quote:Op maandag 18 december 2017 14:09 schreef WorkBitch het volgende:
De nieuwe families:tof! Ik was al bang in een gat te vallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Talpa slim is wel.quote:Op maandag 18 december 2017 21:36 schreef Starlie het volgende:
Zouden ze Pos wijn schenken op die afscheids BBQ
Is het wel helemaal het einde?quote:Op maandag 18 december 2017 22:14 schreef DKUp het volgende:
Dit voelt helemaal niet als het einde inderdaad,
Inderdaad, vrij aparte bestemming en niet de veiligste plek, zeker met jonge kinderenquote:Op maandag 18 december 2017 19:23 schreef k_man het volgende:
Kaapverdië... tering. Chili is een modern, goed ontwikkeld land. Het is ver weg, maar buiten dat is het niet heel veel anders dan emigreren naar Spanje of zo. Dat kun je van Kaapverdië niet zeggen. Daar is geen reet te doen. Er zijn resorts voor toeristen en er zijn straatarme, criminele locals. Wat gaat iemand daar in hemelsnaam doen?
Ze zag echt groen van jaloezie, ondanks de gratis trut-truiquote:Op maandag 18 december 2017 21:37 schreef DKUp het volgende:
Oehhhh Astrid had de keuze niet verwacht
Hahaha ik zei hier precies het zelfde met 1 verschilletje, kijken naar een leeg zwembad.quote:Op maandag 18 december 2017 22:26 schreef k_man het volgende:
Familie van Wichen gaat heerlijk genieten. Zouden de kinderen weer van buiten het hek naar een zwembad mogen kijken?
Dat is denk ik ook de bedoeling, ik vermoed dat ze met stille trom willen vertrekken.quote:
Zoveel mogelijk geld eruit trekken en zo lang mogelijk uit het zicht van de schuldeisers...quote:Op maandag 18 december 2017 23:41 schreef Kniertje22 het volgende:
Ik snap het hele verhaal van Addy en Astrid niet zo goed....
Het ‘strandfeest’ was volgens mij op 17 november. Daar zeggen ze dat ze nog lekker een campingseizoen gaan draaien, dat ze gaan reizen en dat ze de beslissing aan de kinderen overlaten, op hun laatste schooldag in december. Maar; “één ding is zeker, we gaan niet terug naar Nederland”.
Een week later (24 november, een dag voor de laatste opnames en ruim voor de laatste schooldag) zetten ze hun huis + inboedel, het sanitairgebouw én de cabaña te koop. Twee weken later wordt alles nogmaals te koop gezet, voor $ 5.000 minder en met de melding dat het grote huis ontmanteld is. Volgens mij heb je dan wel al een besluit genomen...
En hóe willen ze dan een campingseizoen draaien?? Ze hebben op dit moment zelf al geen plek meer om te wonen. (Waar verblijven ze nu??) Als de boel verkocht is/wordt, hebben de campinggasten geen sanitair meer en de cabaña kunnen ze dus ook niet meer verhuren. En hoe wil je een camping (en stroopwafelimperium) runnen als je op reis bent?? En als ‘de kinderen’ besluiten dat ze in Chili willen blijven, waar gaan ze dan naartoe? Ze hebben niks meer.
Ik snap ‘t allemaal niet.
Volgens Addy fans is alles opgelost, toch knap, scholen stopzetten, met een hoop schulden naar Chili en zonder inkomen het 7 maanden later vlak voor een rechstzaak oplossen, denk dat Talpa mee heeft betaald en dat er nog meer open staat bij vooral de belastingdienst, die zullen programma ook volgen en is de 75000 euro wel belastingvrij?quote:Op maandag 18 december 2017 23:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk geld eruit trekken en zo lang mogelijk uit het zicht van de schuldeisers...
Misschien straks door als het vierde gezin in het nieuwe seizoen?
Hier kan je de twee afleveringen van gisteren (nr. 51 en 52) alsnog bekijken:quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:32 schreef Koningin het volgende:
Ik kon gister niet kijken, wat gaan de families na het jaar nu doen??
Er begint mij opeens iets te dagen... Noem me een aluhoedje, maarreh...quote:Op maandag 18 december 2017 23:41 schreef Kniertje22 het volgende:
Ik snap het hele verhaal van Addy en Astrid niet zo goed....
Het ‘strandfeest’ was volgens mij op 17 november. Daar zeggen ze dat ze nog lekker een campingseizoen gaan draaien, dat ze gaan reizen en dat ze de beslissing aan de kinderen overlaten, op hun laatste schooldag in december. Maar; “één ding is zeker, we gaan niet terug naar Nederland”.
Een week later (24 november, een dag voor de laatste opnames en ruim voor de laatste schooldag) zetten ze hun huis + inboedel, het sanitairgebouw én de cabaña te koop. Twee weken later wordt alles nogmaals te koop gezet, voor $ 5.000.000 minder en met de melding dat het grote huis ontmanteld is. Volgens mij heb je dan wel al een besluit genomen...
En hóe willen ze dan een campingseizoen draaien?? Ze hebben op dit moment zelf al geen plek meer om te wonen. (Waar verblijven ze nu??) Als de boel verkocht is/wordt, hebben de campinggasten geen sanitair meer en de cabaña kunnen ze dus ook niet meer verhuren. En hoe wil je een camping (en stroopwafelimperium) runnen als je op reis bent?? En als ‘de kinderen’ besluiten dat ze in Chili willen blijven, waar gaan ze dan naartoe? Ze hebben niks meer.
Ik snap ‘t allemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |