto salaris in 1x krijgen... maar Ik zou graag nooit meer hoeven te werken ipv die paar jaar. En als ik op dat punt zit dan zou ik graag nooi meer hoeven te werken + in luxe leven. Het houdt nooit op.
je moet wat doen om op te vallenquote:
Gaat ook niet om je investering, maar het geld dat je portfolio nu waard is (voor die afweging).quote:Op maandag 18 december 2017 23:02 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ik zit nu dusdanig boven de investering die ik heb gedaan verspreid over 5 jaar dat er echt iets geks moet gebeuren wil ik nog geld verliezen. Alleen als ik kijk naar de trend en dat sinds een paar maanden crypto pas echt goed op stoom komt denk ik dat er nog een kans is om er echt veel meer uit te halen. Maar ik ken het gevoel ja, je kijkt er naar maar omdat het niet op je rekening staat heb je er weinig gevoel bij ofzo. Maar ondertussen wel ff kijken op marktplaats naar een leuke auto, terwijl je die niet nodig hebt. Uitstappen en eens echt gek doen of toch holden en proberen het nog iets te rekken en verstandige dingen te doen ermee. Als ik de radio aanzet is het eerste wat ik hoor Bitcoin ditdatzuszo
Ik heb deze gemist, was nogal sceptischquote:Op maandag 18 december 2017 23:23 schreef EdNoolk het volgende:
Vandaag trouwens pas actief hier maar lurk sinds een week. Dank voor die tip voor VEN gisteren allemaal
TOR was nog niet genoeg dus.quote:
Ja. Komende 2/3 weken gooi ik alles eruitquote:Op maandag 18 december 2017 23:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Iemand hier die bang is voor de januari crash?
Yes sir.quote:Op maandag 18 december 2017 23:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
dus 25 miljoen *5.5 = max ICO opbrengst?
En welke van de 1400 is dat?quote:Op maandag 18 december 2017 23:27 schreef roislecxe het volgende:
Zo. Ik heb 60% van mn portfolio in een coin geduwd wat niemand hier zou doen. En de oude garde weet welke
Ik hold er nu 8000 van en ik hold ze lang. Vraag me niet waarom en hoezo maar ik denk écht dat die een enorme klapper gaat krijgen komend jaar.
Ik heb ook best veel verdiend met die coinquote:Op maandag 18 december 2017 23:27 schreef roislecxe het volgende:
Zo. Ik heb 60% van mn portfolio in een coin geduwd wat niemand hier zou doen. En de oude garde weet welke
Ik hold er nu 8000 van en ik hold ze lang. Vraag me niet waarom en hoezo maar ik denk écht dat die een enorme klapper gaat krijgen komend jaar.
Solarrrrquote:Op maandag 18 december 2017 23:27 schreef roislecxe het volgende:
En kijk wat die nu staat in BTCwaarde, die kan echt easy een x3, en met een beetje hype x10.quote:Op maandag 18 december 2017 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ook best veel verdiend met die coin
Ik deed het alleen voor de Bitcoins, jij stopte de winst in die coin.
https://medium.com/univer(...)en-sale-10aeebacf5d6quote:Hello everyone!
- I have negotiated with Alfa Bank (one of the biggest Russian private banks) the integration of a-la Ripple system based on Universa Blockchain.
Dat is natuurlijk onzin. Er zijn weinig coins die helemaal vanaf nul zijn opgebouwd, dus logisch dat de whitepapers overlappen. Dat hoeft op zichzelf nog geen teken te zijn dat de boel niet in de haak is.quote:Op maandag 18 december 2017 23:26 schreef _--_ het volgende:
Even iedereen laten paniekerenhttps://bitcointalk.org/index.php?topic=2611605.0
Eens.quote:Op maandag 18 december 2017 23:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik begin te denken om alles eruit te gooien zodra Bitcoin de 50k is genaderd voordat februari in zicht is. Dat is het moment dat de stijging echt onhoudbaar begint te worden. Hoe groot de crash gaat zijn en of ie überhaupt crash genoemd kan worden is niet zeker, maar je stelt wel alles veilig.
Als ik een paar ton zou hebben, had ik voor kerst al een flink deel uitgecasht. We zitten in een bubbel, dat is niet te ontkennen. Gretigheid is dodelijk.
Dat sws wel, tokenpay beweert meest anonieme coin te zijn.quote:Op maandag 18 december 2017 23:29 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Er zijn weinig coins die helemaal vanaf nul zijn opgebouwd, dus logisch dat de whitepapers overlappen. Dat hoeft op zichzelf nog geen teken te zijn dat de boel niet in de haak is.
Misschien maar weer eens overwegen zodra de rek uit Ether isquote:Op maandag 18 december 2017 23:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En kijk wat die nu staat in BTCwaarde, die kan echt easy een x3, en met een beetje hype x10.
Slim. heb ook 70% uitgetikt de laatste paar weken.quote:Op maandag 18 december 2017 23:29 schreef Mender het volgende:
Fuck it. Vandaag een huge portfolio mijlpaal bereikt. Het bedrag was wel eng hoog. Ik heb de knoop doorgehakt en al mijn bitcoins verkocht.
Ik geloof nog steeds in bitcoin maar kon gewoon niet meer met de angst omgaan dat ik de giga winst mogelijk kwijt zou raken. Ik ga er vast spijt van krijgen, we zullen zien.
Veel beter voor m'n gemoedsrust.
Begin mooi weer opnieuw met een zooitje altcoins
Dat claimt Monero ook te zijn. Monero ook een scam?quote:Op maandag 18 december 2017 23:30 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dat sws wel, tokenpay beweert meest anonieme coin te zijn.
En dan komt bitaesan met exact dezelfde features.
Gefeliciteerd. Zat vandaag ook met die gedachte in mijn hoofd. Maar ik blijf toch nog heel even op mijn handen zittenquote:Op maandag 18 december 2017 23:29 schreef Mender het volgende:
Fuck it. Vandaag een huge portfolio mijlpaal bereikt. Het bedrag was wel eng hoog. Ik heb de knoop doorgehakt en al mijn bitcoins verkocht.
Ik geloof nog steeds in bitcoin maar kon gewoon niet meer met de angst omgaan dat ik de giga winst mogelijk kwijt zou raken. Ik ga er vast spijt van krijgen, we zullen zien.
Monero is vele malen beter uitgedacht. Dat is geen Bitcoinkloon, daar is enorm veel moeite in gestopt.quote:Op maandag 18 december 2017 23:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat claimt Monero ook te zijn. Monero ook een scam?
met exact dezelfde namen als voorbeeld? een beetje slimme mens zal ook die namen wijzigen.quote:Op maandag 18 december 2017 23:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat claimt Monero ook te zijn. Monero ook een scam?
Achter de schermen gebeurt nog steeds vanalles, dus de coin is nog verre van dood. En een van de oudere in de geschiedenis.quote:Op maandag 18 december 2017 23:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien maar weer eens overwegen zodra de rek uit Ether is
Gefeliquote:Op maandag 18 december 2017 23:29 schreef Mender het volgende:
Omdat je newb bent.quote:Op maandag 18 december 2017 23:33 schreef _--_ het volgende:
Maar euh, waarom kan ik geen foto's plaatsen in mijn post op bitcointalk?
Ik help je even.quote:Op maandag 18 december 2017 23:26 schreef _--_ het volgende:
omdat elk project met een leuke whitepaper miljoenen ophaaltquote:Op maandag 18 december 2017 23:31 schreef vigen98 het volgende:
Waarom verwachten jullie dat er een crash aankomt dan?
Ik krijg het gevoel met die ICO's dat iedereen wil instappen en overal wat geld instopt als het een beetje fatsoenlijk klinkt en hopen dat die coin sky high gaat...quote:Op maandag 18 december 2017 23:35 schreef Nattekat het volgende:
Guts heeft ook een paar miljoen opgehaald, dat had ik echt niet verwacht
No shitquote:Op maandag 18 december 2017 23:38 schreef descon het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel met die ICO's dat iedereen wil instappen en overal wat geld instopt als het een beetje fatsoenlijk klinkt en hopen dat die coin sky high gaat...
Thanks. Wil wel altijd nog 1 BTC houden in principe, zit nu ff op 0. Maar ik heb nog genoeg altcoins om om te zetten naar 1 BTC. Eerst maar ff m'n hoofd leegmaken/resetten.quote:Op maandag 18 december 2017 23:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Slim. heb ook 70% uitgetikt de laatste paar weken.
Mocht ie crashen, dan ben ik blij. Mocht ie stijgen, dan ben ik nog steeds blij met een prima winst.
En met het restje gaan we gewoon weer proberen te knallen
quote:Op maandag 18 december 2017 23:31 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Zat vandaag ook met die gedachte in mijn hoofd. Maar ik blijf toch nog heel even op mijn handen zitten![]()
Ik kijk uit naar het punt dat ik verkocht heb in ieder geval want deze laatste weken/ dagen is toch wel enigszins stressen
Thanks!quote:
Ben je van de stichting open deur?quote:Op maandag 18 december 2017 23:38 schreef descon het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel met die ICO's dat iedereen wil instappen en overal wat geld instopt als het een beetje fatsoenlijk klinkt en hopen dat die coin sky high gaat...
Nee johquote:Op maandag 18 december 2017 23:40 schreef TimKuik het volgende:
Ik moet nog steeds lachen dat deze gasten 5 miljoen hebben binnengehaald
ja gvd/quote:The last posting from your IP was less than 360 seconds ago. Please try again later. The thing you were trying to post was saved as a draft. This limit decreases substantially as your account becomes more established.
Congratz! Laatst ook een deel laten uitkeren om op vakantie van te gaanquote:Op maandag 18 december 2017 23:29 schreef Mender het volgende:
Meen je nietquote:Op maandag 18 december 2017 23:40 schreef TimKuik het volgende:
januari toch?quote:Op maandag 18 december 2017 23:42 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Congratz! Laatst ook een deel laten uitkeren om op vakantie van te gaan
Nou kwam het in dit geval vooral doordat Ether een moon deed in de tussentijdquote:Op maandag 18 december 2017 23:38 schreef descon het volgende:
[..]
Goed gedaanquote:Op maandag 18 december 2017 23:29 schreef Mender het volgende:
Die lip synch thoquote:Op maandag 18 december 2017 23:40 schreef TimKuik het volgende:
Die lipsync.quote:Op maandag 18 december 2017 23:40 schreef TimKuik het volgende:
quote:Op maandag 18 december 2017 23:26 schreef _--_ het volgende:
Welke fokker is ditquote:Op maandag 18 december 2017 23:26 schreef _--_ het volgende:
HAHAHAHAquote:Op maandag 18 december 2017 23:48 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Welke fokker is dit![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 december 2017 23:48 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Welke fokker is dit![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 december 2017 23:48 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Welke fokker is dit![]()
[ afbeelding ]
1000 euro in gedaan mag ik hopen?quote:Op maandag 18 december 2017 23:53 schreef BadVlad het volgende:
Dragonchain nu 1888% gestegen in mijn portfolio.
quote:Op maandag 18 december 2017 23:54 schreef vigen98 het volgende:
[..]
1000 euro in gedaan mag ik hopen?
wtfquote:Op maandag 18 december 2017 23:53 schreef BadVlad het volgende:
Dragonchain nu 1888% gestegen in mijn portfolio.
Thanksquote:Op maandag 18 december 2017 23:42 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Congratz! Laatst ook een deel laten uitkeren om op vakantie van te gaan
Thanks.quote:Op maandag 18 december 2017 23:44 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Goed gedaan![]()
Met hoeveel was je begonnen?
Je hebt sowieso meer dan een ton gepakt danquote:Op dinsdag 19 december 2017 00:00 schreef Mender het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Thanks.In 2011 met 1000 euro. Ongeveer twee jaar later bijna alles verkocht. Veel te vroeg maarja. Daarna wat aangerommeld met kleinere bedragen. En aan het begin van dit jaar weer begonnen met 5k euro in alts en bitcoin.
HAHAHAquote:Op maandag 18 december 2017 23:48 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Welke fokker is dit![]()
[ afbeelding ]
Netjes hoor, gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:00 schreef Mender het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Thanks.In 2011 met 1000 euro. Ongeveer twee jaar later bijna alles verkocht. Veel te vroeg maarja. Daarna wat aangerommeld met kleinere bedragen. En aan het begin van dit jaar weer begonnen met 5k euro in alts en bitcoin.
Te kort door de bocht.quote:Op maandag 18 december 2017 23:07 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Proof of Work VS Proof of Stake
Dank.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:02 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Netjes hoor, gefeliciteerd.
Heb je echt alles verkocht? Verkoop je nu niet weer te vroeg misschien?
Ik zou zeker nog even wat Bitcorn houden, hij moet nog parabolisch gaan.
Etherdelta.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:11 schreef Makrolon het volgende:
Iemand enig idee waar ik dragon kan kopen?
Godsamme ik heb ruim een half uur werk gestopt in een DRGN topic.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:11 schreef Makrolon het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/dragonchain/#marketsquote:Op dinsdag 19 december 2017 00:11 schreef Makrolon het volgende:
enter the dragon was gisteren hoorquote:Op dinsdag 19 december 2017 00:11 schreef Makrolon het volgende:
Kucoin is makkelijker maarjaaaa ik kan de OP van mijn DRGN topic niet meer editen. Fok.....quote:
Ik heb alle beginners fouten gemaakt die er zijn, dus mijn ROI zal vast niet het beste zijn. Sommige bags hodl ik al meer dan een half jaar.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:13 schreef roislecxe het volgende:
Stiekem denk ik dat ik hier degene ben met de beste ROI van allemaal
Ik heb ook bergen fouten gemaakt. En nog steeds. Maar ik verkocht liever met verlies, dan jaren holden bij veel coins.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:14 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik heb alle beginners fouten gemaakt die er zijn, dus mijn ROI zal vast niet het beste zijn. Sommige bags hodl ik al meer dan een half jaar.
Bestaat nog niet.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:11 schreef Makrolon het volgende:
Ik denk het ook niet, is een openingspump, zien we wel vaker toch.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:17 schreef BadVlad het volgende:
Ik weet alleen niet of het nu het juiste moment is om Dragonchain te kopen. Don't buy candles...
Oei sorryquote:Op dinsdag 19 december 2017 00:12 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Godsamme ik heb ruim een half uur werk gestopt in een DRGN topic.
Solarboy is terugquote:Op maandag 18 december 2017 23:27 schreef roislecxe het volgende:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:13 schreef hmmmz het volgende:
Rivetz Partners with Agrello to Build Hardware-Based Security Solutions for Digital Identities
https://www.chipin.com/ri(...)-security-solutions/
¤300,- moonquote:Op dinsdag 19 december 2017 00:19 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ]
Terwijl wij hier postten was bitcoin bezig met een moon.
2% in 10 min is dus wel een moon. dat is 10% in 50 minuten als het zou doorzetten.quote:
Als je goed bent in je emoties uitschakelen tijdens het traden, traden... zoniet, holden.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:25 schreef Wotte het volgende:
Wat is wijsheid? Holden of grinden met kleine bedragen :-)
https://t.me/fokpumpendump Zoiets? 🙈quote:
Zodra je NEO'tje gedelist gaat worden van bittrex vanwege de financiele autoriteiten omdat het dividend uitkeert (GAS) en daarmee dus gelijk is aan effecten en obligaties, dan is je NEO'tje de shitcoinquote:
Gewoon de good old Solarcoin.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waar heb je t ingestopt dan? Er zijn meer solar energy coins
98 MILJARD max coinsquote:Op dinsdag 19 december 2017 00:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gewoon de good old Solarcoin.
Vroeger of later moont die voor het eggie
Heb nog ergens 200 gulden,quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:34 schreef _--_ het volgende:
ik had dus in 2014 0.01 bitcoins bij elkaar gespaard met refferals, claims etc. met freebitco.in.
toen waren ze niets waard dus hebt het helemaal vergeten maar nu kan ik er niet meer bij.
Eigenlijk niet te geloven hoe dit soort artikelen geloofd worden.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:45 schreef _--_ het volgende:
https://www.cnbc.com/2017(...)000-in-10-years.html
maak daar maar 1 van
Ik zit net een beetje te scrollen. Echt sick hoe de prijzen nu zijn.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:57 schreef metallicelmo het volgende:
Hey dit is wel handig, kom ik nu achter, je kan bij coinmarketcap gewoon een snapshot weergeven van een bepaalde dag. Dus als je even wil weten wat je coins waard waren op 1 januari 2017
https://coinmarketcap.com/historical/20170101/
Bizar. En wie zegt hoe het er over een jaar voorstaatquote:Op dinsdag 19 december 2017 01:03 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik zit net een beetje te scrollen. Echt sick hoe de prijzen nu zijn.
Ik ben heel benieuwd.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:06 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Bizar. En wie zegt hoe het er over een jaar voorstaat
kan dat ook voor 1 januari 2018quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:57 schreef metallicelmo het volgende:
Hey dit is wel handig, kom ik nu achter, je kan bij coinmarketcap gewoon een snapshot weergeven van een bepaalde dag. Dus als je even wil weten wat je coins waard waren op 1 januari 2017
https://coinmarketcap.com/historical/20170101/
Ik heb vernomen dat dit in de toekomst mogelijk gaat zijn.quote:
Ja, inderdaad, als ik dus 8 maanden eerder mijn Verge had gekocht had ik aangekeken tegen een miljoen dollar ofzoquote:Op dinsdag 19 december 2017 01:06 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ik kan mij zo voorstellen dat we het volgend jaar vooral hebben hoe we het best de vermogensbelasting kunnen ontwijken. Verhuizen naar België, Monaco, Aruba.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:06 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Geld op Britste maagdeneilanden stortenquote:Op dinsdag 19 december 2017 01:31 schreef up7 het volgende:
[..]
Ik kan mij zo voorstellen dat we het volgend jaar vooral hebben hoe we het best de vermogensbelasting kunnen ontwijken. Verhuizen naar België, Monaco, Aruba.
Kom het nu ook net in een filmpje tegen. Mindbending. Snap het zelf ook nog niet helemaal. Ik ga me er even induiken!quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:52 schreef metallicelmo het volgende:
Zijn er mensen die gehoord hebben van Hashgraph, die nieuwe, andere vorm van blockchain? Ik heb net een uur naar een filmpje gekeken van die uitvinden waarin hij het wel goed uitlegt. Beetje ingewikkeld voor mij maar ik snap het een klein beetje, dat wordt wachten totdat iemand daar een cryptomunt op bouwt. Ben heel benieuwd
Dank je. In verdiepen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:52 schreef metallicelmo het volgende:
Zijn er mensen die gehoord hebben van Hashgraph, die nieuwe, andere vorm van blockchain? Ik heb net een uur naar een filmpje gekeken van die uitvinden waarin hij het wel goed uitlegt. Beetje ingewikkeld voor mij maar ik snap het een klein beetje, dat wordt wachten totdat iemand daar een cryptomunt op bouwt. Ben heel benieuwd
Weer zo'n goed onderbouwde analyse!quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:42 schreef Landgeld het volgende:
Ik verwacht dat er rond de kerstperiode nog veel meer in wordt gepompt. Blijft stijgen.
Wat minder drinken rond de feestdagen, dan voorkom je dat.quote:Op maandag 18 december 2017 23:27 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ja. Komende 2/3 weken gooi ik alles eruit
"The $2000 price"quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:46 schreef blow... het volgende:
[..]
Eigenlijk niet te geloven hoe dit soort artikelen geloofd worden.
"The analyst who guessed the 2000 price correctly".
Nee bedankt, dit artikel sla ik over.
Is nu ook de tijd dat veel bonussen en dertiende maand wordt uitbetaald, dus kan idd..quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:42 schreef Landgeld het volgende:
Ik verwacht dat er rond de kerstperiode nog veel meer in wordt gepompt. Blijft stijgen.
Alles op groen, begint steeds zieker te worden. Oh nee was het al.quote:Op dinsdag 19 december 2017 06:52 schreef I.C.O.N. het volgende:
Jezus. Zo'n beetje alles in de top 100 staat in de dubbele groene cijfers.
Hier ook, alleen dan in anderhalve week. Als dit zo door gaat.quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:19 schreef UtopiaVolger het volgende:
Mijn inleg is nu bijna verdubbeld in bijna 3 weken tijd. Ik ga weer vrolijk de werkvloer op zo.
Ook al uit laten betalen?quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:19 schreef UtopiaVolger het volgende:
Mijn inleg is nu bijna verdubbeld in bijna 3 weken tijd. Ik ga weer vrolijk de werkvloer op zo.
Kan volgens mij sowieso als je Mollie als betaalprovider hebt. Die is best wel groot.quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:25 schreef revpolen het volgende:
Folders binnen gekregen..
Trendymeubels staat gewoon op, betaal nu met btc!
https://www.trendymeubels.nl/betaalmethoden.htm
Zo lang BTC niet de 20k gaat testen blijf ik lekker in Alts.quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:27 schreef maffemaniak het volgende:
Iemand al van plan om iets van alts te verkopen voor btc of blijft iedereen zitten?
Nog niet, ik verwacht een flinke dip ergens deze week en dan ga ik nog meer fiat erin stoppen.quote:
Kerst dip of zomaar?quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:29 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Nog niet, ik verwacht een flinke dip ergens deze week en dan ga ik nog meer fiat erin stoppen.
Afgelopen dagen al flink wat verkochtquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:27 schreef maffemaniak het volgende:
Iemand al van plan om iets van alts te verkopen voor btc of blijft iedereen zitten?
Ja ik zit ook daar ook aan te denkenquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Afgelopen dagen al flink wat verkochtongeveer 1/5 van mijn portfolio.
Alle alts stijgen flink op dit moment. Stijging van waves valt wel enorm tegen vergeleken met andere muntjes. Echt een shitcoin dus.quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Welk moment, de crash van shitcoin Waves?
HODL, je weet het toch nooit zeker. BTC kan moonen naar de ton maar dat is slechts 4x de inleg. Alts hebben nog veel meer groei potentie. Doordat BTC zo in het nieuws is geweest gaan mensen voor 2018 massaal de alts uitproberen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:27 schreef maffemaniak het volgende:
Onze box 3 heffing ontwijken door in een land te gaan wonen dat bijna alles op feitelijk rendement belastquote:Op dinsdag 19 december 2017 01:31 schreef up7 het volgende:
[..]
Ik kan mij zo voorstellen dat we het volgend jaar vooral hebben hoe we het best de vermogensbelasting kunnen ontwijken. Verhuizen naar België, Monaco, Aruba.
Delta heeft hem wel, maar geeft hij vaak verkeerde bedragen aan. Dit heeft volgens mij meer te maken met die pauper exchanges waar hij op staat.quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:34 schreef TimKuik het volgende:
Cryptocompare en Blockfolio moeten echt RaiBlocks toevoegen.
Gewoon een coin in de top 50 die ze niet hebben
Dat ja, ik zou als het kon, op zijn minst de hypotheek dan aflossen. Dat scheelt je ook heel wat kosten per maand en dus zou je met minder uit kunnen. Je huis blijft ook nog wel waarde hebbenquote:Op maandag 18 december 2017 23:21 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Je kunt ook een deel cashen uiteraard.
Zolang het blijft stijgen is het allemaal leuk en aardig, maar als de bende ooit in elkaar klapt kan het lastig te verkroppen zijn dat je een paar ton hebt laten schieten uit hebzucht.
Valt wel mee, Mercatox en Bitgrail hebben afgelopen paar dagen geen issues gehad. Op CoinMarketCap staan deze exchanges wel.quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:54 schreef dimmak het volgende:
[..]
Delta heeft hem wel, maar geeft hij vaak verkeerde bedragen aan. Dit heeft volgens mij meer te maken met die pauper exchanges waar hij op staat.
Echter de hamvraag is, welke? Want wanneer ik door alle shitcoins buiten de top 100scroll zie ik zoveel bagger staan zonder echte pumps of een matig verhaal.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:14 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, als ik dus 8 maanden eerder mijn Verge had gekocht had ik aangekeken tegen een miljoen dollar ofzo![]()
het is nog steeds mogelijk dus. Toch maar eens naar de goedkope coins kijken, gewoon omdat het kan
Cardano gaat lekker in paar dagen 30cent gestegen. Ben op tijd ingestapt hoop ik haha. Wel mn ripple voor omgewisseld (wellicht dat im die beter kunnen holden)quote:Op dinsdag 19 december 2017 09:03 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Echter de hamvraag is, welke? Want wanneer ik door alle shitcoins buiten de top 100scroll zie ik zoveel bagger staan zonder echte pumps of een matig verhaal.
https://www.reddit.com/r/(...)_and_high_potential/quote:Op dinsdag 19 december 2017 09:03 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Echter de hamvraag is, welke? Want wanneer ik door alle shitcoins buiten de top 100scroll zie ik zoveel bagger staan zonder echte pumps of een matig verhaal.
Thanx, maar topic is alweer een maand oud. Dat is een eeuw in cryptotermenquote:Op dinsdag 19 december 2017 09:14 schreef dimmak het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)_and_high_potential/
Kijk hier ff rond.
Het feit dat ze keihard lopen te shillen en alle alts wel omhoog gegaan zijn.quote:Op dinsdag 19 december 2017 09:25 schreef Metalfreak het volgende:
Waarom doet NLG het eigenlijk de laatste dagen ineens zo goed? (net nadat ik ze verkocht had omdat ik er niets meer in zag)
Klopt, maar er staan nog steeds wel wat muntjes tussenquote:Op dinsdag 19 december 2017 09:26 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Thanx, maar topic is alweer een maand oud. Dat is een eeuw in cryptotermen
https://www.reddit.com/r/(...)cap_coins_that_will/quote:Op dinsdag 19 december 2017 09:26 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Thanx, maar topic is alweer een maand oud. Dat is een eeuw in cryptotermen
quote:Op dinsdag 19 december 2017 09:25 schreef Metalfreak het volgende:
Waarom doet NLG het eigenlijk de laatste dagen ineens zo goed? (net nadat ik ze verkocht had omdat ik er niets meer in zag)
Ik ben er nu wel vanafquote:Op dinsdag 19 december 2017 09:30 schreef Afwazig het volgende:
Gulden. Godverdomme ik dacht dat we daar vanaf waren maar nee hoor.
Één van de eerste.quote:
Die heeft toch een vrijwel ongelimiteerde hoeveelheid, dus lijkt me wel?quote:
Elke nep coin gaat hard, kijk maar naar NLG 😂quote:Op dinsdag 19 december 2017 09:42 schreef Apekoek het volgende:
Dat die Dash en nep bitcoin zo hard gaan
Nep Bitcoin is maar 0.04% omhoog in de afgelopen dag?quote:Op dinsdag 19 december 2017 09:42 schreef Apekoek het volgende:
Dat die Dash en nep bitcoin zo hard gaan
Dat gedrocht wordt om de x aantal dagen gepumped door narcist Roger Ver.quote:Op dinsdag 19 december 2017 09:47 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Nep Bitcoin is maar 0.04% omhoog in de afgelopen dag?
En de echte pump moet nog komen. Juicyquote:
Oh, ik dacht je hebt het gekaapte Bitcoin project van Luke Jr had.quote:Op dinsdag 19 december 2017 09:50 schreef t-8one het volgende:
[..]
Dat gedrocht wordt om de x aantal dagen gepumped door narcist Roger Ver.
Even wachten tot vrijdag graag, dan koop ik weer wat bijquote:Op dinsdag 19 december 2017 09:53 schreef Afwazig het volgende:
[..]
En de echte pump moet nog komen. Juicy
Ohw, dat heb ik gemist. Heeft hij ook een fork gemaakt?quote:Op dinsdag 19 december 2017 09:53 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Oh, ik dacht je hebt het gekaapte Bitcoin project van Luke Jr had.
Bitcoin Cash gaat goed
Nee, Luke-Jr is de ontwikkelaar van Bitcoin Core en Bitcoin Knots.quote:Op dinsdag 19 december 2017 09:54 schreef t-8one het volgende:
[..]
Ohw, dat heb ik gemist. Heeft hij ook een fork gemaakt?
Ik heb wel eens wat interviews met hem gezien, aparte vogel indd. Of hij BTC kapot maakt weet ik niet, daar verdenk ik Roger Ver namelijk ook van, maar dan met behulp van BCH. Het verhaal omtrend de wallet kende ik niet, ik ga me eens inlezen. tnx!quote:Op dinsdag 19 december 2017 10:02 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Nee, Luke-Jr is de ontwikkelaar van Bitcoin Core en Bitcoin Knots.
Hij is de enige persoon die developt voor Bitcoin Knots, de wallet die Bitcoin Core vervangen heeft op bitcoin.org.
Deze man is zeer psychotisch en zwaar toxic voor de Bitcoin community. Google hem maar. Hij tracht Bitcoin van binnenuit kapot te maken.
Het feit dat Bitpay, Coinbase en Blockchain.info allemaal BCH hebben toegevoegd of nog gaan toevoegen (Coinbase in Januari) zegt me genoeg lijkt mij. Deze bedrijven zijn er al sinds het begin van Bitcoin en toch voegen ze support voor BCH toe.quote:Op dinsdag 19 december 2017 10:12 schreef t-8one het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat interviews met hem gezien, aparte vogel indd. Of hij BTC kapot maakt weet ik niet, daar verdenk ik Roger Ver namelijk ook van, maar dan met behulp van BCH. Het verhaal omtrend de wallet kende ik niet, ik ga me eens inlezen. tnx!
Ja dat kan bij altcoins ookquote:Op dinsdag 19 december 2017 10:23 schreef MGeraads het volgende:
Kun je alt coins ook in stukjes kopen zoals BTC, of kan dat alleen per hele munt? Met een klein portfolio kun je anders bijna niet meer mee in de ETH of BCH.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 06:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wat minder drinken rond de feestdagen, dan voorkom je dat.
Dankzij Edje zit ik lekker op flinke zakken VEN hoorquote:Op dinsdag 19 december 2017 09:31 schreef Afwazig het volgende:
Die ed is ook non stop zijn bags aan het shillen op Twitter zeg. Hou het lekker bij je grafiekjes zou ik zeggen
Klopt, kan gewoon.quote:Op dinsdag 19 december 2017 10:23 schreef MGeraads het volgende:
Kun je alt coins ook in stukjes kopen zoals BTC, of kan dat alleen per hele munt? Met een klein portfolio kun je anders bijna niet meer mee in de ETH of BCH.
Samequote:Op dinsdag 19 december 2017 10:29 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Dankzij Edje zit ik lekker op flinke zakken VEN hoor
Hij zou niet alles in 1x verkopen. Daarbij heeft hij er nog maar 45kquote:Op dinsdag 19 december 2017 10:31 schreef supermercado het volgende:
Zo magnet miljonair? 50k waves verkocht op 0.00090000. Nu weer een stukje verder op de reis naar de moon
Same here, gaat gewoon de 10$ aantikken en dan zijn we weer loadedquote:Op dinsdag 19 december 2017 10:29 schreef kthxbye het volgende:
[..]
En Faeroerquote:Op dinsdag 19 december 2017 10:29 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ik denk dat die nogal gaat tegenvallen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 10:35 schreef fathank het volgende:
[..]
En Faeroer
hou die man in de gaten
Vanavond 21:00 komt Einsteinium trouwens met een mindblowing announcement.
Deze man 😂 Jij bent er altijd wanneer iemand ook maar Waves zegt dan sta jij al paraat om het een shitcoin te noemen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Alle alts stijgen flink op dit moment. Stijging van waves valt wel enorm tegen vergeleken met andere muntjes. Echt een shitcoin dus.
Haha en inmiddels gaat Waves gewoon richting de 20 dollarquote:Op dinsdag 19 december 2017 10:39 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Deze man 😂 Jij bent er altijd wanneer iemand ook maar Waves zegt dan sta jij al paraat om het een shitcoin te noemen.
Ik heb mijn Waves 7 uur geleden verkocht. Heb het in Vechain gestopt. Chinese whales zaten de prijs zwaar omlaag te brengen dus dacht ik pak me kans maarquote:Op dinsdag 19 december 2017 10:41 schreef poebz het volgende:
[..]
Haha en inmiddels gaat Waves gewoon richting de 20 dollar
Ik hoop dat je er stinkend rijk mee wordtquote:Op dinsdag 19 december 2017 10:29 schreef kthxbye het volgende:
[..]
WAVES SHITCOIN!quote:Op dinsdag 19 december 2017 10:39 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Deze man 😂 Jij bent er altijd wanneer iemand ook maar Waves zegt dan sta jij al paraat om het een shitcoin te noemen.
Waar kun je die Universa krijgen? En wat is de prijs?quote:Op dinsdag 19 december 2017 10:43 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik heb mijn Waves 7 uur geleden verkocht. Heb het in Vechain gestopt. Chinese whales zaten de prijs zwaar omlaag te brengen dus dacht ik pak me kans maar290 dollar winst tot nu toe wat niet erg veel is maar tis een leuk zakcentje die weer in Universa gestopt kan worden
ico is al dicht, komt op exchange in q1 2018.quote:Op dinsdag 19 december 2017 10:53 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Waar kun je die Universa krijgen? En wat is de prijs?
Nog nergens ICO is pas afgelopen. Ico prijs was 1,25 centquote:Op dinsdag 19 december 2017 10:53 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Waar kun je die Universa krijgen? En wat is de prijs?
Wanneer en waar beschikbaar? 😲quote:Op dinsdag 19 december 2017 10:55 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nog nergens ICO is pas afgelopen. Ico prijs was 1,25 cent
Wat een kutexchange is dat ook. Maar ja, de andere exchanges waar je raiblocks kunt kopen zijn niet minder kut.quote:Op dinsdag 19 december 2017 11:04 schreef sniel123 het volgende:
Shit, je kunt bij bitgrail niet minder dan 100 raiblocks withdrawen... (tegen de huidige koers is dat zo'n 360 dollar)
Nu moet ik dus meer kopen, of alles op Bitgrail laten staan...
Mercatox zit je ook met die 100 xrb withdraw limit. Dat zijn momenteel de enige 2 waar je het voor zover ik weet kunt kopen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 11:06 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Wat een kutexchange is dat ook. Maar ja, de andere exchanges waar je raiblocks kunt kopen zijn niet minder kut.
Rip plan.quote:Op maandag 18 december 2017 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn plan voor vannacht.
Wtf is dat met dat bittrex steedsquote:Error 1002 Ray ID: 3cf99d83291f34be • 2017-12-19 10:17:59 UTC
DNS points to local or disallowed IP
Mwoah, bitcoin dipt even. Over twee uurtjes staan alle koersen weer op niveauquote:
Ja begin nou deze discussie niet weer... daar waren we net uit in een patstellingquote:Op dinsdag 19 december 2017 11:27 schreef Gremen het volgende:
Hoe kan je nu eigenlijk het beste de verhouding uitleggen tussen bitcoins en alts?
Als BTC stijgt worden je alts eigenlijk minder waard? (Je kan meer/minder alts voor btc wisselen)
Je alts moeten dus eigenlijk harder stijgen dan btc om nut te hebben?
Maar stel je alts stijgen hard, maar btc zou hard dalen, dan heb je er nog niks aan gehad?
Uiteindelijk zal je namelijk toch altijd je alts terug moeten wisselen naar btc als je wilt cashen? Wat is het nut om alts in dollars uit te drukken ipv btc? (bijv op een exchange of coinmarketcap)
Hoe kan ik dit het beste zien? Of hoe "berekenen" jullie dit soort variabele als je met alts aan de gang gaat? Wat zijn de goede momenten op in/uit te stappen in een alt tov btc?
Ik probeer alts eigenlijk altijd te gebruiken om mezelf meer bitcoin te vergaren, dus kijk ik niet naar de dollarkoers oid. Je moet het uiteindelijk toch altijd via bitcoin inwisselen voor euro's (althans, dat is wel het makkelijkst).quote:Op dinsdag 19 december 2017 11:27 schreef Gremen het volgende:
Hoe kan je nu eigenlijk het beste de verhouding uitleggen tussen bitcoins en alts?
Als BTC stijgt worden je alts eigenlijk minder waard? (Je kan meer/minder alts voor btc wisselen)
Je alts moeten dus eigenlijk harder stijgen dan btc om nut te hebben?
Maar stel je alts stijgen hard, maar btc zou hard dalen, dan heb je er nog niks aan gehad?
Uiteindelijk zal je namelijk toch altijd je alts terug moeten wisselen naar btc als je wilt cashen? Wat is het nut om alts in dollars uit te drukken ipv btc? (bijv op een exchange of coinmarketcap)
Hoe kan ik dit het beste zien? Of hoe "berekenen" jullie dit soort variabele als je met alts aan de gang gaat? Wat zijn de goede momenten op in/uit te stappen in een alt tov btc?
Bittrex ligt plat, is dat de reden?quote:Op dinsdag 19 december 2017 11:29 schreef VeX- het volgende:
lol, wat een dump ineens. Net op het moment dat waves moon gaat.
Werkt hier primaquote:Op dinsdag 19 december 2017 11:30 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Bittrex ligt plat, is dat de reden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |