fedjequote:Op zondag 17 december 2017 21:49 schreef franklop het volgende:
Van Gerwen wint niet bij de Sports personality of the year award (overseas). Ene Roger Federer krijgt die prijs
Geen Max Verstappen, dus kan nooit veel zijn.quote:
Federergodquote:Op zondag 17 december 2017 21:49 schreef franklop het volgende:
Van Gerwen wint niet bij de Sports personality of the year award (overseas). Ene Roger Federer krijgt die prijs
Wie? Wat heeft die gewonnen? Paar eurotour toernooien?quote:Op zondag 17 december 2017 21:49 schreef franklop het volgende:
schijnt tegen een balletje te slaanquote:
Haha ja dat is in principe wel waar (als er evenredig wordt ingezet)quote:Op zondag 17 december 2017 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"geen idee maar als jullie inzetten winnen wij"
Je hoeft dus niet nummer 1 te zijn om te winnenquote:Op zondag 17 december 2017 21:49 schreef franklop het volgende:
Nogal ja.quote:Op zondag 17 december 2017 21:28 schreef yosander het volgende:
[..]
die heeft wel wat spuitjes botox gehad volgens mij
kinderachtig godverdommequote:Op zondag 17 december 2017 21:51 schreef de_boswachter het volgende:
Triple 18 flink uitwonen
Ik had hier een leuk plaatje bij van blacked.com maar aangezien Tagliano daar niet tegen kan doe ik het maar niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |