Iedere 24e van de maand als ik het verschil tussen bruto en nettosalaris zie.quote:Op vrijdag 15 december 2017 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag
Angela de Jong voelt zich ‘genaaid’ door Gordon Gaat Trouwen
Wanneer voelde jij je genaaid?
155quote:Op vrijdag 15 december 2017 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel hadden we er vorig jaar?
Wordt t ook.quote:Op vrijdag 15 december 2017 23:13 schreef Smoofie het volgende:
Het had 3-1 moeten worden voor mn voorspel
quote:Op vrijdag 15 december 2017 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
155
We hebben dus nog even te gaan
Hij had t niet makkelijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 december 2017 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Zjak was Taylor al naar de afgrond aan het lullen en dan is het uiteindelijk gewoon 3-1.
Tegen Pipe wint hij gewoon.quote:Op vrijdag 15 december 2017 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Die ouwe gaat de kerst niet halen
Bonkersgod schopt hem eruit.quote:Op vrijdag 15 december 2017 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi is toch goed voor het toernooi als Taylor tot de QF komt ofzo
quote:Op vrijdag 15 december 2017 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi is toch goed voor het toernooi als Taylor tot de QF komt ofzo
Dat weet ik, maar dit is classic Zjak.quote:Op vrijdag 15 december 2017 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij had t niet makkelijk natuurlijk.
Ja dat wel natuurlijk, darten is net schaatsen wat dat betreft. Commentatoren worden altijd getrolld.quote:Op vrijdag 15 december 2017 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dit is classic Zjak.
wat deed Barneygod ook alweer?quote:Op vrijdag 15 december 2017 23:18 schreef Szura het volgende:
Hopelijk haalt degene die Taylor verslaat nog eens zo’n mooie signeeractie uit als Barneygod
Pipegodquote:Op vrijdag 15 december 2017 23:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
2e ronde oerslome wedstrijd Pipe - Taylor
Dat was genot van Barney jaquote:Op vrijdag 15 december 2017 23:18 schreef Szura het volgende:
Hopelijk haalt degene die Taylor verslaat nog eens zo’n mooie signeeractie uit als Barneygod
Meestal als die ouwe zo begint aan een toernooi is het vaak een voorteken voor een vroegtijdige uitschakeling . Zie het zomaar gebeuren zoquote:
Justin Pipe die dat rode deel over de nek van Taylor gooitquote:Op vrijdag 15 december 2017 23:18 schreef Szura het volgende:
Nee serieus, ik kan me nog de WGP-Finale van 2015 herinneren waar Zjak bij iedere leg of dart zijn gevoel erop losliet en het allemaal anders ging.quote:Op vrijdag 15 december 2017 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat wel natuurlijk, darten is net schaatsen wat dat betreft. Commentatoren worden altijd getrolld.
Taylor heeft waarschijnlijk gedacht dat dobey een makkelijke prooi zou zijn, heeft besloten om op de james wade manier te gaan spelen, energie sparen hij is ook al een dagje ouder.quote:Op vrijdag 15 december 2017 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Zjak was Taylor al naar de afgrond aan het lullen en dan is het uiteindelijk gewoon 3-1.
Het is je gegundquote:Op vrijdag 15 december 2017 23:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Nu juichen voor een 3-0 voor de Rop en ik heb gewoon de volle mep punten jongens.
lekker om laten vallen die gozerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |