abonnement Unibet Coolblue
pi_175781452
Hi allemaal,

Ik heb vier crypto's (lisk, tronix, ripple en bitcoincash). Deze staan allemaal in verschillende wallets en op exchanges. Het lijkt me prettig om alles op een hardware wallet bij elkaar te zetten.

Wie heeft er ervaring met dit soort wallets, en bestaat er een waar alle vier deze valuta in kunnen?

Daarnaast ben ik benieuwd naar het proces om je crypto's er op te zetten. Maak je alles over vanaf je huidige wallets naar de hardware wallet, of zit er nog een stap tussen (en maak je het eerst over naar een wallet op je pc, en daarna naar de hardware wallet)? Waardoor je 2x alle fees betaalt?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zondag 17 december 2017 @ 14:17:07 #2
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_175783493
Ik heb een ledger nano s, handig en makkelijk in gebruik. Alleen nadeel dat als je snel wilt kopen of verkopen dat je die altijd bij je moet hebben.
pi_175784449
Weet je of deze ook werkt met deze altcoins misschien? Dank voor de tip iig
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_175785275
Dit is een goede ledger die meerdere coins ondersteunt. Ik ga deze zelf ook kopen:

Een_goede_ledger

Welke goede desktop wallet kunnen jullie adviseren? Ik heb nu Jaxx en Exodus, maar deze voldoen niet helemaal aan mijn wensen.
-LR-
pi_175786533
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 15:24 schreef Lau-Ra het volgende:
Dit is een goede ledger die meerdere coins ondersteunt. Ik ga deze zelf ook kopen:

Een_goede_ledger

Welke goede desktop wallet kunnen jullie adviseren? Ik heb nu Jaxx en Exodus, maar deze voldoen niet helemaal aan mijn wensen.
Die had ik ook al gezien. Helaas worden de drie altcoins die ik nu heb zo te zien niet ondersteund. Hoewel mijn portefeuille kan wisselen, vind ik het jammer dat een aantal munten met zo'n grote omvang er niet in zitten.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')