Dat is vreemd, zou een foutje kunnen zijn geweest. Echter, bij mij staat NL nu wel bij de landen waarbij dit product leverbaar is.quote:Op woensdag 10 januari 2018 07:54 schreef robinjoo1 het volgende:
hoi gearbest nog effe over die lamp
die was eerst niet beschikbaar in een eu warehouse nu zag ik dat er wel bij staan alleen kan hij opeens niet verzenden naar nederland
is dat een foutje'?
https://prnt.sc/hydhxm
Geen probleem, daar zijn wij hier tenslotte voor. Houdt me aub op de hoogtequote:Op woensdag 10 januari 2018 08:55 schreef iDroneNL het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad, erg blij!
Dank voor alle support.
Fijn om te horen dat het pakketje geleverd isquote:Op woensdag 10 januari 2018 11:12 schreef lord_bono het volgende:
- Orderdatum: 24-11-2017
- Product: Mi Band 2
- Ordernummer: W1711240426043029
- Tracking nummer (indien beschikbaar):RN434093815CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
-Vraag: Ik heb vanmorgen een bericht van Gearbest gekregen waar ze een resend/refund aanbieden. Betekend dit dat de bestelling niet meer komt of hoe moet ik dit zien?
Edit:Pakketje is zojuist afgeleverd, dus probleem opgelost, in ieder geval bedankt voor de service.
60 dagen is echt de uiterste datum en deze zal niet wederom verlengt worden, zoals jij beweert. Daarnaast blijf ik proberen om dit toch nog eerder opgelost te krijgen. Via PayPal zullen ze tevens wachten tot die 60 dagen voorbij zijn met hetzelfde resultaat. Daarnaast is het altijd nog mogelijk om na 180 dagen een claim in te dienen bij PayPal, dus nog tijd genoeg om alsnog actie te ondernemen via die weg.quote:Op woensdag 10 januari 2018 11:14 schreef _MsG_ het volgende:
Hmm dus nu is het wéér 15 dagen wachten? Niet fair mijns inziens, maar goed ik snap wel dat jouw speelruimte ook enigszins beperkt is. Die Chinezen zijn wel hardnekkig merk ik. Wat als ik de boel via PayPal regel? Dat klinkt me nu aanlokkelijker dan nog weer wachten. Iemand hier ervaring mee hoe snel dat gaat?
En op basis van wat verwachten ze dat het ineens opduikt? Het klinkt meer als risico-reductie ten koste van de klant dan dat er nou echt inhoudelijk meer opklaart. Gezien er ook niet bekend lijkt waar de container dan wèl is op dit moment. Het feit dat ze zo makkelijk deadlines toch weer veranderen ben ik allerminst zeker dat 60 dagen ook weer 60 dagen is. Straks zeggen ze dan weer precies hetzelfde.
En hoezo krijgt de persoon hierboven wél bericht over refund/resend? Speelt orderwaarde nou ineens wel weer mee en moeten de mensen die duurdere orders hebben geplaatst maar mooi wachten?
Ik ben zelf niet op de hoogte van dit voorval. Vandaar dat ik deze zaak doorgeef aan mijn contactpersoon en zodra ik meer informatie heb en meer weet hierover laat ik je het weten.quote:Op woensdag 10 januari 2018 13:26 schreef Diej het volgende:
- Orderdatum: 10 nov 2017
- Product: Vernee Mix 2
- Ordernummer: W1711101655277694
- Tracking nummer (indien beschikbaar): nvt
- Verzendmethode: nvt
- Probleem:
Na de opgeloste vertraging met de dpduk1 shipping had ik mijn telefoon ontvangen. Ik was blij, tot ik ging benchmarken en eens ging kijken wat er nu mee te doen was.... daar werd ik een stuk minder blij van.....
Ik heb deze telfoon op 10 november aangeschaft / georderd bij gearbest onder de veronderstelling dat er een sony camera in zou zitten. Dit was ook op de site geadverteerd door gearbest toendertijd. Ik heb hier verder geen aandacht aan besteed. Nu heb ik de telefoon binnen en viel me op dat er helemaal geen sony camera in zit en de megapixels zelfs niet kloppen. (hier heb ik een screenshot van)
Na wat zoeken op fora (XDA developpers bijvoorbeeld) heb ik veel meer mensen gezien met dit probleem. Verschillende hebben bij gearbest hun geld teruggevraagd en een partial refund gekregen.
Ik wil hier ook gebruik van maken. Vals adverteren is fraude en aan de hand van frauduleuze informatie heb ik mijn aanschaf gedaan. Hoe gaan we dit oplossen? Jullie zijn hier al van op de hoogte.. ik ben vast niet de eerste die dit aankaart.
Mag ik zeggen dat ik het niet chique vind om achteraf de informatie op de orderpagina te wijzigen en dit dan niet door te geven aan klanten die de telefoon besteld hebben.
- Voorkeur: Resend of Refund? Doe maar een goed voorstel.
Ik ga dit doorgeven en zodra ik meer weet over jouw order laat ik je het wetenquote:Op woensdag 10 januari 2018 13:45 schreef cmuts het volgende:
Order datum: Nov 29, 2017 01:40:14 AM
Product: XIAOMI Mi Drone 4K UHD WiFi FPV Quadcopter
Order nummer:WA1711250711341662
Tracking Number: 5998628590
Verzending: DPD UK
Probleem: geen levering gehad noch update van levering
- Orderdatum:quote:Op woensdag 10 januari 2018 14:17 schreef koelkast het volgende:
Ook ik heb een tweetal pakketjes dat via Kazachstan, Rusland en Polen moet gaan komen. Dat duurt wel erg lang inmiddels.....
Eén besteld op 23 november 2017 (30 december 2017 Malashevichy in Polen verlaten).
Andere besteld op 10 december 2017 (13 december 2017 Malashevichy in Polen verlaten)
Hoe lang schatten jullie in dat ik nog op mijn pakketjes moet wachten?
Okay, I get the money back in paypal. What happens if the parcel is still on the road and will it come? The money I receive can not use them for a new purchase because I will be afraid that my first order is coming. Can you make sure the parcel does not come in order to give a new order or what else can I do? Thank youquote:Op woensdag 10 januari 2018 01:11 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Super. Veel plezier ermee!
[..]
I gonna try to arrange something. Will keep you posted and you will shortly recieve a message/ticket about this matter. Hope we can figure it out.
Heb gekeken via 17track en Aftership maar helaas geen enkele verandering in de status.quote:Op woensdag 10 januari 2018 00:53 schreef Jeppie67 het volgende:
[..]
Kijk nu nog eens, mijne gaf exact hetzelfde aan en er is nét een status update geweest bij dpd uk
Klopt de naam door wie getekend is wel?quote:Op woensdag 10 januari 2018 19:38 schreef Berepoot het volgende:
Ik ben al opgenomen en sta op de lijst “wachtenden”. Maar ik heb ook nog een andere bestelling lopen en ik ben verwonderd over de gang van zaken. Even de gegevens.
Orderdatum 11/12/17
Product raspberry camera v2 board
Ordernr wa1712100424079409
Tracking 5170548896
Shipping netherlands registered
Die staat op de site track17 als delivered in Aalter. Maar nu komt het. Ik woon in Kalken.
Is dit een grap? Ik kan er alvast niet om lachen.
Wat is het nu weer? 2 orders en het loopt helemaal fout.
Indien het niet kan geleverd worden directe refund a.u.b. !!
Dank.
Beste Gearbest, geldt nog steeds dat indien priority EU express niet beschikbaar is, de douanekosten vergoed worden bij Registered Air Mail?quote:[
Orders vanaf begin december hebben we al berichten over ontvangen dat deze gewoon zijn aangekomen. Het gaat tot nu toe nog echt specifiek om de maand november. Priority Line bieden we ook in mindere mate aan en hier heb ik ook een bericht over geplaatst. Mocht Priority Line als verzendmethode niet beschikbaar is dan moet men kiezen voor registered Air Mail. Mocht er daarmee douanekosten zijn dan vergoeden we deze.
Er staat ‘signed for by en-da n-mijn-naam’ maar dat heeft geen enkele waarde. Ik woon niet in die gemeente. En in die gemeente woont niemand met die naam. En op de handtekening heb ik geen zicht.quote:Op woensdag 10 januari 2018 20:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Klopt de naam door wie getekend is wel?
Anders (ook) even contact opnemen met DPD alvast zou ik zeggen.
Inmiddels zou je ook al de 5% compensatie moeten hebben ontvangen en ik heb je order aan het lijstje toegevoegd. Welke ik in de gaten houdt tot de 60e dag.quote:Op woensdag 10 januari 2018 13:45 schreef cmuts het volgende:
Order datum: Nov 29, 2017 01:40:14 AM
Product: XIAOMI Mi Drone 4K UHD WiFi FPV Quadcopter
Order nummer:WA1711250711341662
Tracking Number: 5998628590
Verzending: DPD UK
Probleem: geen levering gehad noch update van levering
We verwachten wel dat deze toch wel binnen 1-2 weken geleverd zouden moeten worden. Zeker deze van 13 december met laatste update. Die komen nu langzaam allemaal binnen.quote:Op woensdag 10 januari 2018 14:17 schreef koelkast het volgende:
Ook ik heb een tweetal pakketjes dat via Kazachstan, Rusland en Polen moet gaan komen. Dat duurt wel erg lang inmiddels.....
Eén besteld op 23 november 2017 (30 december 2017 Malashevichy in Polen verlaten).
Andere besteld op 10 december 2017 (13 december 2017 Malashevichy in Polen verlaten)
Hoe lang schatten jullie in dat ik nog op mijn pakketjes moet wachten?
Graag gedaan. Ik heb dit nagekeken en heb de laatste status gekregen "2017-12-20 19:33quote:Op woensdag 10 januari 2018 15:04 schreef Mintes het volgende:
Hey Gearbest,
De nagelsetjes zijn binnen! Thanks daarvoor.
Nu ben ik er helaas alweer met een ander probleem.
Ik heb twee Xiaomi Yeelight led lampjes besteld via Gearbest.
1 daarvan heb ik zojuist opgehaald bij het postkantoor. De andere kan ik helemaal nergens terug vinden en ook niet bij track sites van PostNL.
Kan je voor mij achterhalen waar mijn andere lamp ligt en of ie nog wel onderweg is?
Orderdatum:
- Product:Xiaomi Yeelight AC220V RGBW E27 Smart LED Bulb
- Ordernummer: WW1711290828239216
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN434621282CN
- Verzendmethode:FZRAMYT
- Probleem:Kan het nergens terugvinden
Zou top zijn als je dit voor me kan achterhalen.
Dat klopt en ik ga dit doorgeven. Dan zal de compensatie snel volgen en zal ik de order in de gaten houden. Je mag me altijd een update geven bij de 60 dagen.quote:Op woensdag 10 januari 2018 15:33 schreef Schaijkenaar het volgende:
- Orderdatum: 27-11-2017
- Product: Xiaomi Mi Notebook Pro CORE I5 8GB + 256GB
- Ordernummer: W1711271417582727
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5170543728 (DPDUK1)
- Verzendmethode: Priority Line (EU Express)
- Probleem: Nog niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
Inmiddels op dag 45 met nog steeds de status: "Southall Your parcel is on its way". Als ik het goed begrijp volgt nu 5% compensatie en over 15 dagen dan eventueel een resend/refund?
I cannot do anything about it anymore. If you already recieved the full refund you can refuge to accept the order. By that way it willgo back to the warehouse.quote:Op woensdag 10 januari 2018 17:41 schreef Ogy het volgende:
[..]
Okay, I get the money back in paypal. What happens if the parcel is still on the road and will it come? The money I receive can not use them for a new purchase because I will be afraid that my first order is coming. Can you make sure the parcel does not come in order to give a new order or what else can I do? Thank you
As vrijdag is de maximum verwachtte levertijd. Heb je een idee hoe lang het ongeveer nog gaat duren?quote:Op woensdag 10 januari 2018 17:53 schreef Gadget0601 het volgende:
[..]
Ik ga je aan het lijstje toevoegen. Tot nu toe zijn er alleen vertragingen in de maand november. Van de maand december loopt alles weer zoals normaal.
Je laatste tracking update is "2018-01-04 09:22:55 Parcel is in clearance". Dit de is stap voordat het naar de UK (Southall) gaat. Er is dus nog activiteit in.
Ik snap niet waarom dit een grap zou zijn, want dit is totaal niet graag en uiterst vervelend. Ik ga er in ieder geval voor je achteraan. De naam klopt ook niet en ik sws al contact opnemen met DPD, want kan ook zijn dat die een foute levering hebben gedaan.quote:Op woensdag 10 januari 2018 19:38 schreef Berepoot het volgende:
Ik ben al opgenomen en sta op de lijst “wachtenden”. Maar ik heb ook nog een andere bestelling lopen en ik ben verwonderd over de gang van zaken. Even de gegevens.
Orderdatum 11/12/17
Product raspberry camera v2 board
Ordernr wa1712100424079409
Tracking 5170548896
Shipping netherlands registered
Die staat op de site track17 als delivered in Aalter. Maar nu komt het. Ik woon in Kalken.
Is dit een grap? Ik kan er alvast niet om lachen.
Wat is het nu weer? 2 orders en het loopt helemaal fout.
Indien het niet kan geleverd worden directe refund a.u.b. !!
Dank.
Zoals eerder vermeld was die andere deadline van 45 voor een acceptabele compensatie. Dat mensen dit interpreteren als een full refund of resend is een ander verhaal, want dat zijn dus niet mijn woorden. De 60 dagen is dan ook de uiterste deadline. Dan zou je dus beter kunnen vragen of een refund bij de 60 dagen en dan kan je deze alsnog bestellen uit een EU warenhuis, want ik kan niet beloven dat ze uit een EU warenhuis geleverd zullen worden.quote:Op woensdag 10 januari 2018 20:01 schreef Tiger_blood het volgende:
[..]
Heb gekeken via 17track en Aftership maar helaas geen enkele verandering in de status.
Moet zeggen dat ik allerminst te spreken ben over het wederom oprekken van de deadline tot resend naar 60 dagen. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat men klanten aan het lijntje houdt. Leuk die 5% coulance, maar als de resends dan ook nog eens één voor één moeten worden goedgekeurd en niet via een EU Warehouse worden gedaan duurt het straks misschien in totaliteit wel 3 maanden voordat men eindelijk de bestellingen in huis heeft.
Jazeker deze actie geld nog steedsquote:Op woensdag 10 januari 2018 21:48 schreef ReinTheMan het volgende:
[..]
Beste Gearbest, geldt nog steeds dat indien priority EU express niet beschikbaar is, de douanekosten vergoed worden bij Registered Air Mail?
De levering gebeurd door DPD dus daar hebben wij geen invloed op, maar ik ga er achteraan.quote:Op donderdag 11 januari 2018 07:06 schreef Berepoot het volgende:
[..]
Er staat ‘signed for by en-da n-mijn-naam’ maar dat heeft geen enkele waarde. Ik woon niet in die gemeente. En in die gemeente woont niemand met die naam. En op de handtekening heb ik geen zicht.
Totaal onbegrijpelijk en onaanvaardbaar. Zelfs mijn straatnaam bestaat niet in die gemeente! Klungelaars zijn het en dit moet niet verbloemd worden.
Dat komt omdat in dit topic en in eerdere topics regelmatig iets staat van "de 45 verzenddagen zijn verstreken, ik ga een refund regelen". Echter bij deze collectieve vermissingen wordt ineens 60 dagen gehanteerd, bij Aizerbaidjan was dat 35 dagen, net iets meer dan de helft van de wachttijd.quote:Op donderdag 11 januari 2018 12:11 schreef Gearbest het volgende:
Zoals eerder vermeld was die andere deadline van 45 voor een acceptabele compensatie. Dat mensen dit interpreteren als een full refund of resend is een ander verhaal, want dat zijn dus niet mijn woorden. De 60 dagen is dan ook de uiterste deadline. Dan zou je dus beter kunnen vragen of een refund bij de 60 dagen en dan kan je deze alsnog bestellen uit een EU warenhuis, want ik kan niet beloven dat ze uit een EU warenhuis geleverd zullen worden.
Maar goed, blijkbaar moet je bij Gearbest heel erg goed op de zaken vooruitlopen als klant...quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:54 schreef Gearbest het volgende:
Ik weet op dit moment helemaal niks van een sneeuwstorm af dus denk niet dat dit voor deze order geldt. Na de 45 dagen verwacht ik gewoon een refund of resend. Dit hebben we ook gedaan bij Azerbaijan orders en ik verwacht dit zelf weer. Laten we eerst de 45 dagen afwachten en niet vooruit lopen op de zaken.
Ik zal anders gewoon voorkeur vragen neerzetten. Dan kan je altijd nog zelf bepalen en kan ik eventueel nog proberen een coupon te regelen mocht je kiezen voor refund.
Ik weet hier zelf niks vanaf, maar je zou wel al een ticket hierover moeten hebben ontvangen. Ik hoop dat je er daar uit kunt komen.quote:Op woensdag 10 januari 2018 13:26 schreef Diej het volgende:
- Orderdatum: 10 nov 2017
- Product: Vernee Mix 2
- Ordernummer: W1711101655277694
- Tracking nummer (indien beschikbaar): nvt
- Verzendmethode: nvt
- Probleem:
Na de opgeloste vertraging met de dpduk1 shipping had ik mijn telefoon ontvangen. Ik was blij, tot ik ging benchmarken en eens ging kijken wat er nu mee te doen was.... daar werd ik een stuk minder blij van.....
Ik heb deze telfoon op 10 november aangeschaft / georderd bij gearbest onder de veronderstelling dat er een sony camera in zou zitten. Dit was ook op de site geadverteerd door gearbest toendertijd. Ik heb hier verder geen aandacht aan besteed. Nu heb ik de telefoon binnen en viel me op dat er helemaal geen sony camera in zit en de megapixels zelfs niet kloppen. (hier heb ik een screenshot van)
Na wat zoeken op fora (XDA developpers bijvoorbeeld) heb ik veel meer mensen gezien met dit probleem. Verschillende hebben bij gearbest hun geld teruggevraagd en een partial refund gekregen.
Ik wil hier ook gebruik van maken. Vals adverteren is fraude en aan de hand van frauduleuze informatie heb ik mijn aanschaf gedaan. Hoe gaan we dit oplossen? Jullie zijn hier al van op de hoogte.. ik ben vast niet de eerste die dit aankaart.
Mag ik zeggen dat ik het niet chique vind om achteraf de informatie op de orderpagina te wijzigen en dit dan niet door te geven aan klanten die de telefoon besteld hebben.
- Voorkeur: Resend of Refund? Doe maar een goed voorstel.
Ik heb het wel al doorgeven dus we gaan er ook nog mee bezig zijn. Meestal werkt zelf contact opnemen met DPD het snelst. De andere blijf ik zeker opvolgen.quote:Op donderdag 11 januari 2018 12:21 schreef Berepoot het volgende:
Wat mijn situatie betreft, stel ik uw dienst ten zeerste op prijs. En ik zal mijn tweede levering inderdaad met dpd afhandelen.
Mijn andere order mag u sowieso blijven opvolgen. Waarvoor dank.
Dit is naar je PayPal account toegeschreven als het goed is. We gaan er vanuit van wel, maar mocht het niet zo zijn dan doen we na 60 dagen een refund of resend.quote:Op donderdag 11 januari 2018 12:53 schreef cmuts het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 11 januari 2018 12:11 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Inmiddels zou je ook al de 5% compensatie moeten hebben ontvangen en ik heb je order aan het lijstje toegevoegd. Welke ik in de gaten houdt tot de 60e dag.
Hoe staat het met mijn bestelling dan momenteel? Wordt deze nog geleverd? Compensatie klinkt prima, hoe wordt dit vergoed? Via Gearbest account of Paypal?
Hartelijk dank.quote:Op donderdag 11 januari 2018 13:33 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dit is naar je PayPal account toegeschreven als het goed is. We gaan er vanuit van wel, maar mocht het niet zo zijn dan doen we na 60 dagen een refund of resend.
Super, ik heb een bestelling geplaatst via Registered Mail Belgian Post onder order nummer WP1801110714332592, is dit akkoord?quote:[..]
Jazeker deze actie geld nog steeds
Zo te zien is er een volledige refund onderweg naar mijn PayPal-account. Dat was zonder jou ongetwijfeld niet gelukt. Hartelijk dank daarvoor!quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:16 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dat is wel een vervelende situatie. Normaal kan ik niet/weinig doen als er via PayPal een claim loopt, maar ik kan wellicht informeren en er naar kijken. Ik ga kijken wat ik nog mogelijk kan doen en zal het je laten weten.
Ik zat in november ook precies in de termijn en heb een dure dji drone besteld.quote:Op woensdag 10 januari 2018 11:14 schreef _MsG_ het volgende:
Hmm dus nu is het wéér 15 dagen wachten? Niet fair mijns inziens, maar goed ik snap wel dat jouw speelruimte ook enigszins beperkt is. Die Chinezen zijn wel hardnekkig merk ik. Wat als ik de boel via PayPal regel? Dat klinkt me nu aanlokkelijker dan nog weer wachten. Iemand hier ervaring mee hoe snel dat gaat?
En op basis van wat verwachten ze dat het ineens opduikt? Het klinkt meer als risico-reductie ten koste van de klant dan dat er nou echt inhoudelijk meer opklaart. Gezien er ook niet bekend lijkt waar de container dan wèl is op dit moment. Het feit dat ze zo makkelijk deadlines toch weer veranderen ben ik allerminst zeker dat 60 dagen ook weer 60 dagen is. Straks zeggen ze dan weer precies hetzelfde.
En hoezo krijgt de persoon hierboven wél bericht over refund/resend? Speelt orderwaarde nou ineens wel weer mee en moeten de mensen die duurdere orders hebben geplaatst maar mooi wachten?
Kom op jongens, we bestellen in China om de prijzen. Laten we niet te negatief worden als het een keer wat langer duurt. Van de 15 priority line EU zendingen ging die in november bij mij mis, maar gisteren toch nog afgeleverd.quote:Op donderdag 11 januari 2018 12:34 schreef _MsG_ het volgende:
[..]
Dat komt omdat in dit topic en in eerdere topics regelmatig iets staat van "de 45 verzenddagen zijn verstreken, ik ga een refund regelen". Echter bij deze collectieve vermissingen wordt ineens 60 dagen gehanteerd, bij Aizerbaidjan was dat 35 dagen, net iets meer dan de helft van de wachttijd.
Kan je wel vóór het daadwerkelijk verzenden straks na de 60 dagen, helder hebben of een resend maar dan uit de EU een mogelijkheid is? Ik lees tussen de regels door in je post dat dit ook weer moeilijkmoeilijk is. Ik pas voor nog zo'n lange wachttijd namelijk, en heb voorheen prima ervaring gehad met jullie EU-zendingen. Echter is de CR-10 nu ook niet meer met de code EUCR10JK te bestellen vanuit de EU. Zou het karig vinden als indien de resend vanuit EU niet mogelijk is, ik de volle pond mag gaan betalen voor een nieuwe order. Of kan er dan iets geregeld worden wat betreft de prijs?
Hier bijvoorbeeld een bericht waarbij iemand al eerder een resend krijgt:
CHI / [Gearbest] Welkom bij Gearbest Support sectie #4
Ook zei je toen specifiek op mijn case:
[..]
Maar goed, blijkbaar moet je bij Gearbest heel erg goed op de zaken vooruitlopen als klant...
Ik heb ook prima zaken gedaan met EU Warehouse en dat ging altijd goed, maar het gaat me meer om het typisch Chineze verwachtingen scheppen en dan toch de hele tijd teleurstellen. Niet zozeer dat het lang duurt an sich, want daar had ik me al over ingelezen, hoewel het wel zuur was dat 1 dag later het product wel in de EU warehouse stond. Zo zie je ook dat ze bij heel veel mensen na vermissing toch nog proberen om het verzendrisico af te schuiven op de koper en alleen als je dan steigert binden ze in, maar ik lees genoeg mensen die dat geaccepteerd hebben, en ze bij Gearbest de lachende derde zijn. Net als dat de compensatie van Gearbest via hun Chinese klantenservice steeds een klein beetje hoger wordt gemaakt totdat men het zat is en via PayPal alles terug laten halen. Ik heb meelij met mensen die keurig met Ideal hebben betaald in dat soort zaken. Tussen de regels door lees je hier op Fok! dan over "dat dat eigenlijk inderdaad niet zo hoort", het lijkt er sterk op dat Gearbest alleen met dit soort huichelachtigheid financieel kan overleven, wellicht moeten ze dan iets aan de bedrijfsvoering doen.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 07:43 schreef Jeppie67 het volgende:
[..]
Kom op jongens, we bestellen in China om de prijzen. Laten we niet te negatief worden als het een keer wat langer duurt. Van de 15 priority line EU zendingen ging die in november bij mij mis, maar gisteren toch nog afgeleverd.
Het is vervelend omdat het een order van bijna 1000 euro was, maar als ik hem in NL had gekocht, kostte hij 1400 euro...
Voor die ruime 400 euro heb ik het risico genomen. Daar kan wel eens iets, iets langer duren.
Vervelend maar een bewuste keuze geweest...
Uiteindelijk komt het goed, het zijn geen oplichters!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |