Mt. Vaat en Mt. Afwas zijn verschrikkingen. Ze hebben de neiging te regenereren. Ik ben Mt. Vaat, uit pure frustratie, te lijf gegaan met een koksmes en dan wordt het nog erger. Hij explodeert, toen moest ik nog meer werk doen. Bovendien moest ik de cola vanaf dat moment uit de fles drinken, terwijl ik de neiging heb te rochelen in mijn drinken.
Maar goed, Mt. Vaat is nu in een regeneratiefase en ik krijg binnenkort een spons op bezoek van de planeet waar Mt. Afwas vandaan komt. Die spons is een totale controlefreak en verandert van kleur als hij Mt. Vaat ziet want hij is jaloers en wil dat alleen Mt. Afwas er ligt.
Als die spons zegt dat ik iets moet doen dan wordt ik geel met blauwe stippen. Als die spons mij iets vraagt word ik roze met groene streepjes. Ik ben liever roze met groene streepjes zodat ik mijzelf kan camoufleren in een blauw pak met rode stippen. Helaas is het mij tot noch toe niet gelukt om aan de banaan te ontkomen.
De banaan komt van de planeet Aneegossi en spreekt 3,14 talen vloeiend. De 14 achter de komma is de daadwerkelijke hoeveelheid. De banaan is een geheim agent van de planeet Aneegossi en is mij al een tijdje aan het stalken om de pincode van mijn koffiepot te bemachtigen.
De koffiepot is nu leeg, dus die staat nu ergens in Mt. Vaat, maar dat is geheim. Als ik de vaat ga doen, dan loop ik het risico dat Banaan de koffiepot ziet en misschien de pincode te weten komt zodat hij mij langzaam maar zeker kan vergiftigen.