hier ook rustquote:Op zaterdag 16 december 2017 20:34 schreef Coco. het volgende:
Het is rust bij PSV, dus ik kijk ook even mee.
3-0, en ik kan je vertellen dat haags_kwartiertje viesmad is en een act opvoert.quote:
Dat is niet anders dan zijn normale postgedragquote:Op zaterdag 16 december 2017 20:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
3-0, en ik kan je vertellen dat haags_kwartiertje viesmad is en een act opvoert.
jeetjequote:Op zaterdag 16 december 2017 20:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
3-0, en ik kan je vertellen dat haags_kwartiertje viesmad is en een act opvoert.
Hij moet toch weer aan zijn 1000 posts vandaag komenquote:Op zaterdag 16 december 2017 20:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
is er al een dartersnamen lepeltopic?quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij moet toch weer aan zijn 1000 posts vandaag komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Getraindquote:Op zaterdag 16 december 2017 20:34 schreef Mani89 het volgende:
Cool Hand Luke heeft ook lekker getraint. In de keuken.
quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Voorrondestatistieken:
[ afbeelding ]
Vorig jaar:De Aziaten moeten nog in actie komen, die zullen wel voor een laag gemiddelde zorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe je dingquote:Op zaterdag 16 december 2017 20:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
is er al een dartersnamen lepeltopic?
quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Voorrondestatistieken:
[ afbeelding ]
Vorig jaar:Ajacied422-excelsheetsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
Ligt netjes op de deskquote:
Roland heeft ooit 52 gemiddeld gespeerd.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Roland heeft ook ooit een voorronde gespeeld lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |