Ratajski zat in de andere sheet die werd uitgeschakeld door Krzysztof Kciuk, de finalist.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:53 schreef hafcfan het volgende:
Heeft die Ljubic nog een goede speler uitgeschakeld op weg naar hier of gewoon oostblok aids?
Dartsen met een sintelbaanquote:Op zaterdag 16 december 2017 13:53 schreef hafcfan het volgende:
Heeft die Ljubic nog een goede speler uitgeschakeld op weg naar hier of gewoon oostblok aids?
Nu hebben we Viljanen en die andere razende autist.quote:
Taylor - Pipe is ook geen feestquote:Op zaterdag 16 december 2017 13:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heb je nog geluk dat de winnaar van dit potje Pipe niet treft
Wel als Pipe wintquote:Op zaterdag 16 december 2017 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Taylor - Pipe is ook geen feest
Kan Taylor zich weer lekker lopen ergeren.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Taylor - Pipe is ook geen feest
Kantelegod.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu hebben we Viljanen en die andere razende autist.
quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel als Pipe wint
Wat hij gaat doen
Ik heb niet zo'n hekel aan Pipequote:Op zaterdag 16 december 2017 13:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel als Pipe wint
Wat hij gaat doen
Vroeger had ik het wel, nu vind ik het wel best eigenlijkquote:
Ik ook steeds minder. Mn haat richting Dolan is wel redelijk stabiel.quote:
Te vroeg gejuichedquote:
Dat vertragen op die PDPA Qualifier was echt intens treurig.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:57 schreef Tagliano het volgende:
Dat vingertje wordt ook steeds meer overdreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |