Ik moet even beelden hebben, alle partijen komen op joeptjoep dus dat komt wel goedquote:Op zondag 17 december 2017 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar blijven de gifjes van die knul?
Waar maak jij die gifjes dan mee? Gewoon zo'n online gifmaker?quote:Op zondag 17 december 2017 14:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik moet even beelden hebben, alle partijen komen op joeptjoep dus dat komt wel goed
giphy werkt altijd wel prima als je het mij vraagtquote:Op zondag 17 december 2017 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar maak jij die gifjes dan mee? Gewoon zo'n online gifmaker?
Die worden er toch binnen no time afgehaald door Sky?quote:Op zondag 17 december 2017 14:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik moet even beelden hebben, alle partijen komen op joeptjoep dus dat komt wel goed
Er is altijd wel een of ander dubieus Russisch accountquote:Op zondag 17 december 2017 14:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die worden er toch binnen no time afgehaald door Sky?
Die met Duits commentaar blijven staan.quote:Op zondag 17 december 2017 14:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die worden er toch binnen no time afgehaald door Sky?
Clayton wint dat sowieso wel ja.quote:Op zondag 17 december 2017 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach op die Neyens kan je helemaal niet bouwen
Ik doe heel veel stapjes maar ik gooi de dubbel er nooit in (lol)quote:Op zondag 17 december 2017 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
De nieuwe generatie dartsgoden doet vaak een stapje terug bij een belangrijke dubbel (lol)
Ik ben al blij als ik in het goede kwart van het bord gooi (lol)quote:Op zondag 17 december 2017 14:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik doe heel veel stapjes maar ik gooi de dubbel er nooit in (lol)
#metooquote:Op zondag 17 december 2017 14:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik was na de eerste 2 legs al aan het shoppen voor een nieuw glimmend horloge.
Waarom niet?quote:Op zondag 17 december 2017 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een klacht: waarom gaat Jamie Lewis op 103 voor T20?
zo'n ding uit de grijpautomaat op de kermis zekerquote:Op zondag 17 december 2017 14:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik was na de eerste 2 legs al aan het shoppen voor een nieuw glimmend horloge.
Altijd een kans dat je een losse flodder hebt die in de 5/1 vliegt; bij een 1 heb je geen finish meer over, bij een 5 is de kans groot dat je naar D19 moet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |