Ik heb in het verleden regelmatig online daten gedaan en dat vond ik nou niet zo geweldig. Niet online daten kun je inderdaad in die zin als een keuze zien, tegelijkertijd impliceert nietquote:Op woensdag 20 december 2017 09:18 schreef RM-rf het volgende:
[..]
daar geloof ik helemaal niks van, dat je zo passief kunt gaan zitten 'afwachten' als je huidige levenssituatie je niet bevalt...
Hooguit is het leven geen wensconcert en zul je altijd afwegingen moeten maken; misschien dat dat bepaalde mensen tegenstaat, dat dat 'teveel werk is', maar eigenlijk haal ik daaruit dat ze ok daar een keuze maken, de moeite die ze zouden moeten doen om hun leven te veranderen kennelijk niet opwegt tegen hoe ontevreden ze zijn (en dus eigenlijk best tevreden zijn met het alleen-zijn; wat ik overigens ook best kan begrijpen, ikzelf geloof helemaal niet dat het leven in een relatie of iigin nauwe band met een grotere sociale groep best aanstrengend is en ook veel aanpasingen vergt, iets dat je niet hebt als single)
Ja ach de wereld verandert zo snel. Wat jij niet een standaard manier vindt is over 10 jaar dat wel. Net als dat online dating nu veel meer een standaard manier is geworden dan 15 jaar geleden. Wat je vindt etc maakt niks uit wat dat betreft. Gaat er gewoon om wat voor jou werkt. Als jij slechte ervaringen hebt met online dating dan is dat niet iets voor jou. Maar om dan verder te gaan met zulke hersenspinsels en te stellen dat het daarom niet standaard hoort te worden etc gaat wat ver. Vooruitgang kan je niet tegenhoudenquote:Op woensdag 20 december 2017 18:19 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden regelmatig online daten gedaan en dat vond ik nou niet zo geweldig. Niet online daten kun je inderdaad in die zin als een keuze zien, tegelijkertijd impliceert niet
online-daten als bewuste keuze alsof het bijna een must is naast real life daten om zo een date te vinden, omdat je je anders passief opstelt. Daar heb ik moeite mee. Online-daten is een alternatief, maar zou in mijn ogen niet bij de standaard manieren horen om liefde te vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |