Setje tanken, niks aan het handje.quote:Op zondag 17 december 2017 21:06 schreef eNGine10 het volgende:
Wade geeft die eerste set wel heel makkelijk weg.
Wat denk je van de voorzitter van de Wade-fanclub...quote:
Mwah... Deed Dekker gister ook.... Tactiek!quote:Op zondag 17 december 2017 21:06 schreef eNGine10 het volgende:
Wade geeft die eerste set wel heel makkelijk weg.
Droeftoeter?quote:Op zondag 17 december 2017 21:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Prima. Hoe eerder droeftoeter Wade van dit podium is verdwenen hoe beter.
quote:Op zondag 17 december 2017 21:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je kijkt nog niet zo lang darts? Wade gaat er altijd met de pet naar gooien als t niet gaat. Niet zo'n sympathiek ventje.quote:
Je kent zijn achtergrond niet?quote:Op zondag 17 december 2017 21:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je kijkt nog niet zo lang darts? Wade gaat er altijd met de pet naar gooien als t niet gaat. Niet zo'n sympathiek ventje.
Drie/vier biertjes in een week, het is me watquote:
quote:Op zondag 17 december 2017 21:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je kijkt nog niet zo lang darts? Wade gaat er altijd met de pet naar gooien als t niet gaat. Niet zo'n sympathiek ventje.
zit ie ook aan de salbutamol?quote:Op zondag 17 december 2017 21:07 schreef Caland het volgende:
James is as we speak een betablockertje aan het nemen
U bedoeld?quote:Op zondag 17 december 2017 21:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jawel, maar dat moet geen vergoeilijking zijn voor t weggooien van een partij.quote:Op zondag 17 december 2017 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kent zijn achtergrond niet?
Nou jongens en meisjes, dat is niet zo slim.quote:Op zondag 17 december 2017 21:11 schreef Slobeend het volgende:
Het laagste gemiddelde deze ronde wordt gegooid door...
- Keegan Brown
(lol)
Niemand komt aan Wadegodquote:Op zondag 17 december 2017 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goed om te zien dat Scorpion op zijn plek wordt gezet hier
Iedereen kan over drie legjes wel een keer pieken.quote:Op zondag 17 december 2017 21:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die kerel heeft echt niks gedaan dit jaar
Oh ik ga graag de discussie aan. Voel me geenszins op mn plek gezetquote:Op zondag 17 december 2017 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goed om te zien dat Scorpion op zijn plek wordt gezet hier
Ik adviseer je om het artikel over Wade, waarvan je de link kan vinden in de voorbeschouwing van Ajacied422, te lezen.quote:Op zondag 17 december 2017 21:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jawel, maar dat moet geen vergoeilijking zijn voor t weggooien van een partij.
quote:Op zondag 17 december 2017 21:13 schreef Mani89 het volgende:
Waarom weten Frank en Zjak niet dat zijn bijnaam IncestGod is?
Je hoeft me niks te vertellen over Wade. T feit dat ie een bipolaire stoornis heeft hoeft m toch niet automatisch sympathiek te maken? Erg vervelend voor m, maar ik zie liever iemand strijdend ten onder gaan.quote:Op zondag 17 december 2017 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik adviseer je om het artikel over Wade waarvan je de link kan vinden in de voorbeschouwing van Ajacied422 te lezen.
Ik zou het ff twitterenquote:Op zondag 17 december 2017 21:13 schreef Mani89 het volgende:
Waarom weten Frank en Zjak niet dat zijn bijnaam IncestGod is?
Inderdaad, beetje mosterd na de maaltijdquote:Op zondag 17 december 2017 21:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik word nooit vrolijk van alcohol op een zondagavond.
Drink je wel alcohol op oudejaarsdag? Dat valt op een zondag.quote:Op zondag 17 december 2017 21:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nu AH Brouwers Bierquote:Op zondag 17 december 2017 21:13 schreef Mani89 het volgende:
Wellicht dat zijn bipolaire stoornis en de daarbijbehorende medicatie ervoor zorgt dat hij niet altijd de strijd aangaat. Het is niet meer de Wade van 10 jaar terugquote:Op zondag 17 december 2017 21:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je hoeft me niks te vertellen over Wade. T feit dat ie een bipolaire stoornis heeft hoeft m toch niet automatisch sympathiek te maken? Erg vervelend voor m, maar ik zie liever iemand strijdend ten onder gaan.
Op nieuwjaarsdag is heel Nederland vrijquote:Op zondag 17 december 2017 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Drink je wel alcohol op oudejaarsdag? Dat valt op een zondag.
Het scheelt natuurlijk als de volgende dag de wekker niet om 6:30 gaat.quote:Op zondag 17 december 2017 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Drink je wel alcohol op oudejaarsdag? Dat valt op een zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |