SPOILER: smsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn altijd prima jaquote:
There was a time when nothing would less.quote:
There was a time I held on to the pastquote:Op maandag 18 december 2017 09:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
There was a time when nothing would less.
You were my Shepard you came and touch my soul.quote:Op maandag 18 december 2017 09:19 schreef Haeks het volgende:
[..]
There was a time I held on to the past
Die nieuwe nummer 1 is goed man.quote:Op maandag 18 december 2017 09:25 schreef LCMS het volgende:
Doordat Haags niet meer mee mag doen is het spel wel om zeep geholpen volgens mij.
Wie zegt dat hij niet mag?quote:Op maandag 18 december 2017 09:25 schreef LCMS het volgende:
Doordat Haags niet meer mee mag doen is het spel wel om zeep geholpen volgens mij.
datisbeter.nlquote:Op maandag 18 december 2017 09:26 schreef Haeks het volgende:
[..]
Neenee, dat gaat zo niet werken.
Maar zo: datdatkan.nl
lolquote:Op maandag 18 december 2017 09:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die nieuwe nummer 1 is goed man.
quote:Op maandag 18 december 2017 09:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
They pick paradise and put op a parking lot.
Ik heb nu weer die van vijf euro voor een menu maar een menu is een half broodje een flesje drinken en een koekje dat is nog duur.quote:
Typische Nederlander gespot!!quote:Op maandag 18 december 2017 09:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb nu weer die van vijf euro voor een menu maar een menu is een half broodje een flesje drinken en een koekje dat is nog duur.
Vorige keer gevraagd of ik ipv van dat koekje gewoon twee halve broodjes mag voor vijf euro (de aanbieding die ik wil)
Keek dat mens alsof ze water zag branden.
echt snugger zijn ze daar niet hequote:Op maandag 18 december 2017 09:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb nu weer die van vijf euro voor een menu maar een menu is een half broodje een flesje drinken en een koekje dat is nog duur.
Vorige keer gevraagd of ik ipv van dat koekje gewoon twee halve broodjes mag voor vijf euro (de aanbieding die ik wil)
Keek dat mens alsof ze water zag branden.
Haha ze doen alsof een half broodje met drinken en een koekje voor vijf euro een aanbieding is we zijn toch niet gek.quote:Op maandag 18 december 2017 09:37 schreef Haeks het volgende:
[..]
Typische Nederlander gespot!!
TNer!!
Media Markt!quote:Op maandag 18 december 2017 09:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha ze doen alsof een half broodje met drinken en een koekje voor vijf euro een aanbieding is we zijn toch niet gek.
Wat is 1 of 2 euro meer of minder? Je hebt zin in Subway dan ga je Subway eten. Leef en laat leven. Geniet. YOLOquote:Op maandag 18 december 2017 09:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel zonde want had wel zin in een broodje subway.
quote:Op maandag 18 december 2017 09:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eerste jointje van de dag met een broodje subway is echt genot.
Mja maar dan is het gelijk 8 euro ofzo daar kan ik een week van eten als ik wil .quote:Op maandag 18 december 2017 09:43 schreef Haeks het volgende:
[..]
Wat is 1 of 2 euro meer of minder? Je hebt zin in Subway dan ga je Subway eten. Leef en laat leven. Geniet. YOLO
Dat is waar, totdat de bankrekening leeg isquote:Op maandag 18 december 2017 09:43 schreef Haeks het volgende:
[..]
Wat is 1 of 2 euro meer of minder? Je hebt zin in Subway dan ga je Subway eten. Leef en laat leven. Geniet. YOLO
Ik kan gelukkig laatste tijd weer normaal brood weg krijgen rond twaalf uur.quote:
Heerlijk manquote:Op maandag 18 december 2017 09:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig laatste tijd weer normaal brood weg krijgen rond twaalf uur.
Je gaat toch niet elke dag Subway eten dus voor een keer ¤8 is toch niet erg?quote:Op maandag 18 december 2017 09:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mja maar dan is het gelijk 8 euro ofzo daar kan ik een week van eten als ik wil .
Ik was het Belgische brood gewend dat zit vers in die zakken als je dan weer terug moet op Nederlandse supermarkt brood is dat echt vies.quote:
Als je werkt heeft het geen bodem...quote:Op maandag 18 december 2017 09:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat is waar, totdat de bankrekening leeg is
Grote pan macaroni en een grote pan Nasi of andijvie en ik zit goed voor een week.quote:Op maandag 18 december 2017 09:46 schreef Haeks het volgende:
[..]
Je gaat toch niet elke dag Subway eten dus voor een keer ¤8 is toch niet erg?
Maar eh... ¤8 een week eten? Wat krijg je daar allemaal van?
Een kilo rijst en 9 blikjes tomatenpureequote:Op maandag 18 december 2017 09:46 schreef Haeks het volgende:
[..]
Je gaat toch niet elke dag Subway eten dus voor een keer ¤8 is toch niet erg?
Maar eh... ¤8 een week eten? Wat krijg je daar allemaal van?
Helaas welquote:Op maandag 18 december 2017 09:47 schreef Haeks het volgende:
[..]
Als je werkt heeft het geen bodem...
Okayyyyquote:Op maandag 18 december 2017 09:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Grote pan macaroni en een grote pan Nasi of andijvie en ik zit goed voor een week.
Ik ben ook niet echt zuinig....quote:Op maandag 18 december 2017 09:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
Helaas wel
Maar ik ben dan ook niet echt zuinig
Kliekjes genot ja toch.quote:
Hoe zit dat met je werk? Je zou een paar weken geleden beginnenquote:Op maandag 18 december 2017 09:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Daarom dan kan 8 euro wel voor een week.
Ik ben begonnen werk elke week eerst drie dagen vanaf januari vijf.quote:Op maandag 18 december 2017 09:53 schreef Haeks het volgende:
[..]
Hoe zit dat met je werk? Je zou een paar weken geleden beginnen
Toch niet 5 dagen achter elkaar?quote:Op maandag 18 december 2017 09:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Twee weken geleden was me moeder hier ging ze boerenkool voor mij maken kon ik vijf dagen van eten.
Ik had 1 dag soep tussendoor.quote:
Okayquote:Op maandag 18 december 2017 09:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben begonnen werk elke week eerst drie dagen vanaf januari vijf.
Vanaf dan schiet koken er weer vaker bij in ik hou er ook niet van koken voor mezelf. Liever voor anderen.quote:
Nou, dan kook je zogenaamd voor anderen en eet je het zelf op.quote:Op maandag 18 december 2017 09:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vanaf dan schiet koken er weer vaker bij in ik hou er ook niet van koken voor mezelf. Liever voor anderen.
Ik haal daar geen waardering uit.quote:Op maandag 18 december 2017 10:01 schreef Haeks het volgende:
[..]
Nou, dan kook je zogenaamd voor anderen en eet je het zelf op.
Geef jezelf die waarderingquote:Op maandag 18 december 2017 10:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik haal daar geen waardering uit.
Ja ik ookquote:Op maandag 18 december 2017 10:11 schreef noodgang het volgende:
Voor anderen koken vind ik wel leuker, zeker als het goed lukt
dat wel idd.quote:Op maandag 18 december 2017 10:11 schreef noodgang het volgende:
Voor anderen koken vind ik wel leuker, zeker als het goed lukt
Klopt ga ik morgen heen.quote:
Eigen merk van ah en Jumbo is ook vaak troep dan is Lidl merk beter.quote:
Klopt vorig jaar zat er een slak op mijn Aldi bloemkool gelijk weg geflikkerd.quote:Op maandag 18 december 2017 10:38 schreef aloa het volgende:
[..]
kwaliteit is veel beter daar.
Zie bij de aldi soms de schimmel op de groente zitten.
Niet alles is daar top inderdaadquote:Op maandag 18 december 2017 10:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eigen merk van ah en Jumbo is ook vaak troep dan is Lidl merk beter.
wel vers danquote:Op maandag 18 december 2017 10:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt vorig jaar zat er een slak op mijn Aldi bloemkool gelijk weg geflikkerd.
Heb jij een drankbuikje ?quote:
Je kan beter over op wiet veel gezelliger.quote:
rook geen wiet, af en toe hasjquote:Op maandag 18 december 2017 11:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je kan beter over op wiet veel gezelliger.
Doe als ik.quote:Op maandag 18 december 2017 11:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je kan beter over op wiet veel gezelliger.
Geen Seks?quote:Op maandag 18 december 2017 11:29 schreef Haeks het volgende:
[..]
Doe als ik.
Geen wiet, geen drank, geen niks.
Dat vind ik ook knap van je, geheelonthouderquote:Op maandag 18 december 2017 11:29 schreef Haeks het volgende:
[..]
Doe als ik.
Geen wiet, geen drank, geen niks.
Geen kater de volgende dag.quote:Op maandag 18 december 2017 11:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
rook geen wiet, af en toe hasjmaar idd in dat opzicht ben ik het wel met je eens
quote:
Heel soms, bij sommige speciale gebeurtenissen, drink ik een biertje. Nooit meer dan een flesje. Maar dat is ook gewoon omdat ik daar gewoon niet aan was begonnen.quote:Op maandag 18 december 2017 11:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook knap van je, geheelonthouder![]()
ook weleens aan gedacht
Jaquote:Op maandag 18 december 2017 11:33 schreef Haeks het volgende:
[..]
Heel soms, bij sommige speciale gebeurtenissen, drink ik een biertje. Nooit meer dan een flesje. Maar dat is ook gewoon omdat ik daar gewoon niet aan was begonnen.
Toen ik twaalf was probeerde ik een sigaretje. Maar ugh! Eerste en laayste keer.
Haagse is er toch.quote:
Jij bent gewoon schattig.quote:Op maandag 18 december 2017 11:35 schreef FlippingCoin het volgende:
ik drink ook bijna nooit geen drank hihi
Misschien idd sterk zijn ja. Niet bezwijken aan de druk dat iedereen het ook doetquote:Op maandag 18 december 2017 11:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Janouja toch respect hoor! Is toch wel een stukje doorzettingsvermogen
precies en natuurlijk doen waar je zelf het beste bij voeltquote:Op maandag 18 december 2017 11:36 schreef Haeks het volgende:
[..]
Misschien idd sterk zijn ja. Niet bezwijken aan de druk dat iedereen het ook doet
Niet drinken dusquote:Op maandag 18 december 2017 11:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
precies en natuurlijk doen waar je zelf het beste bij voelt
Zo is dat!quote:Op maandag 18 december 2017 11:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
precies en natuurlijk doen waar je zelf het beste bij voelt
of ik moet beter doserenquote:
Heerlijkquote:Op maandag 18 december 2017 11:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
zestien afleveringen temptation island![]()
er komt een vip versie zag ik.quote:Op maandag 18 december 2017 11:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ken ik nietquote:Op maandag 18 december 2017 11:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
quote:Op maandag 18 december 2017 11:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
o echthet is wel echt ramptoerisme tv
koppels die de eigen relatie gaan testen, mannen en vrouwen apart op een resort met als verleiding vrijgezelle mannen en vrouwen die ze gaan vermaken en testenquote:
Waaaawwww.quote:Op maandag 18 december 2017 11:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
koppels die de eigen relatie gaan testen, mannen en vrouwen apart op een resort met als verleiding vrijgezelle mannen en vrouwen die ze gaan vermaken en testen![]()
Lijk wel een weerwolfquote:Op maandag 18 december 2017 11:42 schreef Haeks het volgende:
[..]
Huh?
Heb je dan al haar?!
(grapje!)
quote:
Jaquote:
Nee!quote:Op maandag 18 december 2017 11:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jaken jij Temptation echt niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |