Zoals je kan lezen in de OP maakt het getik (en de verwachting daarop) het me onmogelijk om me aan mijn doelen te werken. Ik kan er dus niet mee leven.quote:
Wederom verwijs ik je naar de OP. Ik heb vaak genoeg a) de buurman aangespoord iets aan zijn geluid te willen doen en b) op zoek te gaan naar een maakbaar alternatief (compromis.. godverdomme ik krijg een hekel aan dat kutwoord)quote:het is niet zo dat iedereen zich maar aan jou moet aanpassen.
tik, tik, tik 4sec interval tik tik tik 4sec interval tik tik tik en dat 1,5 tot 2 uur door, minstens 3 keer per dag. Daar hebben we het over. Mocht het je het alsnog niet weten, verwijs ik je door naar de OP.quote:Dartpijltjes, waar hebben we het over.
quote:Op donderdag 21 december 2017 14:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Zet je tv of radio voortaan gewoon wat tandjes harder.
Ik heb de begeleiding wederom op de hoogte gesteld op het achterlijke getik. Deze vertelde me er genoeg aan gedaan te hebben en sluiten het daarbij af. Het probleem blijft onopgelost..quote:Op maandag 18 december 2017 22:21 schreef Metalfrost het volgende:
Ik moet het op disconiveau zetten als ik er niks meer van wil horen.
Daar was ik al mee bezig; stampen op houten vloer met schoenen aan en tikken op de radiator wanneer hij dart.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nee ik bedoelde zet de tv of radio wat harder zodat hij er last van krijgt. Niet dat jij nix meer hoort. Vuur met vuur bestrijden nu diplomatiek niet werkt.
En waar zat jij aan te denken dan?quote:Op donderdag 21 december 2017 15:18 schreef machtpen het volgende:
De begeleiding ziet geen probleem dus er is geen probleem. Tijd om jezelf eens te gaan aanpassen.
En zelf niet meer kunnen slapen, no thanks.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:28 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Neem het op voor enkele uren en speel het af enkele uren in de nacht. Herhaal dit elke nacht.
Een beetje reuring in de straat.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar is toch geen pijl op te trekken?
P.S.S. Oplossing voor je probleem!quote:Op donderdag 21 december 2017 15:24 schreef Metalfrost het volgende:
En waar zat jij aan te denken dan?
Het plaatsen van een ander, duur dartbord van 64 euro is voor buurman het einde van zijn reiken naar de portemonnee om er van zijn kant iets te gaan doen.quote:Op zondag 24 december 2017 11:05 schreef Werkman het volgende:
[..]
P.S.S. Oplossing voor je probleem!
https://www.bax-shop.nl/i(...)OEAQYASABEgKFrPD_BwE
https://www.alibaba.com/p(...)and_60259553534.html
[ afbeelding ]
En mocht zo'n ding te duur zijn, kom gerust naar de kringloop om een ouwe kapstok of schildersezel te kopen, simpel en betaalbaar.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Man! Wat ik juist bedoel is dat je ff anders naar het probleem moet kijken, zoals ik je klachten lees zoeken jullie tot nu toe alleen maar in de richting van iets van geluidsdemping tussen het bord en de muur.quote:Op zondag 24 december 2017 11:37 schreef Metalfrost het volgende:
Het plaatsen van een ander, duur dartbord van 64 euro is voor buurman het einde van zijn reiken naar de portemonnee om er van zijn kant iets te gaan doen.
Zal het eens rondvragen. Bedankt.quote:Op zondag 24 december 2017 11:49 schreef Werkman het volgende:
[..]
Man! Wat ik juist bedoel is dat je ff anders naar het probleem moet kijken, zoals ik je klachten lees zoeken jullie tot nu toe alleen maar in de richting van iets van geluidsdemping tussen het bord en de muur.
Wat ik betoog is haal dat ding van de muur af en hang hem aan iets mobiels.
Dat hoeft helemaal nog geen 50 of 60 Euries te kosten.
Neem bijvoorbeeld zo'n statief voor een diascherm.
Heb je meestal al voor een tientje.
Loop eens ergens binnen , kijk rond en gebruik je fantasie.
Opper dat eens aan die begeleiding ter overleg (die zak hooi moet wel eerst toezeggen) en koop daarna desnoods zelf zoiets, het is tenslotte kerst.
Jij ook.quote:Ho-ho-ho!
De buurman. Hij vond zijn appartement te klein en is verhuisd naar een plaats dat volgens hem dichter bij zijn werk was.quote:
Topic niet doorgelezen verder?quote:Op zondag 2 september 2018 00:44 schreef KREEFTx het volgende:
Stomp zn kop eraf. Geen dialoog aangaan met dit soort asociale autistisch tuig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |