SPOILER: belOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaat snelquote:Op zondag 17 december 2017 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
hoeveelste topic is dit al vandaag?
oh zo zie ik de mods anders ook.quote:
Daar behoor ik dan niet toequote:Op zondag 17 december 2017 19:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh zo zie ik de mods anders ook.![]()
precies zo
Misschien doen alle moderators wel echt zo.quote:
Dan zijn ze gek.quote:Op zondag 17 december 2017 19:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Misschien doen alle moderators wel echt zo.
Dan kunnen ze beter stoppenquote:Op zondag 17 december 2017 19:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Misschien doen alle moderators wel echt zo.
die zijn terug naar spanjequote:
Het hart wil wat het hart wil.quote:Op zondag 17 december 2017 19:57 schreef FlippingCoin het volgende:
oh hier een random iemand hier neem mijn hart.
Geil pietje welquote:
toch niet van een random iemand zijn?quote:
Kinder muziekquote:
Het was niet een random iemand als je denkt. Want die persoon still catch his eyes.quote:Op zondag 17 december 2017 20:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
toch niet van een random iemand zijn?
maar niet speciaal.quote:Op zondag 17 december 2017 20:02 schreef Haeks het volgende:
[..]
Het was niet een random iemand als je denkt. Wat die persoon still catch his eyes.
Jij ?quote:
Tussen de 20 en 25 jaar.quote:
quote:Op zondag 17 december 2017 20:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zolang Haagse er is maak ik toch geen kans
Of moeten we veel hoger zitten qua leeftijd?quote:
quote:Op zondag 17 december 2017 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
zit ik al die tijd te flirten met een 12 jarige ofzo
Tussen 20 en 30 is goed.quote:Op zondag 17 december 2017 20:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Of moeten we veel hoger zitten qua leeftijd?
Precies goedquote:
Volgens jaar 30.quote:
Ah daddy typequote:Op zondag 17 december 2017 20:12 schreef Haeks het volgende:
[..]
Volgend jaar pas val jij in mijn blikveld
Ik?quote:Op zondag 17 december 2017 20:11 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Daar heeft ze al een keer wat over gezegd..
Trioquote:Op zondag 17 december 2017 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
beetje adam zkt eva dit.
tussen Mikey, Haags en Haeks
Allemaal in de blote kont ?quote:Op zondag 17 december 2017 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
beetje adam zkt eva dit.
tussen Mikey, Haags en Haeks
Oh ja. Was dat in deze reeks?quote:Op zondag 17 december 2017 20:14 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ja, dat die tegen je anus aan drukken.
yepquote:Op zondag 17 december 2017 20:15 schreef FlippingCoin het volgende:
adam zoekt eva is toch dat gare naaktprogramma?
Het is hier sinds gisteravond ook net Aleppo.quote:Op zondag 17 december 2017 20:15 schreef aloa het volgende:
Lijkt wel oudjaarsdag hier. Hard vuurwerk
Waar is die KPD picquote:
quote:Op zondag 17 december 2017 20:15 schreef aloa het volgende:
Lijkt wel oudjaarsdag hier. Hard vuurwerk
lol, have fun.quote:
ik weet niet wat ze net afstaken, maar de vloer trildequote:Op zondag 17 december 2017 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is hier sinds gisteravond ook net Aleppo.
hahaha die zien er echt stom uit.quote:Op zondag 17 december 2017 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mikey met zijn micropenis
klote vuurwerkquote:Op zondag 17 december 2017 20:16 schreef aloa het volgende:
[..]
ik weet niet wat ze net afstaken, maar de vloer trilde
Was het niet gewoon je vrouw met dr vibrator die voor trillingen zorgt?quote:Op zondag 17 december 2017 20:16 schreef aloa het volgende:
[..]
ik weet niet wat ze net afstaken, maar de vloer trilde
Nou neequote:Op zondag 17 december 2017 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mikey met zijn micropenis
quote:Op zondag 17 december 2017 20:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hahaha die zien er echt stom uit.
sorry mikey
Sexy en gewaagd danquote:Op zondag 17 december 2017 20:17 schreef Haeks het volgende:
[..]
Ik heb geen KPD toegang dus ik weet niet over welke pic je het hebt.
quote:Op zondag 17 december 2017 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was het niet gewoon je vrouw met dr vibrator die voor trillingen zorgt?
ja ik ook maar toen had ik nog geen hond en was ik nog debiel.quote:Op zondag 17 december 2017 20:18 schreef aloa het volgende:
[..]
die giga bommen wel.
Al deed ik dat vroeger ook
quote:Op zondag 17 december 2017 20:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja ik ook maar toen had ik nog geen hond en was ik nog debiel.
gyrosquote:Op zondag 17 december 2017 20:18 schreef FlippingCoin het volgende:
wat zouden jullie bij de chinees bestellen?
Babi Pangang gebakken banaan balletjes en mini loempia's.quote:Op zondag 17 december 2017 20:18 schreef FlippingCoin het volgende:
wat zouden jullie bij de chinees bestellen?
Ik herinner me dat ik er iets over zei, ja. Maar ik weet niet waar...quote:Op zondag 17 december 2017 20:17 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Nee, het is al even geleden.
uhhhquote:
Je hebt een naaktpic geplaatst van jezelf?quote:Op zondag 17 december 2017 20:20 schreef Haeks het volgende:
[..]
Ik herinner me dat ik er iets over zei, ja. Maar ik weet niet waar...
Niet in deze reeks?
...................
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat neem ik ook meestal, iig babi pangang maar zoek nog iets lekkers, iets anders een keer.quote:Op zondag 17 december 2017 20:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Babi Pangang gebakken banaan balletjes en mini loempia's.
Romige tomatensoep voorafquote:Op zondag 17 december 2017 20:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat neem ik ook meestal, iig babi pangang maar zoek nog iets lekkers, iets anders een keer.
ja en als hoofdgerecht, ga wel even menu opzoeken met plaatjes.quote:
Nee. Waar?quote:Op zondag 17 december 2017 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt een naaktpic geplaatst van jezelf?
maar dat is wel allejezus veel voor een persoon.quote:
Waar weet ik ook niet meer precies, maar is al even terug.quote:Op zondag 17 december 2017 20:20 schreef Haeks het volgende:
[..]
Ik herinner me dat ik er iets over zei, ja. Maar ik weet niet waar...
Niet in deze reeks?
...................
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat gerecht met ei is ook altijd goed.quote:Op zondag 17 december 2017 20:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja en als hoofdgerecht, ga wel even menu opzoeken met plaatjes.
oh ja goede foe yong hai of zo, met kip erbij.quote:Op zondag 17 december 2017 20:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat gerecht met ei is ook altijd goed.
Staat nog geen goeie van op popcorn time.quote:Op zondag 17 december 2017 20:29 schreef defokkingfoker het volgende:
zo ff naar Justice League. verwachtingen zijn hoog zo gaat zeker tegenvallen
Na Batman Vs Superman Zou ik daar geen hoge verwachtingen van durven hebben.quote:Op zondag 17 december 2017 20:29 schreef defokkingfoker het volgende:
zo ff naar Justice League. verwachtingen zijn hoog zo gaat zeker tegenvallen
Mada madaquote:
truste Beanquote:
12 uur gestudeerd. Ik ben kapot en moet morgen weer.quote:
slaap lekkerquote:Op zondag 17 december 2017 21:40 schreef -sabine- het volgende:
[..]
12 uur gestudeerd. Ik ben kapot en moet morgen weer.
Veel plezier hier. Ik lees vannacht weer even bij.
quote:
wat?quote:
Oh damn, Iran dat is nog al niet wat.quote:Op zondag 17 december 2017 21:42 schreef -sabine- het volgende:
[..]![]()
![]()
Moest nog even met mijn dochter lange niet accentuerende kleding zoeken in mijn kast voor haar. Zij gaat naar Iran met kerst. Komt mijn ruime maat meer toch nog eens van pas
je vorige ui.quote:
heyquote:
Iran...Lekker warm.quote:Op zondag 17 december 2017 21:42 schreef -sabine- het volgende:
[..]![]()
![]()
Moest nog even met mijn dochter lange niet accentuerende kleding zoeken in mijn kast voor haar. Zij gaat naar Iran met kerst. Komt mijn ruime maat meer toch nog eens van pas
zie het, maar hoe kom je eraan?quote:Op zondag 17 december 2017 21:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk maar naar verschil tussen die van je nu en die ik post.
hacker.quote:
en dat google je dan ofzoquote:Op zondag 17 december 2017 21:49 schreef FlippingCoin het volgende:
deze heette tom111 dus dacht zal wel een tom1 zijn dan.
nee je kan in chrome plaatje gewoon naar nieuw tabblad slepen dan zie je de naam.quote:
ow,quote:Op zondag 17 december 2017 21:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee je kan in chrome plaatje gewoon naar nieuw tabblad slepen dan zie je de naam.
gifje heb ik ooit zelf in elkaar gezet. Plaatje voor plaatjequote:Op zondag 17 december 2017 21:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee je kan in chrome plaatje gewoon naar nieuw tabblad slepen dan zie je de naam.
waren het veel plaatjes?quote:Op zondag 17 december 2017 21:52 schreef aloa het volgende:
[..]
gifje heb ik ooit zelf in elkaar gezet. Plaatje voor plaatje
nee, niet veel. Ik denk een stuk of 6 ofzo.quote:Op zondag 17 december 2017 21:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
waren het veel plaatjes?
zo heb ik mijn UI ook gemaakt.
Ah oké cool.quote:Op zondag 17 december 2017 21:58 schreef aloa het volgende:
[..]
nee, niet veel. Ik denk een stuk of 6 ofzo.
het moet wel een beetje vloeiend in elkaar overgaan. En je kon op Fok toen opeens geen grote gifjes meer gebruiken, dus moest ik het nogal inkortenquote:
oh kon je eerst grotere gifs hebben?quote:Op zondag 17 december 2017 22:01 schreef aloa het volgende:
[..]
het moet wel een beetje vloeiend in elkaar overgaan. En je kon op Fok toen opeens geen grote gifjes meer gebruiken, dus moest ik het nogal inkorten
Ja, maar dat liep nogal uit de hand. Je kon gewoon een link gebruiken en dat als ui gebruiken. Maar er waren users die een een halve film als ui haddenquote:Op zondag 17 december 2017 22:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh kon je eerst grotere gifs hebben?
Hahahah.quote:Op zondag 17 december 2017 22:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja, maar dat liep nogal uit de hand. Je kon gewoon een link gebruiken en dat als ui gebruiken. Maar er waren users die een een halve film als ui haddenwaardoor Fok! steeds langzamer werd...
Dat is vast geen gewone reis dan.quote:Op zondag 17 december 2017 21:42 schreef -sabine- het volgende:
[..]![]()
![]()
Tuurlijk wel maar jij bent 16 dus jij kent old school Eminem niet.quote:
Ik heb al zijn liedjes al minstens 10x geluister, hans.quote:Op zondag 17 december 2017 23:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar jij bent 16 dus jij kent old school Eminem niet.
Vroeger was het een baas nu een ouwe sukkel die wil meedoen met de jongeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |