De hoeveelheid licht in de omgeving tussen op de maan staan in daglicht en in een (mild) verlicht ruimtestation zitten en door een raam naar buiten kijken maakt uit. Oh shit, who would have thought thatquote:Op woensdag 21 november 2018 09:20 schreef illusions het volgende:
[..]
Je laatste woord somt goed op wat ik denk als ik jouw reactie lees.
WOW.
Kennelijk ingewikkelde materie.quote:Op woensdag 21 november 2018 10:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De hoeveelheid licht in de omgeving tussen op de maan staan in daglicht en in een (mild) verlicht ruimtestation zitten en door een raam naar buiten kijken maakt uit. Oh shit, who would have thought that
Uiteraard, het bestaan van de maan wordt ook niet betwist hoop ik. Dat is het Flat Earth topic, daar doen ze dat wel.quote:Op woensdag 21 november 2018 11:14 schreef SuperHartje het volgende:
De maan heeft toch ook gwn invloed op het water en gewassen.
Oh ja. Dat was in een filmstudio gedaan, aldus zo luidt het complot.quote:Op woensdag 21 november 2018 11:34 schreef illusions het volgende:
[..]
Uiteraard, het bestaan van de maan wordt ook niet betwist hoop ik. Dat is het Flat Earth topic, daar doen ze dat wel.Hier geloven er gewoon een paar niet dat er ooit iemand op de maan is geweest, vanwege dingen als een achtergrond zonder sterren.
Stanley Kubrick heeft het allemaal in scene gezet, schijnt het.
Hij was echter zo'n perfectionist, dat hij het op locatie heeft gefilmd.quote:Op woensdag 21 november 2018 12:06 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Oh ja. Dat was in een filmstudio gedaan, aldus zo luidt het complot.
Watquote:Op donderdag 22 november 2018 09:48 schreef illusions het volgende:
In slaap gevallen, vanavond herkansing.
Hoop niet dat je met je vriendin aan het kijken wasquote:Op donderdag 22 november 2018 10:01 schreef illusions het volgende:
[..]
Lag niet aan de film hoor, vond het begin best leuk dus vandaag 2e etappe.
Die is erg simpel te beantwoorden, materialen vergaan over tijd. Dat is ook de reden dat een kogelwerend vest een houdbaarheidsdatum heeft. Na x jaar is de kevlar te ver afgebroken om nog veilig te zijn.quote:Op donderdag 22 november 2018 23:51 schreef Tingo het volgende:
...
So this 'spacesuit' was rotting in an airconditioned museum but was supposedly designed to withstand and protect the arstronots from the rigours of space exploration.
....
Maybe, just maybe, they didn't plan on making a space suit that would stay intact for 49 years and counting. Clutching at straws here?quote:Op donderdag 22 november 2018 23:51 schreef Tingo het volgende:
There are a lot of big rockets and tons of other space junk to see at the Kennedy Space Center in Florida but that doesn't mean to say they had anything to do with shooting men to the moon.
Replicas/fakes of anytthing to do with 'space exploration' are rife.
Haven't they just spent millions of dollars on 'restoring' Neil Armstrongs space suit? So this 'spacesuit' was rotting in an airconditioned museum but was supposedly designed to withstand and protect the arstronots from the rigours of space exploration.
Wow, it's amazing how persistant you are in your efforts to play the holocaust denial card.quote:Probably 'restoring' it for the tourists and make it look slightly more convincing.
Zelfs water, toch één van de oudste stoffen op deze aardkloot, heeft een houdbaarheidsdatum die afhankelijk is van het medium waarin het wordt bewaard. Vandaar ook de manier waarop de documenten in het Vaticaan worden bewaard.quote:Op vrijdag 23 november 2018 00:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die is erg simpel te beantwoorden, materialen vergaan over tijd. Dat is ook de reden dat een kogelwerend vest een houdbaarheidsdatum heeft. Na x jaar is de kevlar te ver afgebroken om nog veilig te zijn.
Soms is het gewoon niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 23 november 2018 00:09 schreef illusions het volgende:
[..]
Zelfs water, toch één van de oudste stoffen op deze aardkloot, heeft een houdbaarheidsdatum die afhankelijk is van het medium waarin het wordt bewaard. Vandaar ook de manier waarop de documenten in het Vaticaan worden bewaard.
Maargoed, richting jou is dit natuurlijk preken naar eigen parochie.
Nou, die vriendin daar ben ik al een jaar vanaf hoor, maar als iemand het gewend is dat ik een film in 10 etappes kijk is zij het wel. Ik val altijd in slaap bij films, hoe goed ze ook zijn.quote:Op donderdag 22 november 2018 10:02 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Hoop niet dat je met je vriendin aan het kijken was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe verhoudt zich dat tot de Apollo?quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Het heeft niks met de mensheid te maken maar met verrotte politici en media die de mensheid opzadelt met leugens en neppe onzin. Daar is weinig leuk aan te vinden. Schrale troost is dat steeds meer mensen het doorkrijgen dit weten ze inmiddels ook wel vandaar die (censuur)maatregelen op oa sociale media. Het werkt alleen maar averechts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |