Als Paul Lim zn World Cup vorm hervindt wordt het wel genietenquote:
Sheperd had in 2008 wat Chisnall in 2010 had, alleen kwam Chisnall wel goed terecht lol.quote:Op maandag 18 december 2017 20:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En het dan zo legendarisch verkankeren tegen Sheperd of all places. Schitterend.
Taylor had hem nog zo gewaarschuwd . ''Verkloot dit niet aub''quote:Op maandag 18 december 2017 20:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En het dan zo legendarisch verkankeren tegen Sheperd of all places. Schitterend.
Ik vind dit nog een van de leukste eerste ronde sessiesquote:
Kut Paul Lim met zijn fake worp voordat hij gaat gooien. Autistische loempiavouwer.quote:Op maandag 18 december 2017 20:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik vind dit nog een van de leukste eerste ronde sessies
10 jaar geleden kon je nog met een toernooigemiddelde van ongeveer 87 de finale halenquote:Op maandag 18 december 2017 20:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 december 2017 20:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kut Paul Lim met zijn fake worp voordat hij gaat gooien. Autistische loempiavouwer.
Ik boycot alleen jou ouwe reus.quote:Op maandag 18 december 2017 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik dacht dat Poepzor DRT boycotte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |