Als ik een man met lang haar zou daten (nooit, nooit, nooit!) zou ik liever hebben dat hij het afscheert zodra het dun wordt enzo. Of zodra hij het zelf zat is. Want, gek genoeg, ik laat mijn partner vrij in zijn keuzes.quote:Op maandag 18 december 2017 16:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als jij op een man gevallen bent die lang haar had en hij scheert zichzelf ineens kaal en kaal is niet jouw smaak dan knap je daar toch ook keihard op af lijkt me.
Het is nu eenmaal zo dat het overgrote merendeel van de mannen lang haar véél aantrekkelijker vindt. Dat is gewoon hoe de natuur werkt. Lang haar = vruchtbaar = goede partner.
Dat jij blij bent met je gemilimeterde hoofd is fijn voor je maar er zullen weinig mannen voor vallen.
Hahahaha en jij had het over bekrompen.quote:Op maandag 18 december 2017 16:47 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Als ik een man met lang haar zou daten (nooit, nooit, nooit!) zou ik liever hebben dat hij het afscheert zodra het dun wordt enzo. Of zodra hij het zelf zat is. Want, gek genoeg, ik laat mijn partner vrij in zijn keuzes.
Ik vind langharige mannen alleen leuk op afstand.quote:Op maandag 18 december 2017 16:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hahahaha en jij had het over bekrompen.![]()
![]()
Je spreekt jezelf tegenquote:Op maandag 18 december 2017 16:47 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Als ik een man met lang haar zou daten (nooit, nooit, nooit!) zou ik liever hebben dat hij het afscheert zodra het dun wordt enzo. Of zodra hij het zelf zat is. Want, gek genoeg, ik laat mijn partner vrij in zijn keuzes.
Behalve als hij zijn haar lang zou laten groeien dus. Duidelijkquote:Op maandag 18 december 2017 16:47 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Ja maakt mij niet uit hoor maar vond het opmerkelijk na je beklaag over bekrompenheid.quote:Op maandag 18 december 2017 16:49 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Ik vind langharige mannen alleen leuk op afstand.
Laat maar pics zien als het er zo fantastisch uitzietquote:Op maandag 18 december 2017 16:03 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Bullcrap. Ik vind mijn hoofd veel mooier met 1mm, ipv lang haar.
Dat lijkt me zo’n afknapper. Denk je dat iemand prachtig haar heeft, en dan worden ‘s avonds al die matten verwijderd.quote:
jeetje maftoeter, gaat het verder wel?quote:Op maandag 18 december 2017 16:52 schreef bloempjuh het volgende:
Nee, stelletje maftoeters. Ik zeg dat hij het zelf mag weten, maar dat mijn persoonlijke voorkeur kort/millimeter is. Als hij het wil laten groeien: Doen. Maar dan kun je wel constante grapjes verwachten. Ik zou het er niet om uitmaken, maar ik zou ook geen relatie beginnen met iemand die echt serieus lang haar heeft.
Lang! En vaak ook veel mooier.quote:Op zondag 17 december 2017 22:56 schreef Jolie1930 het volgende:
Wat vinden jullie mooier bij een vrouw? Lang of kort haar.
Volgens mij zegt bijna iedereen lang. Ook de vrouwen. Tot de kont vind ik persoonlijk alleen mooi bij krullen of golvend haar. Super stijl haar is vaak op z’n mooist ergens tussen bh-bandje en schouders.quote:Op maandag 18 december 2017 16:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Grappig wel dat de vrouwen kort zeggen en mannen lang.
Ehhhh.quote:Op maandag 18 december 2017 18:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij zegt bijna iedereen lang. Ook de vrouwen. Tot de kont vind ik persoonlijk alleen mooi bij krullen of golvend haar. Super stijl haar is vaak op z’n mooist ergens tussen bh-bandje en schouders.
ik zou niet gelijk zo een groot stuk eraf halen. Als je spijt krijgt duurt het lang voordat het weer zo lang is.quote:Op zondag 17 december 2017 22:56 schreef Jolie1930 het volgende:
Goedenavond,
Wat vinden jullie mooier bij een vrouw? Lang of kort haar.
Momenteel heb ik mijn haar tot mijn middel.
Ik twijfel erg om mijn haar te laten knippen tot mijn schouders.
Nu hoor ik dat mannen lang haar mooier vinden staan bij een vrouw... de reden begrijp ik niet.
Wat vinden jullie?
Ouderwetsquote:Op maandag 18 december 2017 19:29 schreef Fer het volgende:
Schaar erin, lang haar ziet er vaak maar onverzorgd uit. Kort is goed, zolang maar geen stekels of gemilimeterd is. Beetje hangend in de nek en netjes gestyled.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |