Dankjewel voor de leuke avond doeg.quote:Op zondag 17 december 2017 21:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik bedoel, hou zou ze zich móeten gedragen volgens jou? Als jij betaalt?
Hoe ziet dat eruit? Concreet?
Ook al zo'n figuur die denkt dat dit soort idiote regels voor alle vrouwen geldtquote:Op zondag 17 december 2017 21:15 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Het gaat om de interesse van een andere vrouw waardoor vrouw nummer 1 opeens veel geïnteresseerder is en vaak ook opeens initiatief neemt (wat ze daarvoor niet deed).
Ontken jij nou dat jij harder gaat lopen als je weet dat een vent nog andere chicks heeft? Ik vind dat hij wel een punt heeft.quote:Op zondag 17 december 2017 21:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Ook al zo'n figuur die denkt dat dit soort idiote regels voor alle vrouwen geldt
Vooral zo doorgaan, ben je over een jaar net als W00fer qua pH waarde
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat jij gewoon niet leuk bent.quote:Op zondag 17 december 2017 21:15 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dus iemand die alles maar pikt van een vrouw is wel leuk. Nou, ok dan.
Dat krijg je ervanquote:Op zondag 17 december 2017 21:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
gewoon weer alles 50/50 verdelen
Ik denk ook oprecht dat er met jou geen leuke avond te hebben valtquote:Op zondag 17 december 2017 21:17 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dankjewel voor de leuke avond doeg.
Zelfs dat niet.
Dat ontken ik ja, spijkerhardquote:Op zondag 17 december 2017 21:18 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ontken jij nou dat jij harder gaat lopen als je weet dat een vent nog andere chicks heeft? Ik vind dat hij wel een punt heeft.
Kijk, daarom ga je scheidenquote:Op zondag 17 december 2017 21:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, maar dat verwacht ik ook niet van een man. Ik vind het zeker galant als een man de rekening wil betalen. Komt zelfverzekerd en zorgzaam over, en dat vind ik lief. De eerste date met mijn ex gingen we ook uit eten en hebben we de rekening gesplit. En nu gaan we scheiden, dus ja...
Schrijf je gewoon eens even uit, van een datingsite.quote:Op zondag 17 december 2017 21:15 schreef W00fer het volgende:
[..]
Door als een ongeïnteresseerde op te staan en te doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is, soms lijkt het zelfs op verwend gedrag.
Google anders eens op het woord “zelfvertrouwen”, W00fer... Daten hoeft namelijk geen spel met keiharde regels te gaan als je het voor jezelf doet. En als, in dit geval, een man liever een andere vrouw heeft dan Molo, dan is die man dus niet interessant.quote:
Nee, zeker rationeel zullen vrouwen het niet leuk vinden. Maar misschien rennen ze juist daarom wel harder. Omdat ze graag leuker gevonden willen worden dan die concurrente.quote:Op zondag 17 december 2017 21:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Ook al zo'n figuur die denkt dat dit soort idiote regels voor alle vrouwen geldt
Vooral zo doorgaan, ben je over een jaar net als W00fer qua pH waarde
Let wel even op hoe je je gedraagt aan het eind van de date danquote:Op zondag 17 december 2017 21:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan
Ok voortaan laat ik de man alles betalen.
Die chicks zijn te druk met het bedenken van een plan hoe ze zo snel mogelijk weg kunnen komenquote:Op zondag 17 december 2017 21:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik denk ook oprecht dat er met jou geen leuke avond te hebben valt
'bedankt voor het betalen' zou normaal zijn denk ik. Maar dat jij chicks treft die dat niet eens zeggen zegt wel iets over je magneetfunctie van soort vrouwen die je aantrekt
Heel goed mogelijk dat jij bewust op de rem trapt als er een concurrente opduikt. Zo van: "dikke lul, dat doe ik niet", maar dat verandert weinig aan het feit dat het gros van de vrouwen er wèl een dikke pavlovreactie bij vertonen.quote:
Het gros van de vrouwen?quote:Op zondag 17 december 2017 21:29 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Heel goed mogelijk dat jij bewust op de rem trapt als er een concurrente opduikt. Zo van: "dikke lul, dat doe ik niet", maar dat verandert weinig aan het feit dat het gros van de vrouwen er wèl een dikke pavlovreactie bij vertonen.
Dat zie je regelmatig idd. Je ziet ze gewoon denken: "hoe kom ik van dit gezelschap af!?"quote:Op zondag 17 december 2017 21:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die chicks zijn te druk met het bedenken van een plan hoe ze zo snel mogelijk weg kunnen komen
Ik maak aantekeningen! “Dank je wel en doei zeggen”quote:Op zondag 17 december 2017 21:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Let wel even op hoe je je gedraagt aan het eind van de date dan
En dan hopen dat je gympen aan hebt om heel hard weg te rennenquote:Op zondag 17 december 2017 21:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik maak aantekeningen! “Dank je wel en doei zeggen”
Zou normaal zijn denk ik, dat klinkt niet echt overtuigd. Doe je het zelf eigenlijk wel?quote:Op zondag 17 december 2017 21:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik denk ook oprecht dat er met jou geen leuke avond te hebben valt
'bedankt voor het betalen' zou normaal zijn denk ik. Maar dat jij chicks treft die dat niet eens zeggen zegt wel iets over je magneetfunctie van soort vrouwen die je aantrekt
Zie je, jij zou dus al niet gaan lopen omdat je je 2e keus voeltquote:Op zondag 17 december 2017 21:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Google anders eens op het woord “zelfvertrouwen”, W00fer... Daten hoeft namelijk geen spel met keiharde regels te gaan als je het voor jezelf doet. En als, in dit geval, een man liever een andere vrouw heeft dan Molo, dan is die man dus niet interessant.
Neuj want ze bleven achteraf nog behoorlijk lang plakkenquote:Op zondag 17 december 2017 21:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die chicks zijn te druk met het bedenken van een plan hoe ze zo snel mogelijk weg kunnen komen
De onderliggende dynamica is dat voor vrouwen naast fysieke kenmerken ook de sociale status en sociale vaardigheden van een man belangrijk zijn. Die laatste eigenschappen zijn echter veel minder makkelijk in te schatten.quote:Op zondag 17 december 2017 21:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het gros van de vrouwen?
Graag de wetenschappelijke onderbouwing hiervan
En ik maar denken dat ze voor 37 graden en een hartslag gingenquote:Op zondag 17 december 2017 21:39 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
De onderliggende dynamica is dat voor vrouwen naast fysieke kenmerken ook de sociale status en sociale vaardigheden van een man belangrijk zijn. Die laatste eigenschappen zijn echter veel minder makkelijk in te schatten.
Als de man in kwestie door veel andere (liefst knappe) vrouwen aantrekkelijk wordt gevonden, dan moet hij wel aantrekkelijk en ook veel status hebben. Sterker nog, doordat veel vrouwen wel iets met hem zouden willen (of gehad hebben) heeft hij per definitie veel status.
Je vergeet de "ik voel me 2e keus". En nog strikter genomen, als ze al niet echt wakker van je lagen wie zegt dat ze dat nu wel gaan doen?quote:Op zondag 17 december 2017 21:39 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
De onderliggende dynamica is dat voor vrouwen naast fysieke kenmerken ook de sociale status en sociale vaardigheden van een man belangrijk zijn. Die laatste eigenschappen zijn echter veel minder makkelijk in te schatten.
Als de man in kwestie door veel andere (liefst knappe) vrouwen aantrekkelijk wordt gevonden, dan moet hij wel aantrekkelijk en ook veel status hebben. Sterker nog, doordat veel vrouwen wel iets met hem zouden willen (of gehad hebben) heeft hij per definitie veel status.
Welke whiteknightkaart probeer je te trekken, kerel!? De informatie dat vrouwen niet alleen naar uiterlijke aantrekkelijkheid kijken, maar ook naar sociale capaciteiten en status is too much voor je!?quote:Op zondag 17 december 2017 21:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze voor 37 graden en een hartslag gingen![]()
Zal me maar weer uitschrijven van datingsites dan
Wat een gebazel hier zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |