Ik hoor Mart Smeets pratenquote:Op zondag 17 december 2017 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
In het hoofd van Maijer is het voor eeuwig Sesamstraat, hij spreekt de kijker toe of iemand net een grote bah heeft gedaan.
Neef van Freek Vonkquote:Op zondag 17 december 2017 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
In het hoofd van Maijer is het voor eeuwig Sesamstraat, hij spreekt de kijker toe of iemand net een grote bah heeft gedaan.
je loog!!!!quote:
Ze kijkt alsof ze gedwongen wordt tot dit huwelijkquote:Op zondag 17 december 2017 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Geluk straalt ervan af
Echte liefde dit, en ik kan het weten.quote:Op zondag 17 december 2017 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Geluk straalt ervan af
zelf heb ik niks tegen chizzy. Hij doet gewoon waar ie goed in is en is verder wat simpeler dan gemiddeld, maar zeker niet onsympathiek.quote:Op zondag 17 december 2017 21:25 schreef polderturk het volgende:
Ik ben voor Vincent. Beste darts commentator en hij heeft een veel hoger IQ dan Chizzy. Komt over als een hele toffe gozer.
Deze foto is steengoedquote:Op zondag 17 december 2017 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Geluk straalt ervan af
Godver nu heb ik hongerquote:Op zondag 17 december 2017 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgenavond in RTL Studio
[ afbeelding ]
Ze heeft wel flinke bouncersquote:Op zondag 17 december 2017 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Geluk straalt ervan af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |