wat, ik denk dat hij wel een goede coach isquote:Op zondag 17 december 2017 11:53 schreef DKUp het volgende:
Die stem van Dinand is het al waard om niet te kijken en luisteren naar The Voice![]()
Die aardappelkop opmerkingquote:Op woensdag 20 december 2017 10:36 schreef Pisces29 het volgende:
Anouk deed het leuk bij Humberto deze week (ik moest vooral lachen dat dat wijf van vd Vaart met open mond zit, continu, als Anouk zit te vertellen)
Jaquote:
Anouk was geweldig, op Estevana ben ik een beetje op afgeknapt.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:36 schreef Pisces29 het volgende:
Anouk deed het leuk bij Humberto deze week (ik moest vooral lachen dat dat wijf van vd Vaart met open mond zit, continu, als Anouk zit te vertellen)
Hij is zo onderdanig in de BNers wereld. Wat ook oprecht mag als hij zo goed bevriend is binnen dat wereldje, maar het staat interviews wel in de weg.quote:Op woensdag 20 december 2017 23:02 schreef ato het volgende:
[..]
Anouk was geweldig, op Estevana ben ik een beetje op afgeknapt.
Wat is Humberto een slechte interviewer zeg..
Heeft ook niets in te brengen tegen Anouk
Ik ookquote:Op vrijdag 22 december 2017 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb er weer zin in. Vond het vorige keer weer leuk
Haha heerlijk dit. "Ren maar, werk voor je centen!"quote:
GREYS SCHATJEquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:37 schreef Greys het volgende:
Ik ben voor die jongen met dat witte haar straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |