SPOILER: smsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Of te vroeg juist. Altijd één voor laatstequote:Op maandag 18 december 2017 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je was weer eens te laat
Kom jij altijd te vroeg?quote:Op maandag 18 december 2017 11:48 schreef Haeks het volgende:
[..]
Of te vroeg juist. Altijd één voor laatste
Je kan ook als verleidster meedoenquote:Op maandag 18 december 2017 11:45 schreef Haeks het volgende:
[..]
Tjonge jonge.
Ik zou niet meedoen. Ik ben veel te jaloers.
Ja.quote:Op maandag 18 december 2017 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom jij altijd te vroeg?
Dat is een rol die mij op het lijf geschreven is.quote:Op maandag 18 december 2017 11:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je kan ook als verleidster meedoen
geylquote:Op maandag 18 december 2017 11:50 schreef Haeks het volgende:
[..]
Dat is een rol die mij op het lijf geschreven is.
Zegt ze met een poker gezicht.
Je doet dus mee, mooi.quote:Op maandag 18 december 2017 11:50 schreef Haeks het volgende:
[..]
Na je verhaal van die pakket bezorger waar je met stijve tjoepjes de deur opendoet.quote:Op maandag 18 december 2017 11:50 schreef Haeks het volgende:
[..]
Nu Haag en ze vrouw laten meedoen.quote:
Haags is een sterke man.quote:Op maandag 18 december 2017 11:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu Haag en ze vrouw laten meedoen.
quote:Op maandag 18 december 2017 11:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hahahaha!quote:Op maandag 18 december 2017 11:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
eh...?quote:Op maandag 18 december 2017 11:54 schreef Haeks het volgende:
[..]
Hahahaha!
Haags ís al bezweken voordat het spel is begonnen.
ha ha ha okequote:Op maandag 18 december 2017 11:56 schreef Haeks het volgende:
[..]
Hahaha. Ik bedoelde niet wat het lijkt. Haha!
Wanneer begint dat weer?quote:Op maandag 18 december 2017 11:56 schreef DKUp het volgende:
TEMPATATION is een spel voor de vrijgezellen...
kwam net voorbij in that 70's show randomquote:
okequote:Op maandag 18 december 2017 11:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
kwam net voorbij in that 70's show random
Grappige serie.quote:Op maandag 18 december 2017 11:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
kwam net voorbij in that 70's show random
Ja hebben zelfs al kinderen.quote:Op maandag 18 december 2017 11:59 schreef Haeks het volgende:
[..]
Grappige serie.
Jackie en Michael zijn nu in het echt ook samen.
nee.quote:Op maandag 18 december 2017 12:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
meerdere mensen hebben weleens gezegd tegen mij dat ik op jackie lijk qua gedrag![]()
weet niet of dat een compliment is
ment 2 bequote:Op maandag 18 december 2017 12:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja hebben zelfs al kinderen.
Jackie was eigenlijk pas 14 toen het programma begon ze kreeg op de set haar eerste kus van kelso die al 21 was mooi cirkeltje rond nu.
echt?quote:Op maandag 18 december 2017 12:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
En Hyde gaat de cel in voor verkrachting.
En qua uiterlijk ?quote:Op maandag 18 december 2017 12:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
meerdere mensen hebben weleens gezegd tegen mij dat ik op jackie lijk qua gedrag![]()
quote:Op maandag 18 december 2017 12:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik heb zoiets gelezen. Is het echt waar? Of weer zo'n #metoo dingquote:Op maandag 18 december 2017 12:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
En Hyde gaat de cel in voor verkrachting.
Hoe oud was je ook al weerquote:
zit hij ook nog bij scientologyquote:Op maandag 18 december 2017 12:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)erson-resurface.html
wat is dit nou weerquote:
#metoo ding maar ik zag dat The Ranch waar hij inzit nog gewoon te zien is op Netflix dus hij krijgt niet dezelfde behandeling als die kerel van House of Cards.quote:Op maandag 18 december 2017 12:02 schreef Haeks het volgende:
[..]
Ik heb zoiets gelezen. Is het echt waar? Of weer zo'n #metoo ding
ik vraag alleen je leeftijd hoorquote:Op maandag 18 december 2017 12:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wat is dit nou weer
maar je hebt een vriendin dus niet zulke vragen stellen
ja ok truequote:Op maandag 18 december 2017 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik vraag alleen je leeftijd hoor
Tjonge jonge.quote:Op maandag 18 december 2017 12:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
kwam wel van mensen die me aardig vonden
quote:Op maandag 18 december 2017 12:05 schreef Haeks het volgende:
[..]
Tjonge jonge.
Bedoelen ze Jackie de verleidster of Jackie de dominante, materialische manipulator
Ik laat ze ook lekker de mijne altijd raden. Vind ik leuk hoe ze mij niet kunnen plaatsen. Haha!quote:
mysterieus Haeksquote:Op maandag 18 december 2017 12:08 schreef Haeks het volgende:
[..]
Ik laat ze ook lekker de mijne altijd raden. Vind ik leuk hoe ze mij niet kunnen plaatsen. Haha!
je ziet der poes gewoon daar.quote:
Zelfpret beste pret.quote:Op maandag 18 december 2017 12:11 schreef Haeks het volgende:
[..]
Gewoon pretje voor mij als ze van te jong naar te oud gaan.
*grinnik
sowquote:Op maandag 18 december 2017 12:11 schreef Haeks het volgende:
[..]
Gewoon pretje voor mij als ze van te jong naar te oud gaan.
*grinnik
eetzequote:Op maandag 18 december 2017 12:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
tijd voor de lunch
laterrrrrrrrr
[ afbeelding ]
Van welke winkel heb je wat meegenomen naar de Kruidvat?quote:Op maandag 18 december 2017 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kerst inkopen doen is kut in de Kruidvat spreken ze me brutaal aan omdat die alarm afgaat als ik binnen kom en weg ga .
En bij de gameshop gooien ze gewoon tweede kassa niet open terwijl medewerkers niks staan te doen
Gelijk weer buik vol van .
Jumboquote:Op maandag 18 december 2017 13:21 schreef Haeks het volgende:
[..]
Van welke winkel heb je wat meegenomen naar de Kruidvat?
Nog nooit gegeten, klinkt wel lekkerquote:Op maandag 18 december 2017 13:25 schreef Haeks het volgende:
[..]
In sinaasappel saus en sinaasappel marinade...
Nice de nieuwe ?quote:Op maandag 18 december 2017 13:26 schreef DKUp het volgende:
Vanavond misschien maar eens verder met Assassin's Creed
Yes, echt een tof spel.quote:Op maandag 18 december 2017 13:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nice de nieuwe ?
Is het niet teveel zand ?
Hmmn ik was altijd groot fan van de series maar laatste echt toffe die ik heb gespeeld was Rogue.quote:Op maandag 18 december 2017 13:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Yes, echt een tof spel.
Valt best mee, ik ben meer in de steden en dorpen te vinden.
Deel 2 speel ik ook sinds kort.
Syndicate ligt hier ook nog. Ik ben volgens mij op 25%. Ik heb meer met dat deel in Parijs.quote:Op maandag 18 december 2017 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hmmn ik was altijd groot fan van de series maar laatste echt toffe die ik heb gespeeld was Rogue.
Die in Parijs niet eens gekocht na al die verhalen en Syndicate aan begonnen maar nooit uitgespeeld.
Ik vond syndicate in het begin heel tof daarna ging het plicht matig voelen en toen ik dacht dat ik bijna klaar was ontdekte ik die extra oorlog missies en ben ik afgehaakt.quote:Op maandag 18 december 2017 13:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Syndicate ligt hier ook nog. Ik ben volgens mij op 25%. Ik heb meer met dat deel in Parijs.
Wisselvallig, het verhaal van de intro is wel goed. Wel veel te lang. Boston en New York niet mijn ding. Ik vind de wildernis wel vet.quote:Op maandag 18 december 2017 13:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat vind jij van Assassin's Creed 3 dan DK ?
Ik vind het na de Ezio trilogie het beste deel. De game kreeg onterecht heel veel haat omdat het de eerste zonder Ezio was maar qua verhaal en nieuwe elementen vond ik hem juist heel sterk.quote:Op maandag 18 december 2017 13:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wisselvallig, het verhaal van de intro is wel goed. Wel veel te lang. Boston en New York niet mijn ding. Ik vind de wildernis wel vet.
Heb jij een console Haagse ?quote:
Okay, baas.quote:Op maandag 18 december 2017 13:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op mijn vraag
Ik zou een remaster van 3 wel willen spelen. Rogue komt volgend jaar waarschijnlijk ook naar de PS4, nog niet gespeeld op de PS3.quote:Op maandag 18 december 2017 13:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind het na de Ezio trilogie het beste deel. De game kreeg onterecht heel veel haat omdat het de eerste zonder Ezio was maar qua verhaal en nieuwe elementen vond ik hem juist heel sterk.
Jammer dat ze die indiaan niet nog een deel hebben gegeven zijn verhaal was nog niet af.
Black flag was ook tof al vond ik daarbij het verhaal en het personage Edward heel duf op een gegeven moment
Niet gespeeld, maar ik hoor er goede dingen over.quote:Op maandag 18 december 2017 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rogue vond ik ook tof ondanks dat het meer een uitbreiding is voor Black flag dan een losse game.
Had sowieso een van de tofste missie in een Assassin's Creed game.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!SOONY
quote:
1 2 3 | From: LinkedIn <notifications-noreply@linkedin.com> To: devzero Subject: You appeared in 6 searches this week |
jezusrookworstquote:Op maandag 18 december 2017 15:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog maar een weekje en dan mag je weer je jaarlijkse toneelstukje opvoeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of hij kan zijn eigen post verwijderen, maar dat is niet goed voor zijn record pogingquote:Op maandag 18 december 2017 15:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
protip: er is een wijzigen knop!!!!
theezakjesquote:Op maandag 18 december 2017 15:57 schreef devzero het volgende:
Ik ben nu hema's handleiding aan het kijken
[ afbeelding ]
In KPD had je er anders geen moeite meequote:Op maandag 18 december 2017 15:59 schreef hemarookworst het volgende:
Kan geen foto van mijn glitter worst plaatsen zonder note en ban
quote:
Ik neem glitterplaatjes zonder dolfijnen en/of katten niet serieus!quote:Op maandag 18 december 2017 16:08 schreef devzero het volgende:
Moeilijk om hier een trend te starten hoor
quote:Op maandag 18 december 2017 16:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Ohja, het is bijna tijd voor de post spam van haags om de lapo te krijgen
neuquote:Op maandag 18 december 2017 16:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Ohja, het is bijna tijd voor de post spam van haags om de lapo te krijgen
glitterplaatjes met dolfijnenquote:Op maandag 18 december 2017 16:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik neem glitterplaatjes zonder dolfijnen en/of katten niet serieus!
Dat past wel bij jou....quote:Op maandag 18 december 2017 16:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik neem glitterplaatjes zonder dolfijnen en/of katten niet serieus!
quote:
netsplitterquote:Op maandag 18 december 2017 16:10 schreef devzero het volgende:
Voor noodgang dan maar
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |