Die Jaques kan nog wel speren, maar niemand zit op deze Fin te wachten. Gelukkig valt die onder de voetbalquote:Op zondag 17 december 2017 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op de Euro Tour heeft hij een keer QF gehaald door o.a Wright uit te schakelen.
Mijn brekket was een bloedbad gisteren.quote:Op zondag 17 december 2017 14:32 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik sta hoger dan Martijn en Zjak in het BREKKET
Ik kan niet meer inloggen, en hij herkent mijn e-mailadres(sen) niet meer. Lachwekkend.quote:Op zondag 17 december 2017 14:32 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik sta hoger dan Martijn en Zjak in het BREKKET
Jacques kan zeker wat. Strakke worp ook.quote:Op zondag 17 december 2017 14:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die Jaques kan nog wel spereren, maar niemand zit op deze Fin te wachten. Gelukkig valt die onder de voetbal
Ik log gewoon in met Twitter (lol)quote:Op zondag 17 december 2017 14:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik kan niet meer inloggen, en hij herkent mijn e-mailadres(sen) niet meer. Lachwekkend.
JLewis dus?quote:Op zondag 17 december 2017 14:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niks meer dan genot, maar wel met de verkeerde winnaar
Leuke nieuwe act! (lol)quote:Op zondag 17 december 2017 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik log gewoon in met Twitter (lol)
Wees welkomquote:
Nog wel ff het walgelijke Rotterdam overlevenquote:
Dat moet prima te doen zijnquote:Op zondag 17 december 2017 14:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Nog wel ff het walgelijke Rotterdam overleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |