Gaan we dit nu bij elke matige darter herhalen? Bunting zit namelijk ook al thuis.quote:Op zaterdag 16 december 2017 14:58 schreef pmponer het volgende:
Wat een niveau en dat te bedenken dat Kist al thuis zit,,,
Haha maakt het steeds gekker.quote:
Hij werpt gewoon waardeloos... Zijn pijlen vliegen alle kanten opquote:Op zaterdag 16 december 2017 14:59 schreef pmponer het volgende:
Gooit hij met botte punten ofzo, die pijlen lijken allemaal maar net in het bord te blijven hangen
Werpstijl.quote:Op zaterdag 16 december 2017 14:59 schreef pmponer het volgende:
Gooit hij met botte punten ofzo, die pijlen lijken allemaal maar net in het bord te blijven hangen
ja ze lijken bijna dwarrelend het bord te bereikenquote:
DIRK pannenkoek voor jequote:Op zaterdag 16 december 2017 15:01 schreef Zipportal het volgende:
Neem er anders nog een tattoo bij, kamphond.
Die heb je al gepromoot.quote:Op zaterdag 16 december 2017 15:02 schreef pmponer het volgende:
[..]
ja ze lijken bijna dwarrelend het bord te bereiken
beetje zoals dit
Kuyt adorerenquote:Op zaterdag 16 december 2017 15:02 schreef Grifte het volgende:
DIRK-vlaggen die gejat werden na het kampioenschap in mei als adoratie voor Kuyt
Nee nog nooit, ik wist tot donderdag niet van het bestaan van dit filmpjequote:
Dan was t iemand anders. Heb m al 2x gezien hierquote:Op zaterdag 16 december 2017 15:03 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee nog nooit, ik wist tot donderdag niet van het bestaan van dit filmpje
Het komt er gewoon net niet uit hoor ik netquote:
Waar kom jij vandaan dan?quote:Op zaterdag 16 december 2017 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aileen komt zelf ook van een kamp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |