IT'S THE CIRCLE OF LIFEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 16 december 2017 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel leuker voor het publiek om mee te doen
AAAAAAAA LAWENA WE DON'T KNOW WHAT THE WORDS REALLY AREquote:Op zaterdag 16 december 2017 19:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
IT'S THE CIRCLE OF LIFEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AAAAAAAA LAWENA WE DON'T KNOW WHAT THE WORDS REALLY ARE
Met z’n lightsaber in z’n klauwen een beetje rondhelikopteren.quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het had nog beter geweest als Part in Dart Vader kostuum opgekomen was
Ik ben iets te vaak op mijn bek gegaan de laatste dagen, ik blijf op de veilige Cross tankwagon.quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er is nog ruimte in mn Luke Humphries-bandwagon. Wie durft?
Hoeveel leden zitten daar in? Ik was er ingestapt als ik niet op mijn bek was gegaan met Tedquote:Op zaterdag 16 december 2017 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is vooral de vraag of de Jan Dekker-hypetrain de bocht uit vliegt.
Hij is wat beter dit jaar maar nog steeds geen god. Maar Klaasen heb ook niks laten zien. Kan alle kanten op. Gras is groen. Maar Klaasen verdedigt hier wel een paar ponden.quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is vooral de vraag of de Jan Dekker-hypetrain de bocht uit vliegt.
Tijd wel voor een nieuwe UIquote:Op zaterdag 16 december 2017 19:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoeveel leden zitten daar in? Ik was er ingestapt als ik niet op mijn bek was gegaan met Ted
Primadeluxe.quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:44 schreef hafcfan het volgende:
Even iets anders, wat vonden jullie van Martijn van Zijtveld?
Klaassen niet echt in vorm inderdaad maar verwacht wel dat hij gaat winnen. Helaas.quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij is wat beter dit jaar maar nog steeds geen god. Maar Klaasen heb ook niks laten zien. Kan alle kanten op. Gras is groen. Maar Klaasen verdedigt hier wel een paar ponden.
Is me eigenlijk niet opgevallen dus primaquote:Op zaterdag 16 december 2017 19:44 schreef hafcfan het volgende:
Niks mis meequote:Op zaterdag 16 december 2017 19:44 schreef hafcfan het volgende:
Ik erger me nog steeds aan pislulquote:Op zaterdag 16 december 2017 19:44 schreef hafcfan het volgende:
Dus vanmiddag was er geen Ad van Gameren of Frank "Hollandse avond" Verhoeven?quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:44 schreef hafcfan het volgende:
Nopquote:Op zaterdag 16 december 2017 19:50 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dus vanmiddag was er geen Ad van Gameren of Frank "Hollandse avond" Verhoeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |