Koekoekquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:48 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Taylor had, achteraf gezien, met pensioen willen gaan na de World Matchplay.
Nja, maar hij wil ook niet hier verliezenquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:48 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Taylor had, achteraf gezien, met pensioen willen gaan na de World Matchplay.
Gaat niet gebeuren ook trwsquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, maar hij wil ook niet hier verliezen
Ik ga een bomdreiging doorbellen naar Ally Pally.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:50 schreef Szura het volgende:
Mani, misschien moeten we ff aan de noodrem trekken
Eensquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
zon stokbrood kruidenboter uit de oven in echt smerig lekker
Eens. Sowieso al die idiote chipssmakenquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
da's best oke ja
chips met stokbrood kruidenboter smaak zijn dan weer teringvies
Jouw hypetrains zijn gewoon erg slecht.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga een bomdreiging doorbellen naar Ally Pally.
Croky Bicky Burger en Lays Bratwurst genotquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens
[..]
Eens. Sowieso al die idiote chipssmaken
ik vond heinz ketchup chips wel mokerlekkerquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens
[..]
Eens. Sowieso al die idiote chipssmaken
Die vergeten dat een deel van het genot van dat eten ook de structuur van het voedsel is.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
Croky Bicky Burger en Lays Bratwurst genot
Gek, dat vond ik dan weer de smerigste chips die ik ooit heb gegeten. Wat een hoerenkots was dat.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik vond heinz ketchup chips wel mokerlekker
Die smaak blijft 2 dagen in je bek, valt niet tegenaan te poetsen.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dorito's zwart ook wel lekker, maar is wel pittig
Ribbelchips is wel prima ja.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:55 schreef Wereldgozer het volgende:
chips eet je gewoon naturel of paprika. en uitsluitend ribbel natuurlijk.
Als ik ga schranzen doe ik dit met chocola of speculaas.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ribbelchips is wel prima ja.
Al eet ik eigenlijk zelden meer chips, meestal begint het mij te vervelen na 3/4 stukjes.
Ik met tostiquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als ik ga schranzen doe ik dit met chocola of speculaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |