Och Rotonde, wat heftig zeg. Ik hoop dat het snel achter de rug is en dat jullie weer met de IUI kunnen starten. Maar voor nu eerst de pijn overleven, sterkte
Wolken, Ik ben ook erg benieuwd naar jouw blog. Mag ik eventueel ook een linkje? Lastig is dat he? Dat mensen in je omgeving er minder over willen praten dan jij. Ik heb gelukkig veel familie en vrienden met wie we het er goed over kunnen hebben en die enorm meeleven. Maar ook vrienden die het doodzwijgen. Dat vind ik erg moeilijk.
Kirb en Philo: hier gaat het best goed. Vandaag een mindere dag, met name op het werk (iedereen is aan vakantie toe denk ik

). Ik blijf het bijzonder vinden dat mijn lichaam zo mega duidelijk is: vandaag beginnende drukkende hoofdpijn, rugpijn en buiten mijn baarmoeder (ja, hoe dan? Geen idee) beginnende krampen. Als ik hier vanuit ga zal ik maandag in de avond/ dinsdagochtend ongesteld moeten worden. Vaste prik: 5/6 dagen van te voren voel ik een soort PMS opkomen

Ik heb het ook bij de arts aangegeven dat ik het zo vreemd vond. Als ik het al zo vroeg merk, kan het dan iets met een (eventueel prille) zwangerschap doen? Dus ze prikken me op progesteron de komende dagen om te zien wat er gebeurt. Is het niks, dan is het niks. Maar ik wil het in ieder geval uitgesloten hebben.