Ja, dat is er.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 00:00 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik heb me er echt niet genoeg in verdiept om tot een bepaalde conclusie te komen.
Is er een experiment die kan bevestigen dat het allemaal niet in evenwicht is?
Ik kan nu niet zo goed meer nadenken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 00:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, dat is er.
Goed kijken en nadenken heet dat experiment
Ik ook. Ben kapot.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 00:08 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik kan nu niet zo goed meer nadenken.
Het was nogal een lange dag vandaag.
Ik ga dan ook echt slapen nu
Wat zie jij waardoor je tot de conclusie komt dat het niet in evenwicht is?
Is dat niet een beetje kort door de bocht?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 00:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ook. Ben kapot.
Wat ik zie is dat e.e.a niet klopt. Verhoudingen, bewegingen. Het is ook niet voor niks zo'n mega kort fragment. Het is net zo kort als in die video waar het uit komt.
Dat is veel te kort door de bocht jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 00:14 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje kort door de bocht?
Nou welterusten dan maar allemaal.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 18:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Net zo echt als Thunderbirds Are Go
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 18:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
over the moon? ...
Zo'n foto is natuurlijk een momentopname. Je loopt niet de hele dag te gieren van het lachen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 18:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
over the moon? ...
Pak maar eens willekeurige filmpjes van mensen of persconferenties en ga dan maar eens frame voor frame zoeken. Dan kun je er vanalles van maken iddquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo'n foto is natuurlijk een momentopname. Je loopt niet de hele dag te gieren van het lachen.
Gut, daar is de amateur psychologie weer.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 19:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Over the moon ...![]()
What Armstrong's body language is telling is: "We didn't went to the moon, but If I reveal this truth, My family, newborns, siblings, parents, grandparents both mine and my spouse's will be assassinated by the govt. specifically the freemasons as NASA is run by Masonic organizations as suggested by the "flying V" vector in the NASA Insignia. Also I was warned that there is a sniper shooter in this conference pointing its rifle at me to shoot at me If I reveal too much about this cover-up."
What Armstrong's body language is telling is: <insert random bullshit for clicks and baits>quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 19:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Over the moon ...![]()
What Armstrong's body language is telling is: "We didn't went to the moon, but If I reveal this truth, My family, newborns, siblings, parents, grandparents both mine and my spouse's will be assassinated by the govt. specifically the freemasons as NASA is run by Masonic organizations as suggested by the "flying V" vector in the NASA Insignia. Also I was warned that there is a sniper shooter in this conference pointing its rifle at me to shoot at me If I reveal too much about this cover-up."
Er zijn door de jaren zoveel beroemdheden geweest die een uitje hebben gehad bij NASA.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 19:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
NASA Masonic Freemasons Nasholes Actornuts and Asstronots
Astrofrauds & astronots!
Vertel, waar zou jij de isolatie van maken, en uit welk onderzoek bleek dat achteraf de betere keuzen?quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 18:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Net zo echt als Thunderbirds Are Go
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |